תוכן פרסומי
ראשי » כללי » חברת התעופה KLM ובוסטון קונסלטינג גרופ ממריאות עם בינה מלאכותית

תוכן שיווקי


מטוס חברת התעופה KLM. קרדיט צילום: pixabay

חברת התעופה KLM ובוסטון קונסלטינג גרופ ממריאות עם בינה מלאכותית

שיתוף פעולה חלוצי בין החברות הביא לפיתוח מערכת ייחודית שעשויה להביא למהפכה בפעילויות תעופה גלובליות

פורסם ב-6 ביוני 2018
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

אחרי שנים של שיתוף פעולה הדוק, בוסטון קונסלטינג גרופ (BCG) חברת הייעוץ האסטרטגי והניהולי המובילה וחברת התעופה ההולנדית KLM מקבוצת אייר פראנס-KLM יוצרות שותפות חלוצית בתחום הבינה המלאכותית שעשויה להביא למהפכה בפעילויות תעופה גלובליות.
בעקבות עבודה צמודה בפרויקטים אחרים הגיעו החברות להבנה כי האתגרים בפניהם ניצבת תעשיית התעופה המודרנית אינם יכולים להיפתר על ידי מומחיות אנושיות בלבד. במקום זה נדרשת בינה מלאכותית כדי להעריך נכון את מדדי העלויות המורכבות, ביצועים תפעוליים, שביעות רצון לקוחות ומעורבות עובדים. כל אלה חייבים להיות בהרמוניה כדי לחולל תהליכים אופטימליים.

מערכת הבינה המלאכותית שפותחה במשותף ע"י החברות תהפוך את כל תהליכי התעופה המסחרית של KLM לדיגיטליים, ותמנף טכנולוגיית למידת מכונה (ML) מתקדמת לייעול ופישוט תפעול המערכת, באופן שאין לו תקדים. יחד עם כלים אנליטיים וארגוניים מתקדמים אחרים יוכל מערך הפתרונות המשולבים לצמצם למינימום הפרעות ותקלות אשר נגרמות מדי יום על ידי טעויות אנוש ואירועים בלתי צפויים.

בשילוב של בינה מלאכותית , למידת מכונה ואנליטיקה מתקדמת עם כוח משימה משותף של הצוות התפעולי של KLM ומדעני נתונים, מהנדסים ומפתחים מ- BCG Gamma (זרוע ייעוץ מדע נתונים של BCG), מסייעת הטכנולוגיה באופטימיזציה של תהליכי חברות תעופה מהמשרד הקדמי עד המשרד האחורי, כולל הושבת נוסעים במטוסים, מטען, שירותי קרקע, רשתות פנימיות בחברת התעופה, ופיתוח פתרונות אסטרטגיים לטווח ארוך עבור חלק מהבעיות החמורות ביותר בפניהן ניצבת התעופה העולמית.

רנה דה גרוט, סמנכ"ל התפעול  של KLM, אמר: "התוצאה של שיתוף הפעולה שלנו עם בוסטון קונסלטינג גרופ (BCG), תהיה בכך שהטכנולוגיה תאפשר ל- KLM להיות יעילה יותר בהחלטות על השירותים שלה ואסטרטגיות לטווח ארוך. זאת נוכח התחרות הגוברת, מורכבות גדלה של תהליכים ותהליכי המיזוג עם אייר פראנס, בו מתוכננת אינטגרציה מוגברת בין החברות".

עידן חדש של תהליכי תעופה מבוססי בינה מלאכותית.

מערך הטכנולוגיות מבוססות AI במיזם משותף זה מיועד ללמידה עצמית ומותאם לשימוש באתרים השונים של KLM ברחבי העולם, כאשר מבחינת החברה, השותפות מחזקת גם את האסטרטגיה הממוקדת בדיגיטל שפותחה בה בשנים האחרונות.
לאחר ניסוי מוצלח ב- KLM, שתי החברות מוכנות להשיק את שירותיהן המשותפים ברחבי העולם ולקדם עידן חדש של תהליכי תעופה מבוססי בינה מלאכותית.
"הכרזה זו מצרפת יחד שני מובילי תעשייה בעלי חזון, עם תרבויות מש

לימות והיסטוריה מוכחת של חדשנות", אמר ניקולאס בוטין, מוביל תחום תעופה ב- BCG. "אנו עובדים עם KLM כבר שנים רבות. השותפות בינינו תקדם צמיחה בשתי החברות, תספק ערך ייחודי ללקוחות ברחבי העולם ותהיה מנוע חדשנות אדיר לתעשייה".

חברת התעופה KLM ובוסטון קונסלטינג גרופ ממריאות עם בינה מלאכותית Reviewed by on . אחרי שנים של שיתוף פעולה הדוק, בוסטון קונסלטינג גרופ (BCG) חברת הייעוץ האסטרטגי והניהולי המובילה וחברת התעופה ההולנדית KLM מקבוצת אייר פראנס-KLM יוצרות שותפות ח אחרי שנים של שיתוף פעולה הדוק, בוסטון קונסלטינג גרופ (BCG) חברת הייעוץ האסטרטגי והניהולי המובילה וחברת התעופה ההולנדית KLM מקבוצת אייר פראנס-KLM יוצרות שותפות ח Rating: 0

הגיבו