וואן הקימה חברה לענן AWS, בראשה – שני אנקוריון

קלאוד באזז תספק שירותי מומחה ותעניק ייעוץ, אפיון, ארכיטקטורה, מיגרציה ויכולות פיתוח בעולם פתרונות הענן של אמזון ● החברה מציעה את שירותיה לחברות סטארט-אפ ולארגונים גדולים יותר במגזר הפרטי והציבורי בישראל

שני אנקוריון, מנכ''לית קלאוד באזז. צילום: רגב ארט

וואן הקימה את חברת קלאוד באזז, שתפעל בענן של AWS. בראש החברה עומדים המנכ"לית, שני אנקוריון, חברת הנהלה בכירה ב-וואן, ונתי נחמיאס, שישמש כמשנה למנכ"לית.

החברה החדשה תספק שירותי מומחה ותעניק שירותי ייעוץ, אפיון, ארכיטקטורה, מיגרציה ויכולות פיתוח בעולם פתרונות הענן של AWS. קלאוד באזז הוסמכה על ידי אמזון העולמית כשותפה המעסיקה יועצים מוסמכים, וכבר היום מעניקה את שירותיה ללקוחות בישראל.

החברה מציעה את שירותיה לחברות סטארט-אפ ולארגונים גדולים יותר במגזר הפרטי והציבורי בישראל. בימים אלה היא מגייסת לשורותיה מומחים בעלי ניסיון בתכנון והקמת מערכות ענן מורכבות ואנשי DevOps.

מנכ''לית קלאוד באזז, שני אנקוריון, חברת הנהלה בכירה ב-וואן, ונתי נחמיאס, שישמש כמשנה למנכ"לית. צילום: דדי ברק

מנכ"לית קלאוד באזז, שני אנקוריון, חברת הנהלה בכירה ב-וואן, ונתי נחמיאס, שישמש כמשנה למנכ"לית. צילום: דדי ברק

אנקוריון אמרה כי "AWS היא חברת הענן הציבורי הגדולה והמובילה בעולם, ואנחנו שותפים שלה בשוק המקומי. בכוונתנו למנף את ההיכרות העמוקה שלנו עם שוק ה-IT בישראל ולהעמיק את האימוץ של פתרונות AWS בקרב ארגוני אנטרפרייז וסטארט-אפים, אשר מתמודדים עם אתגרי המחר במעבר לענן, וזקוקים לשותף מקצועי שילווה אותם – בפן הטכנולוגי והעסקי". היא הוסיפה כי "בימים אלה אנו מגייסים אנשי מקצוע, ובהמשך נבחן אפשרות להרחיב את פעילותנו גם לשוק הבינלאומי".

לדברי נחמיאס, "פרויקט ענן מוצלח לא מסתיים בשלב ההגירה, אלא רק מתחיל בה, ומשם ממשיך למגוון של אפשרויות להפיק ערך עסקי מנתוני הארגון. נעניק ללקוחות את היכולות המקצועיות שלנו, לצד ליווי צמוד ומקצועי כשותף נאמן במסע לענן, ולהגדלת הערך שניתן להפיק ממנו עבור הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים