תוכן שיווקי

ParaDocs זכתה במכרז קק"ל לפיתוח מערכת Documentum

08/04/2018 11:14
מייסדי ParaDocs Software: ואדים לויצקי, CTO החברה, ואביחי פורת, מנכ"ל החברה. צילום: יח"צ

ParaDocs Software זכתה בימים אלו במכרז הקרן הקיימת לישראל לתחזוקה ופיתוח מערכת ניהול המסמכים Documentum, וממשיכה לבסס את מעמדה כמובילה בתחום.

בכך מצטרפת קק"ל לחוג לקוחותיה של החברה הצעירה אשר כולל לקוחות כמו אמדוקס, עיריית תל-אביב, רשות האכיפה והגבייה, אשטרום, הארכיון הציוני, Tower, DSPG ועוד.

"ההתפתחות המהירה בשוק דוחפת אותנו להיות כל הזמן עם היד על הדופק ולפתח יכולות בטכנולוגיות מתקדמות", אומר מנכ"ל ParaDocs, אביחי פורת.

"אם אלו ממשקי המשתמש D2 ו-XCP מבית OpenText או פיתוחי ממשקים ייעודיים מבוססי html-5 ו-JavaScript Frameworks מודרניים כמו Angular ,extJS ו-React, הרכבת כבר יצאה לדרך, והלקוחות מחפשים להחליף את הממשקים הקיימים המבוססים על JSP ו-Java Applets".

הנגשה היא מילת המפתח

פלטפורמת Documentum ממשיכה להוביל את שוק ניהול התוכן הארגוני בישראל, ומאז בחירתה כתשתית ניהול המסמכים למשרדי הממשלה ב-2012, קצב ההטמעה הלך וגבר, גם בשוק הפרטי.

בשנה שעברה השלימה Opentext את רכישת חטיבת התוכן מ-Dell-EMC הכוללת את Documentum, והדעה הרווחת בקרב המומחים בתחום ניהול התוכן בעולם היא שהרכישה תקפיץ את המותג, ותגביר את ההשקעה בפיתוח, דעה אשר מקבלת משנה תוקף גם בפרסום גרטנר (Gartner) האחרון.

פרדוקס תוכנה השיקה לאחרונה מוצר חדש בשם Edit On Cloud המחבר את Office Webapps של Microsoft עם מאגרי Documentum ומאפשר עריכת מסמכי Office השמורים ב-Documentum  בדפדפן, ללא כל צורך בהתקנה כלשהי בתחנות הקצה.

"אנחנו מאוד גאים בפיתוח הזה. Edit On Cloud מאפשר ללקוחות Documentum בפעם הראשונה ליהנות מכל יתרונות המערכת ללא כל התקנה אצל המשתמשים, מה שפותר כמובן המון בעיות של תמיכה ותחזוקה בגזרת ה-IT, ובנוסף מהווה תשתית לעריכת מסמכים במכשירי מובייל מסוגים שונים".

הנגשה, אומר אביחי, "היא מילת המפתח".

אירועים קרובים