מחקר: ענן היברידי יצמיח רווחים של 15% לארגונים עסקיים

SAP חושפת ממצאים של חברת ניתוח השוק פורסטר, מהם עולה שבעבור ארגונים עסקיים אנליטיקת ענן היברידי ואסטרטגיות בינה עסקית חיוניות בכדי לאפשר יכולות ניתוח גדולות יותר ובשלות נתונים

אימוץ יכולות ענן היברידי בקרב חברות. ב-EMEA מפגרים מאחורי ארה"ב וסין. אילוסטרציה: BigStock

מחקר של פורסטר (Forster), שהוזמן בידי חברת SAP, מגלה כי 82% מהחברות מסכימות שגישת ענן היברידי הנה קריטית בכדי לבצע את הצעד הבא בהתפתחות של אסטרטגיית אנליטיקה המונעת מבינה עסקית.

המחקר מצא כי במקביל להמשך השגשוג של העסקים הדיגיטליים ולהמשך הגידול בהמרה הדיגיטלית, חברות שרוצות להישאר תחרותיות זקוקות ליותר מאשר פתרונות אנליטיקה מסורתיים עצמאיים ומבודדים. הארגונים חייבים, ובאופן דרמטי, להגדיל את החדירה של האנליטיקה (כולל אימוץ בידי משתמשים) ולעודד משתמשים עסקיים רבים יותר לקבל החלטות טובות יותר על בסיס תובנות עסקיות.

כדי שהאנליטיקה תגיע לבגרות היא צריכה להיות נגישה יותר לאורך הארגון כולו, כשהיא מהווה גורם מרכזי מוביל בפעולות רבות יותר. הדאגות הטכנולוגיות לגבי שיפור האנליטיקה, כמו בינה מלאכותית בשלה, שתקל על חברות וארגונים, צריכות כעת להתמקד באסטרטגיה שתוביל לשיפור היכולות הללו. אסטרטגיה זו, אמרו המשיבים, תוביל להגדלת ההכנסות – 92% מהמשיבים עם פתרונות ענן היברידי שמבוססים היטב באנליטיקה ובבינה מלאכותית חזו גידול בהכנסות בשיעור של 15% ויותר לשנה, במשך שלוש השנים הקרובות.

המחקר מצא שחברות שרוצות בגרות ובשלות רבה יותר בפתרונות אנליטיקת בינה מלאכותית, צריכות למקד באופן אסטרטגי את המאמצים שלהן ביוזמות הבאות:

– אימוץ יכולות אנליטיקת בינה מלאכותית חזקות ונגישות יותר: כדי לעמוד בשינויים שחלים בצרכים העסקיים נדרשים כלים קלים ליישום המציעים גמישות ארכיטקטונית, אשר במקביל מסוגלים גם לתמוך בתקני אבטחה וממשל גבוהים – ענן היברידי.

– שיפור האנליטיקה והבינה המלאכותית עם השקעה ובחינה מעמיקה של שימוש בטכנולוגיות חדשות (כמו הענן): ענן היברידי מציע מגוון רחב יותר של אפשרויות פריסה, כאשר חלקן יכולות להציע החזר השקעה מהיר וגבוה יותר מאופציות אחרות בשוק. בנוסף, לקוחות יכולים לבחור את האפשרות שתספק להן את הערך העסקי הגבוה ביותר בעלות הנמוכה ביותר, שאינה דורשת מאמץ רב ואינה כרוכה בסיכונים רבים. לטכנולוגיות אלו תינתן עדיפות על חשבון פרויקטים מורכבים לזמן ארוך יותר.

– הגדלת ההשקעה באנליטיקת בינה מלאכותית. שיפור אנליטיקת הבינה המלאכותית צריך להפוך ליוזמה לכל רוחב החברה בכדי שיהיה יעיל באמת. חברות צריכות לקבל את ההסכמה המלאה לאורך כל שורות הארגון, בכדי להניע השקות ושיפורים באנליטיקת בינה מלאכותית בתוך הארגון. כך היבט הלמידה העצמית יזכה לשיפור שבהמשך יהפוך לרציף ויציב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים