גינטר מאייר, MobileIron: "ארגונים לא יודעים לנהל ולאבטח לבדם בסביבות אפל וגוגל"

"כשלכולם היו מחשבים אישיים, הארגונים ידעו איך לנהל ולאבטח אותם, אולם כיום, בסביבות גוגל ואפל, הם חייבים להיעזר במישהו שמבין בתחום", כך אמר גינטר מאייר, מנהל מכירות אזורי ל-EMEA בחברת MobileIron ● לדבריו, "כולם עוברים כיום למכשירים ניידים - טלפונים חכמים וטאבלטים - כדי להגביר את התפוקה של עובדי השטח או כדי למשוך עובדים צעירים לתפקידי ניהול"

"כשהיו לארגונים מחשבים אישיים בלבד הם ידעו איך לנהל ולאבטח. כיום, בסביבות גוגל (Google) ואפל (Apple), הם חייבים להיעזר במישהו שמבין בתחום. יש כיום אמצעים רבים להגן על המידע הנמצא על הטלפון החכם או הטאבלט, למשל למחוק את תוכנו במקרה של גניבה ולדאוג לקשר מאובטח בין המכשיר לבין התוכנה הארגונית, וארגונים לא יכולים לעשות כל זאת לבדם", כך אמר גינטר מאייר, מנהל מכירות אזורי ל-EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) בחברת MobileIron, בראיון לאנשים ומחשבים. מאייר עושה בימים אלה בישראל לרגל חתימה על הסכמים עם משתמשים חדשים במערכת יחד עם המפיצה הבלעדית של החברה בארץ, אקסטנד.

הוא ציין שהחברה, שבסיסה במאונטיין וויו, קליפורניה, צומחת במהירות, משום שהיא עונה על הצורך בניהול תוכן, יישומים ומכשירי הקצה הניידים, בעידן שבו יישומים ארגוניים נכתבים קודם כל למובייל. MobileIron פועלת דרך שותפים עסקיים, ובהם מפעילי תקשורת רבים כגון AT&T, וודפון (Vodafone), דויטשה טלקום (Deutsche Telecom) ובארץ – אורנג'.

יונתן טורצקי, מנכ"ל אקסטנד, ציין ש-MobileIron פעילה בישראל מעל שנתיים וחצי ופתרונותיה מותקנים בעשרות ארגונים גדולים בארץ, חלק גדול מהם באמצעות אורנג'. לדבריו, "חברות ישראליות גדולות מעלות יישומים כדי שהעובדים שלהן יהיו יותר פרודוקטיביים. חברה שרוצה להיות המובילה בענף שלה חייבת ללכת למובייל".

מאייר אמר ש-"ספקיות התקשורת מעוניינות לתת שירותים כדי לשמר לקוחות גדולים. ההכנסות מהקול ומהחיבור הסטנדרטי לאינטרנט הולכות וקטנות וקל מאוד לעבור כיום מחברה לחברה. כדי למשוך את הלקוחות, על החברות לתת ערכים מוספים, כגון ניהול ההתקנים הניידים והיישומים הארגוניים. ספק של שירות כזה קשה יותר להחליף, אם כי חברות גדולות שרוצות להתקין את הכלי ישירות יכולות לעשות זאת במרכז ה-IT או הענן שלהן".

"כולם עוברים כיום למכשירים ניידים – טלפונים חכמים וטאבלטים", הוסיף. "חברות עושות זאת כדי להגביר את התפוקה של עובדי השטח או כדי למשוך עובדים צעירים לתפקידי ניהול". מאייר ציין שכמחצית מהיישומים שחברות מפעילות במכשירי הקצה של העובדים הינם יישומים פנימיות של הארגון והשאר – יישומים סטנדרטיים, דוגמת אופיס (Office).

עוד הוא אמר שהלקוחות יכולים לבחור אם להתקין את היישומים שלהם למשתמשים הניידים בדטה סנטר שלהם או בענן. "בעיקר מסיבות ביטחוניות, 95% מהלקוחות שלנו בחרו להתקין את הפתרון בתוך הארגון", ציין. "עם זאת, יש מגמה של ארגונים ללכת לפתרונות ענן. אנחנו צופים שהמגמה הזו תלך ותגדל לקראת סוף השנה, כשיותר ויותר לקוחות ירצו התקנה מהירה יותר ויקבלו את דרישות האבטחה שלנו".

יצוין שפלטפורמת ה-MDM של MobileIron זכתה בתואר Best Enterprise Mobile Service בתערוכת MWC בברצלונה. כמו כן, גרטנר (Gartner) הכירה בחברה, זו השנה השלישית ברציפות, כמובילה בריבוע הקסם שלה לתחום ו-STKI קבעה שהפתרון שלה מוביל את שוק ה-MDM המקומי בשנתיים האחרונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים