תוכן שיווקי

יונדאי אוטרון: ווינד ריבר נבחרה לפיתוח פלטפורמת בטיחות לרכבים אוטונומיים

תוכנת ווינד ריבר יכולה לסייע לצוותי תוכנה לפתח, לבנות ולפרוס במהירות מערכות רכב בטוחות, מאובטחות ואמינות ביותר עבור מכוניות מקושרות ואוטונומיות

28/08/2018 11:30
ג'ים דוגלס, נשיא ומנכ"ל ווינד ריבר (מימין) בחתימת ההסכם עם צ'ו סונג הואן, מנכ"ל יונדאי אוטרון. צילום: ווינד ריבר

ווינד ריבר מובילה באספקת תוכנת IoT בתחומים קריטיים בהיבטי בטיחות הודיעה לאחרונה על שיתוף פעולה עם יונדאי אוטרון לפיתוח מסגרת תוכנה עבור נהיגה אוטומטית ואוטונומית בטוחה שממנפת קניין רוחני ממערך תוכנות ווינד ריבר עבור תעשיית הרכב ומוצר Odin Hyundai Autron.

תוכנת ווינד ריבר יכולה לסייע לצוותי תוכנה לפתח, לבנות ולפרוס במהירות מערכות רכב בטוחות, מאובטחות ואמינות ביותר עבור מכוניות מקושרות ואוטונומיות.

תוך שימוש בקניין רוחני משתי החברות, תספק הפלטפורמה מסגרת עבור שילוב תכונות מחשוב מתקדמות שקיימות ביישומי נהיגה מקושרת ואוטונומית כמו חישה מתקדמת, תקשורת מבוססת אתרנט ויישומי בינה מלאכותית.

הפלטפורמה החדשה תפעל מעל מערכת הפעלה זמן אמת (RTOS VxWorks) בעלת הסמכת בטיחות ותמנף חציצת מערכת מתקדמת דרך טכנולוגיית Hypervisor (תוכנה המיועדת לטפל בהרצת מכונות וירטואליות וניהולן).

תוכנה חיונית עבור פונקציות בטיחות קריטיות

חציצה זו מאפשרת ליצרני מכוניות לקחת תוכנה חיונית עבור פונקציות בטיחות קריטיות כמו בקרות כלי רכב, הפעלה וחישה, ולהציב אותה לצד פונקציות פחות קריטיות כמו מערכת בידור וטלמטריה (טכנולוגיה המאפשרת מדידה מרחוק ודיווח של מידע באופן אוטומטי) בתוך אותה ארכיטקטורת חומרה. כתוצאה, הדבר יפחית גם את תלות המערכת במערך ספציפי של חומרה. התוצאה תהיה מערכת תוכנה עם פונקציות מעורבות מבחינת קריטיות, שהינה יותר גמישה וחסכונית עבור יצרן הרכב, וזאת בלי לסכן בטיחות או אבטחה.

מרקס מקאמון, סגן נשיא לתחום הרכב בווינד ריבר, אמר כי "הדרישות של המכונית האוטונומית מעלות את המורכבות והעלות של מערכות רכב. במקביל, נושא הבטיחות חייב תמיד להיות בעדיפות ראשונה".

לדבריו, "ביחד עם יונדאי אוטרון אנו מספקים לשוק בסיס תוכנה בטוח ואמין, שיסייע ליצרני מכוניות להאיץ את החדשנות שלהם וליהנות מגמישות תכנון".

יונדאי אוטרון היא חברת מחקר ופיתוח מובילה שמתמחה בתחום פתרונות אלקטרוניקה לבקרת רכב, כולל הפיתוח של מוליכים למחצה למכוניות, יחידות בקרה, ותוכנה עבור בקרה חשמלית ואלקטרונית בכלי רכב.

"מגוון שיקולי בטיחות חדשים"

יונדאי אוטרון מיקדה את המו"פ שלה בפיתוח פלטפורמות חכמות לתעשיית הרכב. מתחילת 2012 עבדה החברה עם יונדאי, קיה מוטורוס, יונדאי מוביס ומובילות גלובליות אחרות, לפיתוח פלטפורמת תוכנה סטנדרטית של יצרנית המכוניות יונדאי מוטורס, המבוססת על תקן Autosar הבינלאומי. מאז הן סיפקו פלטפורמה זאת ליונדאי וקיה, עם תכניות המשך לאספקת פלטפורמות עתידיות, כולל אלה שפותחו בווינד ריבר.

צ'אנג ג'א הו, סגן נשיא בכיר ביונדאי אוטרון אמר כי "הצמיחה של נהיגה אוטונומית יוצרת עבור יצרני מכוניות מגוון שיקולי בטיחות חדשים. על ידי צירוף יכולות המו"פ שלנו עם ניסיונה של ווינד ריבר בהטמעת תוכנה לתחום הבטיחות, אנו מסוגלים לספק פתרונות בקרת רכב מתקדמים, אמינים ובטוחים ביותר, כדי לעזור ללקוחותינו להגיב במהירות ובגמישות למגמות שוק משתנות".

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים