תוכן שיווקי

פריוריטי – בין 10 תוכנות ה-ERP המומלצות ברשימת ה-FrontRunners

01/07/2018 16:18
אנדרס ריכטר, המנכ"ל היוצא של פריוריטי. צילום: יח"צ

תוכנת ה-ERP של פריוריטי (Priority Software) זכתה באחרונה להכרה מהותית נוספת, כאשר נכללה ברשימת המוצרים המומלצים בצפון אמריקה בקטגוריית ה-ERP על ידי Software Advice מקבוצת גרטנר (Gartner).

הרשימה, FrontRunners, מתבססת על ניתוח של חוות דעת של לקוחות ומשתמשי התוכנה. נכללו בה 27 מוצרים מבין יותר מ-150 שנבדקו. פריוריטי מדורגת בין עשרת המוצרים המובילים – הן במדד שימושיות המערכת (Usability) והן במדד שביעות רצון לקוחות.

הכרה זו מתווספת לדירוג ה-FrontRunners מדצמבר 2017, בו נכללה פריוריטי כאחת מתוכנות הייצור הטובות בצפון אמריקה. מוקדם יותר השנה נכנסה התוכנה של החברה לרשימת עשרת התוכנות שיכולות לשפר את היעילות בחברות יצרניות, שנערכת על ידי המגזין Small Business Trends.

"אנחנו שמים דגש רב על המשך הפעילות בישראל"

לדברי אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, "אנחנו גאים להיכלל ברשימה הנחשבת של ה-FrontRunners. הדו"ח מקבל משנה תוקף מאחר שהפעם, הרשימה נבנתה על סמך שביעות רצון לקוחות בפועל ודירוג אנשי מקצוע בתחום".

הוא ציין כי "השוק האמריקני חשוב לנו מאוד. נכנסנו לשוק גדול, בו פעילים שחקנים מוכרים ו-ותיקים, ובעבודה קשה אנחנו מרחיבים את הנוכחות שלנו אצל לקוחות, שמזהים את הערכים המוספים של מערכת פריוריטי – קלה ליישום ולשימוש, ומאפשרת פתיחות וגמישות".

בשנתיים האחרונות הרחיבה החברה את פעילותה בצפון אמריקה גם על ידי רכישת החברות Acclivity ו-Performa Apps, והיא משרתת יותר מ-75 אלף לקוחות באזור זה.

"במקביל להתרחבות הגלובלית", ציין ריכטר, "אנחנו שמים דגש רב על המשך הפעילות הענפה בישראל, ושומרים על קצב מואץ של פיתוח והתאמת המוצר שלנו להתפתחויות הטכנולוגיות".

אירועים קרובים