תוכן שיווקי

שופרסל רכשה מערכת מתוצרת CA לניטור וניהול רשתות התקשורת

11/03/2018 12:24
CA Technologies

רשת שופרסל רכשה מערכת מתוצרת CA Technologies לניטור וניהול רשתות התקשורת. המערכת, CA Spectrum, מייעלת ומשפרת את תשתית התקשורת ואת השירותים העסקיים הפועלים באמצעותה. היקף הפרויקט – מאות אלפי שקלים. CA Spectrum החליפה את מערכת HP-NNM  שפעלה מספר שנים בשופרסל.

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, היא מפיצת מוצרי CA Technologies בישראל.

רשת התקשורת של שופרסל הינה מורכבת ביותר ומהווה "צינור חמצן" לפעילות העסקית של מטה החברה אל מול הסניפים ובין הצרכנים אל מול הרשת. הפעלת CA Spectrum תאפשר ניהול פרואקטיבי של הרשת, כולל זיהוי כשלים עוד בטרם הלקוח הסופי או הסניף מרגישים בהיווצרות הבעיה. כמו כן מאפשרת המערכת ניתוח וויסות עומסים על קווי התקשורת, והעברה חלקה של נתונים.

CA Spectrum מאפשרת לנהל באופן יעיל תשתית דינאמית ומורכבת, כולל סביבות פיזיות, וירטואליות וענן וכן וירטואליזציה ברשת. הארכיטקטורה המשופרת של CA Spectrum מקטינה את הזמן והעלות הכרוכים בניהול מסופי בקרה רבים, תוך תמיכה בכמות רבה ביותר של התקני קצה.

"CA Spectrum מאפשרת לשלב בפלטפורמה אחת ניהול אוטומטי של תקלות, בידוד תקלות, ניהול פרואקטיבי של שינויים וניתוח של שורשי הבעיות, תוך הפחתת עלויות הניטור", אמר דן ליבוביץ, מנהל רשת התקשורת ואבטחת מערכות המידע של שופרסל.

"ניהול התקלות האוטומטי מתבצע על פני תשתיות מגוונות הכוללות טכנולוגיות שונות, מתוצרת יצרנים שונים. זאת – תוך התאמת הצפיה במידע ויכולות הניהול בהתאם לצרכים של מגוון רחב של משתמשים טכניים ועסקיים".

"שופרסל, שהינה הרשת הקמעונאית המובילה בישראל, שמה לה למטרה לספק מענה איכותי ומגוון לכל לקוחותיה, לשפר את חוויית המשתמש של עובדיה, ולהתנהל בצורה מיטבית מול ספקיה השונים", אמר מארק כץ, מנהל התשתיות של שופרסל. "התקנת מערכת CA Spectrum תאפשר לנו לעמוד ביעדים אלו. לאחר בחינה מדוקדקת של המערכות השונות בשוק מצאנו כי CA Spectrum היא המתאימה ביותר לרשת כה מורכבת ופעילה כדוגמת רשת שופרסל".

"בחירתה של שופרסל במערכת של CA הינה עדות לאיכות הגבוהה ביותר של המערכת ולאמון הרב כלפי CA כספקית למערכת קריטית שכזו", אמר אילן נקש, מנהל מכירות בחטיבת CA-ישראל ב-NessPRO. "שוב ושוב מוכיחה CA את מעמדה המוביל בעולם בנושא ניהול רשתות ותקשורת, כמו גם בתחומים רבים אחרים הקשורים לפעילותם של ארגונים גדולים".

אירועים קרובים