תוכן שיווקי
בעקבות אירוע ERP

פרודוור נבחרה למועדון היוקרתי של שותפי Microsoft Dynamics

החברות בקבוצת העילית Inner Circle מבוססת על הישגי מכירות, המדרגים את פרודוור בצמרת רשת השותפים העולמית של Microsoft Dynamics

29/07/2018 12:08
יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל. צילום: רגב ארט שירותי צילום

פרודוור (Prodware) נבחרה למועדון היוקרתי Inner Circle של שותפי Microsoft Dynamics ל- 2018/2019. החברות בקבוצת עילית זו מבוססת על הישגי מכירות, המדרגים את פרודוור בצמרת רשת השותפים העולמית של Microsoft Dynamics. שותפים שנבחרו כחברי ה-Inner Circle הוכיחו מצוינות באספקת פתרונות בעלי ערך המסייעים להצלחת ארגונים ומפת דרכים ברורה לעתיד.

יצוין כי פרודוור ישראל הינה החברה היחידה בארץ שמיישמת ומטמיעה את כל המודולים של Dynamics 365 מקצה לקצה: שיווק, שירות לקוחות, מכירות, שירות שטח, ניהול פרויקטים, חשבונאות, ניהול ספר ראשי וכו'… פרודוור ישראל הינה שותף הלוקליזציה של מיקרוסופט (Microsoft) ל-Dynamics 365 ומשקיעה מאמצים רבים בביצוע ההתאמות הנדרשות בפלטפורמה, כדי להנגיש אותה לשוק הישראלי, לרבות תרגום הפלטפורמה לעברית ופיתוח גרסאות ישראליות ייחודיות למוצרי ה-ERP של מיקרוסופט: Dynamics 365 Financial & Operations ו-Dynamics365 Business Central.

ההודעה על בחירתה של פרודוור לקבוצת ה-Inner Circle היוקרתית נמסרה ליוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל, במהלך כנס השותפים השנתי של מיקרוסופט, שנערך בלאס וגאס בין ה-15 ל-19 ביולי.

ססיליה פלומבאום, מנהלת תחום שותפי האפליקציות העסקיות של מיקרוסופט, ציינה כי הביצועים הבולטים של חברי ה-Inner Circle מציבים אותם בקבוצת העילית של שותפי Microsoft Dynamics האסטרטגיים ביותר ברחבי העולם. פלומבאום הודתה לחברי ה-Inner Circle על המחויבות העמוקה והמסירות ללקוחות, ועל מחויבותם למצוינות עסקית.

חיימוב ציין כי בחירתה של פרודוור כחברה ב-Inner Circle משקפת את מחויבותה של החברה לספק לחברות ולארגונים בישראל ובעולם פתרונות חדשניים בעלי ערך מוסף, מבוססי Dynamics 365, לניהול פעילויות הליבה שלהם. "בשנה האחרונה הרחבנו את בסיס הלקוחות שלנו והוספנו שותפים עסקיים, דבר שהביא לצמיחה מוגברת", אמר. "בחירתנו למועדון ה-Inner Circle ממחישה את עוצמתה של פרודוור בשוק הישראלי, כמו גם את הדומיננטיות של Microsoft Dynamics ואת ההתאמה הטבעית שלה ללקוחות ישראליים. אנחנו עוזרים לעסקים להמציא את עצמם מחדש בעידן הדיגיטלי על בסיס פלטפורמת Dynamics 365, ולראות אותם מצליחים מסב לנו הרבה סיפוק, אושר ושמחה".

אירועים קרובים