סתוית נבון מונתה למנכ"לית סאפ ישראל

נבון כיהנה בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל התפעול וכמשנה למנכ"ל סאפ ישראל ● אחרי 11 שנים בסאפ, היא תחליף בתפקיד את מיקי מגדל, שכיהן בתפקיד בארבע השנים האחרונות ובשבוע שעבר הודיע על סיום תפקידו לטובת תפקיד מנהל השותפות של סאפ מול אקסנצ'ר באזור EMEA

מנכ"לית חדשה לסאפ (SAP) ישראל: החברה העולמית הודיעה הבוקר (א'), כי מינתה לתפקיד את סתוית נבון, שכיהנה עד כה כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"לית התפעול של החברה הישראלית. במסגרת תפקידים אלה הייתה נבון שותפה להישגים של החברה בישראל. נבון מחליפה את מיקי מגדל, שלאחר ארבע שנים כמנכ"ל סאפ ישראל הודיע בשבוע שעבר על סיום תפקידו ומעבר לתפקיד גלובלי בחברה, כמנהל השותפות מול אקסנצ'ר (Accenture) באזור EMEA.

סאפ ישראל היא חברה בת של סאפ העולמית והיא אחראית על ניהול מערך השיווק וההפצה של הפתרונות והשירותים העסקיים של ענקית התוכנה בארץ.

סתוית נבון החלה את דרכה בסאפ העולמית ב-2002. היא כיהנה במגוון תפקידי ניהול, ביניהם מנהלת פעילות סאפ בישראל במגזר ה-SME. במסגרת זאת הקימה נבון רשת של שותפים עסקיים והובילה בחברה מהלך אסטרטגי של מעבר ממכירה ישירה למכירה באמצעות שותפים עסקיים בלבד. השינוי שהובילה נבון סייע לפתרון SAP Business One לזכות בנתח השוק הגדול ביותר מבין התוכנות העסקיות במגזר זה.

נבון אמרה, כי "לאחר שנים רבות של עשייה בסאפ אני גאה לקבל על עצמי את תפקיד המנכ"לית. ב-11 השנים האחרונות כיהנתי במגוון תפקידים בחברה ותפקיד המנכ"לית מהווה עבורי המשך קשר ושיתוף פעולה טבעי ומאתגר עם הלקוחות, השותפים העסקיים ועובדי החברה. בכוונתי להמשיך את העבודה בה החל קודמי בתפקיד, מיקי מגדל, שביחד היו לנו ארבע שנים מוצלחות ביותר של שותפות מקצועית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים