תוכן שיווקי
לקראת אירוע - מפגש בכירים של חטיבת CA ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, יום ד' 21 בפברואר, מסעדת לומינה, תל אביב

"אג'ייל ושיפור חוויית המשתמש – המתכון להצלחת ארגונים בעידן החדש"

19/02/2018 11:41
מאיר אדלר, CTO חטיבת CA ישראל ב-NessPRO. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף

"ארגונים נדרשים לשנות את התרבות הארגונית שלהם. ארגונים המאמצים מודלים אג'ילים, תפיסות פיתוח מבוססות DevOps, ואשר פועלים לשיפור חוויית המשתמש – הם אלה שיצליחו לשרוד את המסע הדיגיטלי ויניבו לעסקיהם יותר בשורת הרווח", כך אמר מאיר אדלר, CTO חטיבת CA ישראל ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

אדלר התראיין לקראת אירוע בכירים אותו תערוך חטיבת CA ישראל ב-NessPRO. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ד' הקרוב, במסעדת לומינה בתל אביב.

לדברי אדלר, "מנמ"רים נדרשים לכמה אתגרים בעולם הדינאמי, עם ריבוי ההתפתחויות הטכנולוגיות שיש כיום: עליהם לסייע לארגונים להיות תחרותיים בשוק; עליהם לספק תוצרים באיכות גבוהה; הם נדרשים לשפר משמעותית את חוויית השימוש באפליקציות ולעשות אותה ללא פחות ממדהימה".

על מנת שכל אלו יקרו, הסביר אדלר, "וכדי שהם יוכלו להביא לשוק תוצרים במהירות, הם נדרשים לעבור לעבוד על בסיס מודלים של אג'יליות עסקית. צריך שהתפיסה הזו תחלחל מעבר למנמ"ר, גם להנהלה העסקית ולמנכ"ל שבראש. בנוסף לאימוץ אג'ייל, יש לאמץ עבודה עם כלי SecDevOps – כלים אלה מאפשרים לכל ארגון לפתח, לבדוק – ולהעביר לסביבות הייצור, ובמהירות".

הדרך שבה אפליקציות הופכות מרעיון למציאות

הוא הוסיף כי "CA מובילה את השוק עם API Gateway. זה כמה שנים היא מוסיפה יכולות חדשות לסל מוצריה בתחום ניהול ה-API – במטרה להאיץ פיתוח ולשנות באופן דרמטי את הדרך שבה אפליקציות הופכות מרעיון למציאות.

טרנספורמציה דיגיטלית גם נוגעת לדרך שבה נבנות האפליקציות המניעות כיום את הכלכלה. CA מציידת את ה-API ואת המפתחים בכלים רבי-עוצמה שהופכים את עבודתם לקלה יותר. היא גם מביאה למעורבות של בעלי עניין מרכזיים אחרים בתהליך הפיתוח, כך שארגונים יכולים להאיץ את זמן היציאה לשוק עבור אפליקציות ושירותים חדשים".

במהלך הפיתוח, הדגיש אדלר, "יש להביא לכך שחוויית השימוש תהיה כה משביעת רצון, עד שהמשתמשים שלנו לא ירצו לנטוש את האפליקציה שהארגון פיתוח עבורם. לכן נדרש לאסוף נתונים על התנהגות המשתמשים, וכן מידע מהספקיות של שירותים אלה. זה ייעשה על בסיס אנליטיקה על המידע התפעולי".

בעבודה בדרך זו, הסביר אדלר, "מתקבלות שתי תועלות במקביל: ניתן לשפר את התוצר הסופי ללקוחות, כי הארגון יודע ל-מה הם מצפים ממנו. בנוסף, מתקבל היזון חוזר לגופי הפיתוח בארגון".

ליהנות מהתוצר הסופי

בשנים האחרונות, אמר אדלר, "CA מובילה את תפיסת 'כלכלת האפליקציות': כיוון שהיא מבינה שחלק נרחב מהארגונים הם בתי תוכנה. CA מסייעת לארגונים בכמה מישורים: היא עוזרת להם גם בהיבטי ייעוץ וגם טכנולוגיה להיות אג'יליים; היא מספקת טכנולוגיה אשר מאפשרת להם ליישם DevOps בארגון הן באמצעות הטכנולוגיה, והן באימוץ תפיסת הקוד הפתוח. את אלה היא עוטפת במעטפת אבטחת מידע – תחום ש-CA פעולת בו באופן מסורתי שנים רבות – ומסייעת לנהל את המשתמשים הארגוניים ואת הגישה שהם למערכות ה-IT הארגוניות".

"CA ממשיכה בגישה זו גם כעת, כאשר העולם עובר לקישוריות מבוססת API, והיא מאפשרת לאבטח אותם לצורכי אינטגרציה, וכמובן לטובת חשיפה של המידע באמצעות API – לגופים חיצוניים ופנימיים, לצורכי פיתוח".

"על מנת לסגור את המעגל כולו", סיכם אדלר, "יש לוודא שחוויית השימוש תהיה מדהימה. CA מאפשרת למדוד ולוודא שחוויית השימוש תהא כזו, על מנת שהלקוחות הסופיים ייהנו מהתוצר הסופי".

אירועים קרובים