שי אוזון מונה למנכ"ל קבוצת One1

הוא יחליף בתפקיד את עדי אייל, שעמד בראש One1 טכנולוגיות ויכהן מעתה כיו"ר דירקטוריון פעיל של הקבוצה ● אוזון: "אם עד היום מכרנו התמחויות או פרויקט, כעת אנו רוצים להציע ללקוח הכל בחבילה אחת" ● למרות המצב הכלכלי, אמר לאנשים ומחשבים, אין בכוונתו לפטר עובדים

שי אוזון, מנכ"ל One1 שירותי תוכנה, מונה למנכ"ל קבוצת One1. אוזון יחליף בתפקיד את עדי איל, שעמד בראש One1 טכנולוגיות ויכהן מעתה כיו"ר דירקטוריון פעיל של הקבוצה. המינוי ייכנס לתוקף ביולי 2013.

אוזון הצטרף ל-One1 בשנת 2002, כאשר החברה שהקים, וייזקום, נמכרה לקבוצה. בעקבות הרכישה, הוקמה בקבוצה חטיבת יישומי האורקל One1Up, אותה הוא ניהל. בשנת 2011 מונה אוזון למנכ"ל החברה הבת One1 שירותי תוכנה – תפקיד אותו מילא כאמור עד המינוי הנוכחי. לאוזון תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

בשיחה עם אנשים ומחשבים, אמר אוזון, כי "הקבוצה צמחה במאות אחוזים בשנים האחרונות ומהווה את אחת החברות המובילות בשוק ה-IT בישראל. השוק עתיד להציב בפנינו עוד אתגרים רבים ומעניינים ואנו ערוכים היטב כדי להמשיך לעמוד בהם בהצלחה".

One1 מעסיקה כ-2,700 עובדים, ומגלגלת הכנסות שנתיות של יותר ממיליארד שקלים. לדברי אוזון, למרות המצב הכלכלי, אין בכוונתו לפטר עובדים. "המשימה העיקרית כעת היא לאחד ולהציע ללקוחות את מכלול פתרונות החברה. אם עד היום מכרנו התמחויות או פרויקט, כעת אנו רוצים להציע ללקוח הכל בחבילה אחת". מאמצים נוספים, אמר, "יושקעו בגרסה החדשה של One1View, מערכת ה-ERP של החברה ובייעוץ לתחום ה-Big Data. אבטחת מידע וסייבר הם נושאים חמים – וגם שם נפעל".

השוק, אמר, "הולך לכיוון של שירותים מנוהלים. בתקופה האחרונה אנחנו עדים לשינוי תפישתי בתחום ה-IT, באופן שבו הלקוחות הארגוניים תופשים את הספקים. הם דורשים מהם עתה ערך מוסף. הלקוחות שלנו מבקשים שנבצע עבורם פרויקטים או שניקח על עצמנו אחריות לביצוע משימות".

הוא סיים בציינו, כי "נמשיך לרכוש חברות הפועלות במגזרים בהם איננו פועלים או טכנולוגיות חדשות המשלימות את סל המוצרים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים