תוכן שיווקי
לקראת אירוע - RIVERBED, יום ג' 24 באפריל, EAST

"בעידן הדיגיטל – ביצועי מערכות ה-IT הפכו לנושא קריטי בארגונים"

22/04/2018 14:37

כתב: הילל יוסף

"אנו נמצאים בקשר הדוק עם מנמ"רים, מנהלי הדיגיטל ומנהלי התשתיות, ומהשיחות עימם עולה כי כיום, בעידן הדיגיטל, ביצועי המערכות הפכו לנושא קריטי. לנו יש את מיטב הפתרונות לנושא", כך אמר דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO.

דבורסקי התראיין לקראת כנס הלקוחות השנתי שעורכת NessPRO. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ידון בנושא ביצועים, וייערך ביום ג' 24 לאפריל, באולם אירועים East תל אביב.
הירשמו עכשיו לכנס הטכנולוגיות של NessPro - איך לנהל ולמקסם את השירות הדיגיטלי
"יחידות ה-IT נדרשות לפעול בסביבה עסקית וטכנולוגית מורכבת", אמר. "הדרישות מסביבת המחשוב הולכות וגדלות, ובמקביל, המשאבים המוקצים לכך לא גדלים בהתאמה". דבורסקי ציין כי "NessPRO הרכיבה סל פתרונות שיעזור למנמ"ר לנהל את סביבת המחשוב שלו בצורה היעילה ביותר עם יכולת לזהות במהירות את הגורם לבעיות בביצועי האפליקציות – ולפתור אותן לפני שהן משפיעות על העסק".

הוא הוסיף כי "פתרונות אלה מעניקים החזר השקעה מהיר ואמיתי. בשנה החולפת, לקוחות מכל המגזרים הטמיעו פתרונות אלה. ל-NessPRO מערך פתרונות שלם לניהול ביצועים מקצה לקצה, המאפשר ניטור ברחבי הענן, טיפול במשתמשי קצה פנימיים וחיצוניים, ניטור אפליקציות וניטור תשתית הרשת. עוד אנו מטמיעים כלים העושים אנליזות של האפליקציות וניטור משתמשי הקצה בטכנולוגיית Big Data, על מנת לעמוד ב-SLA, אמנת שירות גבוהה, הנדרשת כיום מיחידות ה-IT".

דבורסקי סיים בציינו כי "ל-NessPRO עשרות לקוחות ויותר מ-25 אלף תחנות קצה העושות שימוש בפתרונות אלה לטובת שיפור חוויות המשתמשים וייעול העבודה בארגונים".

דוד ביסמוט, מנהל פעילות פתרונות ניהול, ניטור וסייבר, NessPRO, אמר כי "נושא הביצועים כולל בתוכו היבטים רבים. אין מדובר רק על מהירות התגובה של האפליקציות: הגנת הפרטיות; אבטחת מידע; זמינות המערכות; מהירות התגובה; וכן – חוויית משתמש ידידותית בעת השימוש שלו באפליקציות".

"אנו מחויבים ללקוחות שלנו בהיבט הביצועים", אמר ביסמוט. "הנושא הפך לקריטי: כיום, ללקוחות אין סבלנות ואין סלחנות בעת מקרה של האטת ביצועים. הנטישה של הלקוחות היא חפוזה. אין הזדמנות שניה להתרשמות ראשונית – הלקוחות לא מהססים לעבור אתר ולנטוש את האפליקציה אם יש בעיות ביצועים".

דוד ביסמוט, מנהל פעילות פתרונות ניהול, ניטור וסייבר, NessPRO. צילום: ניב קנטור

דוד ביסמוט, מנהל פעילות פתרונות ניהול, ניטור וסייבר, NessPRO. צילום: ניב קנטור

לדברי ביסמוט, "בעצם, כיום כולנו מבינים שהביצועים נדרשים להיות ברמה גבוהה בעיקר באפליקציות הדיגיטל – החשופות ללקוחות החיצוניים – של שירותי מובייל או אתר האינטרנט. גם באפליקציות הפנים-ארגוניות הנושא חשוב על מנת לשמור על רמת שירות אחידה בעיני הלקוחות. היבט הביצועים צריך להיות מטופל באפליקציות החיצוניות וגם הפנימיות כגון מערכות הליבה, מערכת ה-ERP ומערכת ה-CRM".

"NessPRO שמה דגש משמעותי על היבט הביצועים", אמר ביסמוט. "כך, בכנס נציג מערכות המתבססות על מיטב הטכנולוגיות בתחום. האחת, Riverbed digital experience management. הפלטפורמה מספקת יכולת להבין את בעיות הביצועים: היא מעניקה ניראות מקצה לקצה של רשת התקשורת הארגונית של האפליקציות, ומספקת מענה לחוויית המשתמש בעולם של הביצועים, מיטוב (אופטימיזציה), אבטחת מידע וניראות".

מערכת נוספת, ציין ביסמוט, "היא Evolven IT Operations Analytics. היא מספקת ניתוח של תפעול ה-IT בארגונים, לרבות יכולת לנהל ולעקוב אחר שינויים".

פתרון שלישי, אמר, "הוא Log Analysis של Loom Systems. היא מספקת יכולת למצוא את סיבת השורש לתקלה או בעיית ביצועים. זו מערכת לניטור וניהול תקלות, אשר מתבססת על לימוד מכונה, ML, עם יכולות טיפול ב-Big Data".

הפתרון הרביעי, לדבריו, הוא של Glass Box, "המטפלת בעולם חוויית המשתמש, עם יכולת הקלטה וניתוח כל פעולות הלקוחות בערוצים הדיגיטליים".

בכנס, סיכם ביסמוט, "נציג את כל הפתרונות ואת היכולת לעשות אינטגרציה ביניהם. בנוסף, נציג סיפורי לקוחות של NessPRO. אנו שמים דגש על פתרונות קלים ליישום ולתחזוקה, פתרונות אשר מבטיחים תמיכה ושדרוגים לאורך שנים".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים