תוכן שיווקי
בעקבות כנס IFN מקבוצת יעל

ריאיון עם נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, עליה נמנית גם IFN

18/07/2010 13:31

ב-14 ביולי 2010 נערך כנס IFN ללקוחותיה ושותפיה העסקיים של החברה מזה שנים. בכנס נכחו בולטים בתעשייה, ביניהם נציגי מפ"י, בנק לאומי, הבנק הבינלאומי, חברת מנורה, הפניקס, הכשרה ביטוח ועוד רבים וטובים אחרים.

נתי, ידוע כי בטווח של 6 חודשים, כל מתחרה ידביק את היתרון טכנולוגי שיש למתחרה שלו באותו התחום. מה אם כך הערך המוסף של IFN?
לנו, ב-IFN, יש ניסיון ביישום מוצלח של למעלה מ-120 מערכות משנת 1993. אנו מהווים tier 1 עד teir 3.5 לתמיכה במוצרי יבמ בתחום ניהול התוכן. רק במקרים בודדים אנו מפעלים את tier 4 והתמיכה של יבמ מחו"ל. נוסיף לכך את העובדה שהפלטפורמה מבית יבמ הינה הפתרון המוביל בעולם. הנה לך הערך המוסף. כמובן שכל זה אינו מספיק. ולכן יש לנו גם את DriveU, המוצר שלנו, אשר מותקן בקרב אלפי משתמשים ומהווה מחולל יישומי ניהול תוכן .

מה היה האתגר הגדול שעמדתם בפניו ברבעון או בחודשים האחרונים, איך התמודדתם איתו?
אין ספק שהאתגר המהותי של IFN ב-18 החודשים האחרונים התמקד בהעלאה לייצור של למעלה מ-10 מערכות, בליבת הארגונים. בכל הפעלה כזאת בייצור התמודדנו עם טכנולוגיה חדשה, הסבות והטמעת מערכת בקרב עשרות ומאות משתמשים. ההתמודדות חייבה אותנו לשלש את כח הפיתוח בחברה, גדלנו מאוד באנשי תוכנה עם למעלה מ-10 שנ"נ, מנהלי פרוייקטים והרחבנו את יחידת ה-QA. בנוסף, IFN גם השקיעה רבות ביעול ושיפור השרידות והביצועים במוצרים, כדי לעמוד בדרישות הלקוחות לביצועים מהירים ביישומי תהליכים עיסקיים תוך דיפדוף בתיקים עתרי מסמכים ובהם מאות דפים.

ספר על התקנה ייחודית שהייתם שותפים לה.
אנו יכולים לדבר ארוכות על יותר מאחד… כך למשל על ההעלאה מוצלחת של מחוז חיפה במינהל מקרקעי ישראל, או על לילה ארוך בהעלאה לייצור של מדור בסוכנות הביטוח מדנס. צריך לזכור שהתקנות המערכות שלנו חייבות להתבצע בין לילה, כך שתורי עבודה, ומאגר המסמכים ובסיסי הנתונים וכל ממשקי התקשורת ל-SAP ולתוכנות תפעוליות – כל זה צריך "לנגן" בייצור ב-07:00 בבוקר… יש לנו ב-IFN קבוצת עובדים נפלאה שעובדת מסביב לשעון להצלחת ישום המערכות .

מה המיוחד בפתרונות-מערכות ש-IFN משתמשת בהן?
היכולת לתמוך במערכות החל מהרמה המחלקתית ועד רמה ארגון רובסטית, הזמינות של מערכות FILENET, היכולת לגדול ולתת שרות למאות ואלפי משתמשים במאגרי תוכן של עשרות ומאות מיליוני מסמכים. ארגונים שהתחילו עם מערכות מחלקתיות, פתרונות של "איים" הגיעו מהר מאוד לבעיות ביצועים קשות.

קראנו על פעילותכם העסקית די הרבה לאחרונה. יש לך איזה שהוא סוד מקצועי שהיית יכול לחשוף אותו?
אין זה סוד כי כוחה של קבוצת יעל באנשיה המקצועיים ובשותפויות עם לקוחותיה לאורך שנים. העובדה שאצל אנשי יעל עסקה אינה משהו זמני, משליכה על הצלחתה העקבית מאז הקמתה.

אירועים קרובים