תוכן שיווקי

לקראת כנס 2010 Technology Day של סימנטק ישראל, 13 באוקטובר, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, ת"א

10/10/2010 14:28

שם: מוטי סדובסקי.

תפקיד בסימנטק: מנהל השותפים העסקיים.

על מה אתה אחראי במסגרת פעילותך?
"אני אחראי לנהל ולפתח את הקשר שבין סימנטק ושותפיה העיסקיים הגדולים (כ-20 שותפים מנוהלים)  כך שיביאו יותר עסקים איכותיים לסימנטק ולעצמם".

אילו פתרונות טכנולוגיים מציעה סימנטק בתחום פעילותך?
"לסימנטק תוכניות מיוחדות לשותפיה המנוהלים שמטרתן לגרום להדק את הקשר בין סימנטק וכל שותף, ולהכשיר את השותף (טכנולוגית ועיסקית) למכור פתרונות המבוססים על מוצרי סימנטק ללקחות גדולים, בינוניים וקטנים".

על אילו אתגרים נותנים הפתרונות מענה?
"מוצרי סימנטק מאפשרים ללקוחות לנהל את המידע שברשותם בצורה איכותית, ולאפשר למידע להיות זמין ומאובטח בכל עת. המוצרים של סימנטק יוצרים קשר בין האנשים שבארגון לבין המידע הנידרש להם בעבודתם ללא תלות ביחידת הקצה (Device) בו הם עושים שימוש.
הפתרונות של סימנטק מבוססים על מוצרי החברה ועל שירותים הניתנים באמצעות ענן (SAAS), והמשתלבים בטכנולוגיה החדישה ביותר כגון וירטואליזציה".

מהם היתרונות מהם נהנים לקוחות סימנטק, כתוצאה מהטמעת הפתרונות?
"סימנטק מוכרת מוצרים ושירותים. השותפים של סימנטק מאפשרים להפוך את המוצרים לפתרונות איכותיים המשתלבים בסביבה הטכנולוגית של הלקוח, והנותנים לו ערך כגון: הפחתת הסיכונים, אבטחת המידע, אוטומטיזציה של תהליכי התפעול, חוסר תלות בספקי החומרה ומערכות ההפעלה, ועוד".

מדוע כדאי לבחור בפתרונות סימנטק?
"לסימנטק המגוון הרחב ביותר של מוצרי התשתית בתחום האבטחה של המידע וזמינותו (High Availability). כל מוצר הינו המצטיין בתחומו, וביחד ניתן לבצע אינטגרציה של המוצרים לכלל פתרון אינטגרטיבי ואיכותי מספק אחד, המקטין סיכונים מצד אחד, ומשפר את איכות הפתרון מהצד השני.

השותפים של סימנטק הינם בעלי יכולת טכנולוגית מהמדרגה הגבוהה ביותר והם עוברים הכשרות בתחומים ובמוצרים השונים.  יכולתם הגבוהה של השותפים של סימנטק מאפשרת להם לבנות על בסיס המוצרים האיכותיים – פתרונות מעולים ובעלי ערך אמיתי לארגונים".

מה תציג ב-Tech Day בתחום פעילותך?
"שותפי סימנטק הגדולים יציגו גם התערוכה של סימנטק את יכולתם בתחומים המקצועיים, וגם ישתתפו בפאנלים השונים שבמסלולים ויציגו סיפורי לקוח. סימנטק עובדת עם השותפים בהרמוניה, וביחד אנו מוכרים ללקוחות את הפתרונות של החברה".

חבילת הפתרונות המשולבים שמציעה סימנטק  בתחומי ניהול מידע יוצגו במסגרת כנס "Technology Day 2010" של סימנטק ישראל (13.10, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל, ת"א), בו ישתתף ביל רובינס, סגן נשיא מכירות בסימנטק העולמית EVP Worldwide Sales)), שיציג את האסטרטגיה של סימנטק ואת חזונה הטכנולוגי בתחום. לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס יש להקיש כאן.

אירועים קרובים