תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NetApp Data Vision Day, יום ב' 5 במרץ, אודיטוריום ע"ש סמולרש, אוניברסיטת תל-אביב

"שיתוף הפעולה של קומוולט ונט-אפ מספק פלטפורמה גמישה ומנוהלת היטב"

01/03/2018 13:59
רוני כפטל, מנהל מחלקת שירותים מקצועיים בקומוולט ישראל ואפריקה. צילום: יח"צ

לקראת כנס נט-אפ (NetApp), רוני כפטל, מנהל מחלקת שירותים מקצועיים בקומוולט (Commvault) ישראל ואפריקה, מספר על שיתוף הפעולה הפורה בין שתי החברות המובילות בתחומן.

לקומוולט ונט-אפ מספר לקוחות רב בישראל ובעולם אשר משלבים בהצלחה את שני הפתרונות לכדי פלטפורמת אחסון וניהול מידע גמישה ומנוהלת.

פתרונות נט-אפ מאפשרים אחסון יעיל וגישה מהירה למידע על פני מגוון רחב של פרוטוקולים וכן יכולות ליצור נקודות שחזור באמצעות טכנולוגיית ה-Snapshot המוכחת של נט-אפ. קומוולט משלימה את פתרונות האחסון של נט-אפ על ידי הוספת יכולת ניהול גרסאות, קטלוג מידע וניהול המידע ברמת האפליקציה כך שניתן יהיה לגבות, לארכב ולשכפל אותו בין האתרים ולענן באופן מנוהל ומבוקר.

לאחרונה השקנו מספר יכולות מתקדמות שאומצו על ידי לקוחות רבים בישראל ומשדרגות משמעותית את האחסון וניהול המידע בארגון:

יצירת ערך עסקי ופלטפורמת אחסון

עיקר החידושים בגרסה האחרונה של קומוולט מתמקדים ביצירת ערך עסקי ללקוח מעבר ליכולות שחזור המידע בזמן אסון. לקוחות היום נדרשים להציג יכולת לגשת לעותקים המנוהלים של המידע במרכז הנתונים או בענן ללא צורך בשחזור.

כאשר הארגון בוחר בפלטפורמה של קומוולט הוא נהנה מערך מוסף מעבר לגיבוי, שחזור ורפליקציה. הוא מקבל פתרון אחסון משני אשר משלים את אחסון נט-אפ הראשי שלו ומאפשר לנהל את המידע ברמה אחרת לחלוטין. למשל, ניתן להגדיר במנוע המדיניות של קומוולט לכמה זמן מידע משני נשמר, כמה גרסאות של כל קובץ ישמרו, לכמה עותקים הוא ישוכפל כיצד הוא יקוטלג ועוד.

דוגמא טובה לשימוש באחסון משני הוא שטח אחסון לעותקי בסיסי נתונים של אורקל. כאשר מנהל בסיס הנתונים מבצע יצוא של בסיס הנתונים שלו לקובץ XML ושומר אותו על פלטפורמת NFS Object Store של קומוולט הוא מקבל עותק מנוהל, מאונדקס ובר חיפוש עד רמת הרשומה בבסיס הנתונים.

ניהול עותקים בתוך סביבת הנט-אפ  ללא On Command

העדכון האחרון ל-Commvault Intellisnap for Netapp מאפשר ניהול גרסאות גיבוי על בקר נט-אפ מרוחק ללא On Command. כלומר, קומוולט תנהל עבור הלקוח את ה-Snapshot המקומי כפעולת גיבוי, תאפשר ניהול אפליקטיבי וקטלוג המידע  וגם תייצר עבורו את העותק המשני ב-Mirror או ב-Vault של הלקוח. השיטה החדשה מאפשרת "להתלבש" על קשרי ה-Mirror/Vault הקיימים של הלקוח ואינם דורשים יצירת עותק בסיסי מחדש.

רישוי משולב של קומוולט ונט-אפ

בישראל ישנם מאות ארגונים שמתמשים בפתרונות של נט-אפ ו-קומוולט. רבים מהם בחרו לרכוש את הרישוי של קומוולט מתוך מחירון  נט-אפ המאפשר ניהול Snapshots ורפליקציות ברישוי לפי בקר ה-נט-אפ. הפיתוח החדשני של Commvault Intellisnap for NetApp והחידוש העיקרי במוצר החדש הוא היכולת לשלב את הפתרון עם סביבת קומוולט קיימת אצל הלקוח ולקבל מערכת ניהול מידע מושלמת אשר כוללת את כל רכיבי ה- נט-אפ ברישוי לפי בקר ואת כל שאר מקורות המידע של הלקוח ברישוי קומוולט מסורתי.

לקוחות רבים בחרו לשלב את הרישוי שלהם ולנצל את היתרונות הכלכליים עם היכולות הטכנולוגיות של קומוולט. דוגמה למימוש מוצלח כזה הוא לקוח אשר בחר ברישוי המשולב לטפל ממערכת אחת בסביבת הענן הפרטי שלו מבוסס נט-אפ ובסביבת הענן הציבורי שלו מבוסס Microsoft Azure.

צוות קומוולט ישראל ישמחו לפגוש אתכם, לקוחות נט-אפ וקומוולט, בכנס NetApp Data Vision Day הקרוב, לענות על שאלות ולחשוב ביחד על פתרונות חדשניים וכלכליים לכל אתגר בניהול המידע בארגונכם.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים