תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IT AWARDS 2017

בינת יישום מערכות מברכת את נשר לרגל זכייתה ב-IT AWARDS

14/03/2018 16:57
מאיר בן צור, מנכ"ל בינת יישום מערכות. צילום: יח"צ

פרויקט "שערים" בנשר מפעלי מלט ישראליים זכה לאחרונה בפרס מצטייני המחשוב, IT AWARDS, לשנת 2017 בקטגוריית מערכות ליבה בארגון. הפרויקט תוכנן והוקם על ידי בינת יישום מערכות.

מערכת ה-"שערים" מנהלת, מבקרת ומייעלת בצורה מירבית את כלל התהליכים העסקיים והתפעוליים בנשר ומקנה אוטומציה מלאה ללא התערבות אנושית, כמו גם בקרות בזמן אמת על ניהול שרשרת האספקה. בנוסף פותחו ממשקים למערכות שונות וביניהם למשרד התחבורה ולמערכת ה-ERP הארגונית של נשר.

תהליך האוטומציה מתחיל כבר מזיהוי המשאית והנהג בכניסה למפעל, שקילת המשאית והפנייתה למחסן/סילו מתאים לצורך העמסה או פריקת חומרי הגלם. לאחר סיום הפעולה, בעת היציאה מהמפעל, נשקלת שוב המשאית ומונפקת תעודת משלוח.

אחת הסיבות להצלחת הפרויקט הינה שיתוף הפעולה המלא בין יגאל פדאל, מנהל מערכות המידע בנשר וצוותו, אשר הגדירו במדויק את המטרות והדרישות מהמערכת לבין הצוות הטכני של בינת יישום מערכות.

בדבריו בטקס אמר מאיר בן צור, מנכ"ל בינת יישום מערכות, כי "זכות גדולה נפלה בחלקנו להיות שותפים לתכנון והקמת הפרויקט. ההבנה המלאה של צרכי נשר ואפיון הפתרון תרמו רבות ליישום הפרויקט מול מחלקת ה-IT של הארגון. אנו גאים בהצלחתו ובכך שהגשמנו את חלומו של הלקוח".

כמו בפרויקט זה, גם בפרויקטים נוספים אותם מבצעת בינת יישום מערכות, נדרשים על ידי הארגונים פתרונות יצירתיים וייחודיים מחזית הבמה הטכנולוגית. בינת יישום מערכות משכילה לתכנן וליישם פרויקטים מורכבים המותאמים באופן מלא לדרישות הלקוח על ידי ייצוג יצרנים בינלאומיים מובילים בתחומי התקשורת, מערכות הבקרה ומערכות הביטחון המבטיחים אספקת טכנולוגיות ופתרונות מורכבים ואיכותיים תוך התאמות, פיתוחי תוכנה וממשקים.

בינת יישום מערכות

בינת יישום מערכות

כל הפתרונות בתחומי פעילות החברה מיושמים בהרמוניה ובאופן מלא בחצר הלקוח החל מתשתיות תקשורת משולבות ומתקדמות ועד מערכות בקרת מבנה ומערכות ביטחון מגוונות אשר נשלטות על ידי מערכת בקרה מרכזית אחת.

בן צור מוסיף כי "בינת יישום מערכות נמצאת בעיצומה של עשייה פורייה ופעילות מורכבת ומקיפה הכוללת מגוון רחב של פרויקטים בכל תחומי עיסוקנו. במגזר הביטחוני אנו מבצעים פרויקטים רבי-היקף תוך יישום טכנולוגיות מתקדמות. אנו פועלים במרץ כזכייני החשכ"ל והמשרד לביטחון פנים ובנוסף מתכננים ומקימים מתקני דטה סנטר מתקדמים בחברות בינלאומיות רבות אשר בחרו להקים את מרכזי הפיתוח שלהם כאן בישראל".

"אנו מקדמים את פעילותנו העסקית במרחב דרום. אין ספק כי סיומו המוצלח של פרויקט עיר הבה"דים, פרויקט לאומי אסטרטגי שלא היה לו אח ורע בגודלו ומורכבותו, פותחים בפנינו הזדמנויות ואתגרים בפרויקטים חדשים".

בנוסף, אמר, "מתבצעת פעילות ענפה ומגוונת של החברה המנהלת פרויקטים במאות אתרים, חברות ומפעלים הפזורים ברחבי הארץ".

"ברצוני להודות לקהל לקוחותינו על האמון אשר מאפשרים לנו להיות בחזית הטכנולוגית של מערכות תשתיות התקשורת, הבקרה והביטחון בישראל. אין ספק כי עבודת הצוות עמכם, המחויבות ההדדית ודבקות במטרה בכל עת היא סוד הצלחתנו המשותפת".

"השאיפה למצוינות והישגיות בבינת יישום מערכות הינה מטרה הן ברמה האישית של כל עובד והן ברמה הארגונית. אנו מעודדים תרבות זו. יחד עם עבודה איכותית, עמידה בלוחות זמנים ומתן השירות הטוב ביותר, נמשיך לספק ללקוחותינו את הפתרונות המתקדמים ביותר".

לסיום, אמר, "ברצוני לאחל לכל לקוחותינו, לקהילת ה-IT ולכל בית ישראל חג אביב שמח".

אירועים קרובים