תוכן שיווקי

שבוע HP Software Universe יתקיים השנה בין התאריכים 12-15 ליולי

במהלך השבוע יתקיימו 4 כנסים מיוחדים וממוקדים סביב קהילה עסקית או נושא מרכזי

07/07/2010 14:36

לקראת שבוע זה יזמנו ראיון עם רוית דנינו – מנהלת קבוצת ארכיטקטים של מוצרי הניהול ALM במרכז הפיתוח של התוכנה של HP SOFTWARE.

שלום רוית. ספרי לנו קצת על עצמך. מי את? כמה שנים בחברה? מה התפקיד שלך בחברה?

שמי רוית ואני ב-HP זה 8 שנים, מתוכם 4 שנים במרקורי. התפקיד הנוכחי שלי הוא מנהלת קבוצת הארכיטכטים הפונקציונאלים של מוצרי הניהול שלALM (ר"ת Application Lifecycle Management). הצוות אחראי על הגדרות המוצרים וביניהם LoadRunner ,performance Center and Quality Center.

הקבוצה עובדת באופן צמוד עם מנהלי המוצרים כדי להגדיר ולאפיין את אסטרטגיות המוצרים ואת צרכי הלקוחות בשוק. במקביל, אנחנו עובדים עם קבוצות הפיתוח בארץ ובעולם כדי להגדיר כלים ופונקציות (פיצ'רים) חדשים שיסייעו לנו לממש את הכיוונים האסטרטגים של המוצר.

איך עברה השנה האחרונה עליך בחטיבת הפיתוח? מה עשיתם השנה?
השנה החולפת, כפי שכולנו יודעים, היתה שנת מעט מאתגרת עבור כולנו. אני מאמינה שכל אחד חש במשבר אבל, אני מאמינה שאנחנו כבר מתחילים לעבור אותו. במקביל אנו עדים לשינויים רבים בשוק שמשפיעים בצורה מהותית על עולם הIT. נושאים כמו "ענן", virtual lab ו-WEB 2.0 הם המרכזיים שבהם.

במרכז המחקר והפיתוח שלנו אנחנו מתמקדים בפיתוח הגרסאות חדשות של המוצרים שלנו. לצערי, אני לא יכולה בנקודת זמן זו לחשוף יותר מידי פרטים…. אבל אני יכולה לציין שצוותי R&D התמודדו עם אתגרים ופרוייקטים מאד מעניינים שיסייעו ללקוחות שלנו להתמודד בעצמם עם האתגרים החדשים.

מהו המסר שלך ללקוחות של התוכנה?
המסר שלי ללקוחות שלנו הוא לאמץ את ה-Agile בשלבים. ללמוד את המתודולוגיה, להבין מהם העקרונות המתאימים לארגון שלכם ואז להטמיע את החלקים הרלוונטים בהדרגה.

מה יחשב בעיניך להצלחה?
אני מאד אשמח אם אוכל לסייע ללקוחות להבין את מה שבעיננו היא הדרך הנכונה כדי להתחיל ולהיערך לקראת הטמעת ה-agile, וכיצד אנחנו – כחברת תוכנה גדולה ממליצים ומציעים ללקוחות שלנו להיערך לשינוי. בנוסף, אני מאמינה שהלקוחות יכולים להרוויח הרבה מאד מהמפגשים הללו בכך שילמדו מהניסיון שלנו להיערך ולהתאים את הכלים כדי לתמוך בצרכי הלקוחות שלנו.

ספרי לנו משהו על עצמך שאנחנו לא יודעים.
יש לי 2 ילדים: יובל כמעט בן 9 ורוני בת 4. יש לי תחביבים רבים, ורובם – למעשה – אינם קשורים כלל לעולם המחשבים, אלא דווקא יותר לעולם של יצירה: תפירה, ציור ועוד.

תודה רבה לך רווית. נתראה בכנס

אירועים קרובים