תוכן שיווקי
בעקבות אירוע פתיחת הקיץ שערכו C-DATA ו-F5

"לצד הגידול בשימוש ביישומים מתקדמים – חלה עלייה באיומים נגדם"

08/08/2018 12:29
שושי ליבוביץ', מנהלת פעילות F5 בישראל, יוון וקפריסין. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"בתחום אבטחת המידע, אנחנו רואים שתי מגמות שמתפתחות זו לצד זו: ישנה עלייה בשימוש של ארגונים ומשתמשים ביישומים מתקדמים, ובמקביל, יש גידול באיומי הסייבר על אותם יישומים. כך, מרבית הפריצות למידע מתרחשות בשכבת היישומים", כך אמרה שושי ליבוביץ', מנהלת פעילות מכירות F5 בישראל, יוון וקפריסין.

ליבוביץ' התראיינה בעקבות אירוע פתיחת הקיץ שערכו C-DATA ו-F5. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים באחרונה באולם אירועים ארקא בנמל תל אביב, בהשתתפות מאות שותפים עסקיים של שתי החברות.

"F5", אמרה, "מספקת את המערך הרחב ביותר של שירותים ופתרונות אבטחת מידע, על מנת לנהל יישומים ולהגן עליהם בכל סביבה, בין אם פורסים את היישומים On premises – באופן הרישוי המסורתי, ובין אם בענן לסוגיו – הפרטי, הציבורי או במודל רב ענני (Multi cloud)".

לדברי ליבוביץ', "F5 עוסקת בעולם היישומים ומספקת שירותים, פתרונות ענן ואבטחת מידע בתחום זה. קיימות כמה מגמות שהחברה מובילה בתחומי הפיתוח, היישום והאבטחה של יישומים: לצד שימוש ביישומים מתקדמים והעלייה באיומי הסייבר עליהם, ארגונים נדרשים לתת מענה מהיר לתרחישי אבטחת מידע, בלי שיש להם ידע מוקדם על אופי האירוע ובלי ידע טכני מקדים של צוותי הארגון במערכות. הגנה מבוססת בינה מלאכותית מאפשרת חיזוי אירועי סייבר והתאמת המערכות למענה זה בלי התערבות אנושית, תוך שימוש באלגוריתמים מתקדמים מבוססי למידת מכונה. החברה מאמצת גישה זו בפתרונות דוגמת זיהוי בוטים או מענה למתקפות מניעת שירות מבוזרת (DDoS)".

ליבוביץ' דיברה גם על האוטומציה ואימוץ הענן ואמרה כי "בתחומים אלה, ארגונים מחפשים להטמיע יישומים במהירות ובקלות על גבי תשתית משתנה או בלתי אחידה, כגון ריבוי ספקי ענן. יישום אוטומציה מאפשר לארגונים להשיק יישומים בקצב מהיר, זמין וחדשני יותר – על גבי תשתית מתקדמת. מגמה זו תואמת את אסטרטגיית F5, שפתרונותיה משולבים כחלק אינטגרלי מעולמות ה-Dev/SecOps וה-CI/CD. זאת, במטרה לאפשר לארגונים לשלב אבטחה וזמינות בשלב מוקדם בתהליכי ההטמעה והעליה לאוויר של היישום".

כך, ציינה, "F5 הוכרה באחרונה כמובילה בתחום ה-WAF (פיירוול לאפליקציות ווב) על ידי פורסטר. הדו"ח מציין את ההצעות הנוכחיות של F5, את אסטרטגיית המוצרים שלה ואת נוכחותה בשוק, ומעניק לה את הציון הגבוה ביותר לזיהוי מתקפות ותגובה אליהן. יש להבין שיישומים נמצאים באופן קבוע בין מטרות התקיפה המובילות. היעד שלנו הוא לספק הגנה מקיפה היכן שהיא נחוצה יותר מכל".

"הפעילות העסקית של F5 בישראל גדלה"

בהתייחסה לפעילות של F5 בישראל, אמרה ליבוביץ' כי "השוק הישראלי מאופיין באימוץ טכנולוגיות חדשות בתחומי אבטחת המידע והאוטומציה – שני תחומים שבהם F5 היא מובילה עולמית. לאור השירותים הייחודיים שהחברה מציעה כיום, הפעילות העסקית של החברה בישראל גדלה והיא מציגה עלייה משמעותית במחזור המכירות ובנתח השוק. כמו כן, המגמה העולמית של צמיחה במכירות תוכנה וצריכת שירותים אפליקטיביים בריבוי עננים – נראית גם בשוק המקומי. החברה מונה בישראל כ-250 עובדים, שמהווים מוקד פיתוח פתרונות אבטחת מידע, ניהול מוצר ועוד".

"פתרונות החברה", הסבירה ליבוביץ', "הינם ייחודיים במתן שירותי אבטחה כגון הגנה בפני איומי בוטים, DDoS אפליקטיבי בהתבסס על מנגנון התנהגותי, הגנה על API ועוד יכולות. אלה מגדירות מחדש את משמעות מערך ההגנה האפליקטיבית".

ליבוביץ' סיימה בציינה כי "C-DATA היא המפיץ הגדול ביותר בשוק הישראלי, עם ניסיון רב וותק של שנים רבות בייצוג כל היצרנים המובילים בתעשייה, וכן המפיץ הבלעדי של פתרונות F5 בישראל. במשך העשור האחרון, היא מהווה חלק אינטגרלי ממערך המכירות והשיווק שלנו. שיתוף הפעולה בין השתיים מתבטא בהרחבת הפעילות העסקית למגוון רחב של שותפים, וכן בשיווק והפצה של מגוון המוצרים והשירותים של החברה".

אירועים קרובים