אברהם אסף, יושב ראש אמנת: "אנחנו לא ממחשבים את הבחירות במפלגת העבודה"

"המקור לטעות הוא ששותפים עסקיים שלנו לוקחים חלק בתהליך, אבל הם לא קשורים אלינו", הסביר אסף את הדיווחים שפורסמו בנושא ● לדבריו, "פנו אלינו ממפלגת העבודה אבל סירבתי, כי הסמיכות בלוח הזמנים בין הפריימיריז בליכוד ובעבודה לא מאפשרת לנו לתת את מלוא תשומת הלב לפרויקט זה" ● ביחס לתקלות בפריימריז בליכוד הוא אמר ש-"עבדנו מול צוות מקצועי שלא חסך בשום דבר; זו לא הסיבה" ● בכיר בליכוד אמר שמדובר באחד הכשלים המבישים ביותר, שלא צריך לקרות במאה ה-21

אברהם אסף (לולו), יו"ר קבוצת אמנת

חברת אמנת לא לוקחת חלק במיחשוב הפריימריז במפלגת העבודה, שיתקיימו מחרתיים (ה') – כך אמר יושב אברהם (לולו) אסף, מייסד ויושב ראש החברה, שהינה חלק מקבוצת אמן יועצים. לדבריו, המקור לדיווחים שהתפרסמו בנושא הוא העובדה ששותפים עסקיים של החברה לוקחים בהם חלק, "אולם אין לנו קשר לכך בשום דרך. מדובר בחברות עצמאיות, 'ילדים גדולים', ואני לא יכול למנוע זאת מהן". על פי הידוע, את הבחירות הפנימיות בעבודה מנהל גורם פנימי שנשכר כפרויקטור והוא זה ששוכר את השירותים מגורמים שונים, בכלל זה משותפים עסקיים של אמנת.

בראיון לאנשים ומחשבים אמר אסף, כי "היו אלינו פניות מטעם מפלגת העבודה, אבל הודעתי מראש שאנחנו לא משתתפים בפרויקט הזה ואף אסרתי על אנשיי להשתתף בו. זה היה עוד לפני שקרו התקלות בבחירות בליכוד. הערכתי שהסמיכות בלוח הזמנים בין הפריימיריז בליכוד ובעבודה לא תאפשר לנו לתת את מלוא תשומת הלב הנדרשת לפרויקט זה. תיארתי לעצמי שהאנשים שלנו יהיו מותשים, ולכן הודעתי שלא נבצע את הפרויקט".

אסף ציין שטרם נמצאו הסיבות לתקלות שהיו ביום הראשון של הבחירות הפנימיות בליכוד. הוא דחה את הטענה שאמנת נבחרה מאחר שההצעה שלה הייתה זולה ב-2.5 מיליון שקלים מהצעות אחרות שהוגשו למפלגה. "נכון שהגשנו הצעה זולה יותר אבל לא זו הסיבה שבחרו בנו", אמר.טענה נוספת אותה דחה אסף היא שההכנות לפריימריז בליכוד היו לקויות. "עבדנו מול צוות מקצועי שלא ניסה לחסוך בשום דבר. זו לא הסיבה לתקלות". אסף חזר על ההודעה שפרסמה החברה לפיה היא ממשיכה לבדוק את הסיבות לקריסה וכאשר הן תתבררנה היא תודיע על כך.

"דבר אחד בוודאי למדנו מהסיפור הזה", סיכם אסף. "מדובר בפרויקט חסר תקדים בהיקפו שבו משתתפים אלפי אנשים וצריך לעשות הכול כדי לעמוד בלוח הזמנים, במשימות ובתוצאות". הוא הדגיש, כי לאחר שהתקלות תוקנו, "תהליך הבחירה זרם באופן שוטף, אחוזי ההצבעה היו גדולים יותר מכל פריימיריז אחרים והתוצאות הגיעו בזמן והיו מדויקות".

עם זאת, גורם בכיר בליכוד, שהיה פעיל בפריימריז, אמר שמדובר בכשל חמור ביותר ומביש בתהליך המיחשוב, כשל שלא צריך לקרות במאה ה-21. "היה צריך להיערך מראש לגיבוי בדמות פתקים. מישהו פה לקח יותר מדי סיכונים". אותו פעיל קרא להסיק את מלוא המסקנות, כדי לא לחזור על תקלות כאלה בעתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים