תוכן שיווקי

פריוריטי מרחיבה פעילות בארצות הברית; תשתף פעולה עם קואטרו

06/06/2018 17:19
מעמד החתימה על ההסכם. מימין: אנדרס ריכטר, מנכ"ל פריוריטי, וראמן רוי, יו"ר קבוצת Quatrro. צילום: יח"צ

פריוריטי (Priority Software) ממשיכה להרחיב את פעילותה בשווקים הבינלאומיים, עם חתימת הסכם שותפות עם Quatrro Business Support Services, למטרת יישום, תמיכה והטמעה של מוצרי פריוריטי בארצות הברית.

קואטרו מספקת שירותים ליותר מ-15 אלף חברות SMB ברחבי ארצות הברית. היא מתמחה במתן שירותי הטמעה, מיקור-חוץ, ניהול ועיבוד מידע לארגונים, ומסייעת ללקוחותיה להגדיל את היעילות התפעולית ואת גמישות הארגון.

הסכם שיתוף הפעולה נחתם במשרדי פריוריטי בניו-ג'רזי. לדברי אבי טראוב, סמנכ"ל מכירות בינלאומיות בפריוריטי, "אנחנו חווים גידול משמעותי במכירות בשוק האמריקני וההסכם עם קואטרו ללא ספק יחזק את רשת השותפים שלנו. החזון המשותף שלנו לגבי מערכות מידע ארגוניות, יחד עם הצוות המנוסה של קואטרו בשוק האמריקני, יאפשרו לנו לעלות מדרגה נוספת ביכולות המכירה, התמיכה והשירות בשטח".

"יחד עם פריוריטי, אנחנו מציעים פתרונות שמשנים את הכללים בשוק ה-SMB ומספקים הזדמנות לארגונים להגדיל את הגמישות, להקטין עלויות, לייעל את התהליכים העסקיים שלהם וליהנות מהחזר השקעה (ROI) גבוה על משאבי ה-IT שלהם – הכל בפלטפורמה אחת", אמר צ'אק הרמורניק, נשיא קואטרו. "אנחנו מאמינים שפריוריטי ERP היא בדיוק מה שהשוק האמריקני צריך".

אירועים קרובים