תוכן שיווקי
לקראת אירוע - SUSE Expert Days, יום ב' 19 בפברואר, EAST, תל אביב

שיתוף פעולה בין HPE ל-SUSE מאיץ את Microsoft SQL Server 2017 פי חמישה

לראשונה הוצג שרת דטה בייס לאנטרפרייז הפועל ללא דיסקי אחסון ● התוצאה: שליפת מידע מהירה פי חמישה והורדה של 50% בעלויות

07/02/2018 16:13
דורון אופק, מנהל פעילות SuSE בישראל. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף

שיתוף פעולה בין HPE ל-SUSE מביא לביצועים חסרי תקדים של Microsoft SQL Server 2017. בהדגמה שנערכה לאחרונה נמדדה מהירות גבוהה פי חמישה בשליפת מידע משרת דטה בייס מזו שהושגה משרת זהה בו מוחזקים הנתונים על גבי SSD, יחד עם הוזלה של 50% בעלויות חומרה מקבילה, ו-85% חיסכון במקום איחסון, הנובע מהסרת הצורך בדיסקי אחסון. תוצאת השיא הושגה על שרת HPE DL380 Gen10  עם טכנולוגיית HPE Persistent Memory החדשה.

"מדובר במערכת חדשה הטוענת את מסד הנתונים על גבי הזיכרון הפנימי של השרת, ללא צורך בדיסקי אחסון למידע", מסביר דורון אופק, מנהל SUSE ישראל. "שרת דור 10 של HPE מכיל טכנולוגיה הקרויה HPE scalable persistent memory, בה מובא חידוש טכנולוגי משמעותי – יכולת של השרת לטעון את מסד הנתונים אל זכרון המחשב ולא לגרום לזיכרון לצאת אל הדיסקים ולדוג מהן פרטי מידע פעם אחר פעם".
SUSE Expert Days 2018

"השאלה בהפעלה של שרתים בצורה הזו תמיד הייתה בבעיות של נפילת מתח", מסביר אופק. "שכן כמו במחשב הביתי, כל הפסקת חשמל מרוקנת בעצם את הזיכרון הפנימי של המחשב ושולחת אותנו להתחיל לעבור מחדש. הטכנולוגיה החדשה של HPE מאפשרת לעשות שימוש רצוף בזיכרון הפנימי של השרת וכך לחסוך את ההליכה הלוך ושוב אל הדיסקים.

לחידוש הזו היינו חייבים להתאים מערכת הפעלה שתאפשר ריצה יציבה לאורך זמן ותתמוך בזמינות גבוהה של השרתים, וכאן נכנסה לתמונה Server 12 SUSE Linux Enterprise שנבנתה למטרות הללו בדיוק, מה שמביא אותנו לתוצאות המרשימות כל כך".

"גרסת SQL Server 2017 שהושקה לאחרונה שמה במרכז את הטרנספורמציה של מיקרוסופט לעולמות ה-Open Source", מוסיף אדיר רון, מנהל תחום קוד פתוח במיקרוסופט (Microsoft). "SQL Server מאפשר להריץ את מסד הנתונים על כל פלטפורמה, Windows או Linux, בביצועים מיטביים ועם תמיכה ואבטחת מידע מלאים מבית מיקרוסופט. שיתוף הפעולה של מיקרוסופט ו-SUSE מאפשר לנו להוביל את לקוחות לביצועי שיא על הפלטפורמות המשותפות".

אדיר רון, מנהל תחום קוד פתוח, מיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

אדיר רון, מנהל תחום קוד פתוח, מיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

המערכת התומכת בשרת החדש הורכבה מתוכנת דטה בייס – Microsoft SQL Server 2017 על בסיס מערכת ההפעלה של SUSE Linux Enterprise Server. טכנולוגיית PMEM(ר"ת HPE Scalable Persistent Memory) הינה קטגוריה חדשה של רכיבי אחסון לשרתים אשר שוכנת על אפיק הזיכרון ומספקת פריצת דרך מבחינת ביצועי אחסון. הטכנולוגיה מספקת ביצועים במהירות הזיכרון הסטנדרטי אך עם שמירה על המידע בעת הורדת מתח. למעשה הביצועים שהושגו הינם הוכחת יכולת מבצעית לטכנולוגית ה-Persistent החדשה שמשמעותה התקדמות אבולוציונית לקראת מחשוב מבוסס זיכרון בשרתים.

בואו ללמוד כיצד להאיץ את התפתחות הארגון ב-SUSE Expert Days!

בסביבה העסקית של היום, בה כל חברה היא חברה דיגיטלית, חייבים לאמץ גישה פתוחה על מנת לאפשר לארגון לגדול ולהתפתח. תשתית הIT  צריכה לא רק לשמור על קצב הגדילה של הארגון, אלא אף להאיץ את העברת המידע בכדי שהארגון יוכל להתאים עצמו לעולמות העסקיים המתפתחים.

במהלך SUSE expert days שיתקיימו ב 80 מדינות ברחבי העולם וגם בתל אביב, נציג כיצד SUSE יכולה לסייע ללקוחות ולשותפים שלנו לשנות את תשתית ה-IT בכדי לייצור ארגון "זריז" יותר, כיצד טכנולוגיות הקוד הפתוח החדשות מאפשרות לנהל את העומסים בארגון תוך מינוף ואופטימיזציה של תשתיות המחשוב הקיימות בארגון, ואילו כלים חדשים זמינים לנו בכדי שנוכל להגיב במהירות לצרכים המשתנים של הארגון.

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים