תוכן שיווקי

פוג'יטסו מובילה בריבוע הקסם של גרטנר – בפעם השישית ברציפות

החברה הוכרה על פועלה באירופה בתחום ה-DCO: מיקור-חוץ של דטה סנטרים, שירותים מנוהלים ותשתיות היברידיות, על בסיס "השלמות של החזון" ו"היכולת לבצע" ● הדו"ח עולה בקנה אחד עם המיקוד של פוג'יטסו בתשתיות מערכות מידע לארגונים וחברות גדולות המאופיינות ברמת מורכבות גבוהה וסביבת Hyperscale multi-cloud hybrid IT

01/07/2018 14:30
רענן ביבר, מנהל אזורי של פוג'יטסו בישראל. צילום: יח"צ

בדו"ח שפורסם בחודש יוני, העריכה חברת המחקר גרטנר (Gartner) את יכולותיהם של ספקי השירותים לספק דטה סנטרים ו-Hybrid IT המנוהלים ברחבי אירופה. חברת פוג'יטסו (Fujitsu) הוכרה בפעם השישית ברציפות כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר לאירופה בתחום DCO: מיקור חוץ של Data Center, שירותים מנוהלים ותשתיות היברידיות.

לדברי גרטנר, "מנהיגים מבצעים במיומנות. יש להם חזון ברור של הכיוון של השוק לפתח יכולות לשמור על המנהיגות שלהם. הם מעצבים את השוק, ולא עוקבים אחריו".

פרסום דו"ח גרטנר תואם את ההתמקדות של פוג'יטסו בסיוע לארגונים להאיץ את השינוי הדיגיטלי שלהם. פוג'יטסו מציעה שירותי ענן לתמיכה במעבר של מערכות קריטיות לסביבות הענן, ומבינה היטב את סביבות ה-IT היברידיות הנדרשות על ידי הלקוחות. יתר על כן, פוג'יטסו גם מרחיבה את שיתופי הפעולה שלה עם ספקי ענן ברמה העליונה, ופועלת לחזק את שירותי הענן בכדי לספק אינטגרציה ותפעול של שירותי ענן מרובים, המאפשרת בנייה מהירה ובאיכות גבוהה לפעולות של סביבות ICT מגוונות.

קונוויי קוסי, סגן נשיא שירותי הטכנולוגיה הדיגיטלית, פוג'יטסו EMEIA, אמר כי "אנו מאמינים כי השגת מיקום "מנהיגות" בריבוע הקסם של גרטנר היא אימות עצמאי רב-עוצמה של המנהיגות האמיתית, העקבית והממושכת שלנו בדטה סנטר, Hybrid IT וניהול רב ענן. אנו מקדמים בברכה את הממצאים של גרטנר כי פוג'יטסו הינה מובילה".

"ההכרה מגרטנר היא הפגנה של המצוינות שלנו"

"פוג'יטסו סבורה שההכרה הזו מגרטנר היא הפגנה של המצוינות שלנו, לא רק במיקור חוץ של דטה סנטר המסורתי, אלא גם בתשתית היברידית", מוסיף רענן ביבר, מנהל פוג'יטסו בישראל. "זה כולל העברה, ניהול ואינטגרציה של פלטפורמות ציבוריות ופרטיות מובילות, כמו גם בניהול טכנולוגיות ענן, רשתות מתקדמות וקצה הרשת. ההשקפה שלנו היא כי מיזוג ענן ציבורי, ענן פרטי ו-IT מקומי היא המרכיב הבסיסי ביותר להצלחה בשינוי דיגיטלי. היכולת להצליח באינטגרציה של ענן יכולה לקבוע את ההצלחה או הכישלון של ארגון שלם. כמו כן, אנו גאים ביכולתנו לייעץ, ליישר ולייצר טרנספורמציה דיגיטלית מקצה לקצה יחד עם לקוחותינו, תוך התייחסות לאחת הדאגות העסקיות הדחופות ביותר למנהלים בדרג CxO של לקוחותינו".

פוג'יטסו מעסיקה אלפי אנשי מקצוע מנוסים ברחבי העולם כדי לתמוך בלקוחותיה בעולמות ה-Data Center Outsourcing and Hybrid IT services וביצעה טרנספורמציה דיגיטלית ללקוחותיה ברחבי העולם, למאות דטה סנטרים, כמו גם אלפי מערכות IT תוך מינוף של ידע מקומי, טכנולוגיות אוטומציה ויעילות, ושירותי  offshore. בכך מדגימה החברה מומחיות והובלה בתעשיית ה-IT וידע עמוק בהפעלת מערכות IT היברידיות מורכבות, כולל פלטפורמות ענן פרטיות כמו Microsoft Azure ו-VMware vCloud.

כיום, מפעילה פוג'יטסו למעלה 160 דטה סנטרים ויותר מ-25 מרכזי סביבות ענן, המשתרעים על פני כל אזורי העולם ומשרתים לקוחות בכל המגזרים ובכל המדינות הגדולות.

 

אירועים קרובים