תוכן שיווקי

גנים ושושנים בחרה בפתרון לניהול מחסן ממוחשב של Menahel4U

25/04/2018 10:15
רשת גנים ושושנים דילגה למחסן ממוחשב

גנים ושושנים, רשת ארצית המתמחה ביבוא ושיווק ריהוט גן ואביזרי חוץ, הטמיעה מערכת WMS One מבית Menahel4U, המספקת פתרון טכנולוגי מקצה לקצה לניהול לוגיסטיקה ומחסנים.

הפתרון, שהוטמע במחסן המרכזי של הרשת, פועל באינטגרציה מלאה עם מערכת SAP Business One, והוא מאפשר מחשוב ואוטומציה של כלל התהליכים והפעולות המתבצעות על רצפת המחסן. כמו כן, מספקת המערכת שהוטמעה יכולות ניהול ובקרה מלאה של פעילות המחסן לדרגי הניהול הבכירים בארגון, דבר שמסייע לשפר תהליכים, להתייעל ולצמצם עלויות הכרוכות בתפעול השוטף של המחסן.

רשת גנים ושושנים מפעילה מחסן מרכזי בצמוד למטה הרשת והסניף המרכזי שלה ברמת השרון, ובנוסף מבצעת פעילות מכירה באמצעות רשת של חמש חנויות בפריסה ארצית, פעילות מכירה אונליין באמצעות אתר האינטרנט של הרשת ופעילות מכירה למגזר הלקוחות המוסדיים – בהם בתי מלון, מסעדות, אתרי ספא ועוד.

מערכת WMS One לניהול מחסן ממוחשב של Menahel4U מחליפה תהליכים מבוססי ניירת שדרשו קליטה, ליקוט והקלדה ידניים. המערכת החדשה מאפשרת לצוות התפעול והלוגיסטיקה של גנים ושושנים לתפעל את המחסן של הרשת באמצעות מסופונים ממוחשבים, כולל: קליטת פריטים במחסן, ליקוט ואריזה של משלוחים, ספירות מלאי וריענוני מלאי.

מערכת WMS One מסונכרנת באופן מלא עם מערכת ה-ERP הארגונית, כך שקיים בסיס נתונים אחד המתעדכן בזמן אמת ומאפשר לכלל המשתמשים במערכות – במחסן ומחוצה לו – לדעת בזמן אמת ומכל מקום את מצב המלאים האמיתי והמעודכן של הארגון.

אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים, Menahel4U. צילום: יח"צ

אסף סולל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים, Menahel4U. צילום: יח"צ

עידן אליהו, מהבעלים של רשת גנים ושושנים ומנהל התפעול שלה, מציין כי "המערכת החדשה לניהול מחסן ממוחשב של Menahel4U הקפיצה את המחסן אצלנו היישר לעידן הדיגיטל ולמאה ה-21. בשיטה הישנה שבה פעלנו, שהייתה מבוססת ניירת והקלדה ידנית, התבצעו טעויות אנוש, רישום המלאי היה חלקי וביצוע הזמנה הצריך תהליך מייגע וארוך. בזכות ההטמעה של המערכת לניהול מחסן ממוחשב של Menahel4U קיבלנו שליטה על סידור המחסן והמלאים".

אליהו הוסיף כי "כיום כל עובד בצוות הלוגיסטיקה שלנו יכול לבצע קליטה או שחרור של סחורה בצורה קלה ומדויקת והעבודה מבוססת מסופון. ספירות מלאי הפכו קלות ומדויקות, וזה נותן לי בטחון כבעל עסק לגבי מצב המלאי ומהימנות דו"ח שווי המלאי".

אסף סולל, סמנכ"ל  שירותים מקצועיים ב-Menahel4U, ציין כי "ניהול המחסן נחשב נקודת תורפה בארגונים רבים, קטנים כגדולים. הנהלות שמות להן ליעד לשפר את התהליכים המתבצעים במחסן, בדגש על מחשוב הפעילות בו ואוטומציה של התהליכים, דבר שיאפשר לקצר בצורה משמעותית את זמני המשלוח ללקוחות, אך גם יתמוך בחסכון וצמצום בהוצאות".

סולל הוסיף כי "הפתרון בו בחרה רשת גנים ושושנים מאפשר גם מדידה של פרודוקטיביות פעילות המחסן באמצעות דשבורד ארגוני אחוד וניהול KPI's ברורים, והדבר חשוב כדי לשמור על סטנדרטים גבוהים בתחומי השירות והבקרה על פעילות המחסן".

לפרטים אודות הפתרון של  Menahel4U לחצו כאן.

אירועים קרובים