תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - OurCrowd Global Investor Summit

AmTrust הכריזה על שותפויות עם חברות טכנולוגיה ישראליות

04/02/2018 15:46
Amtrust Financial

Amtrust Financial, חברת ביטוח אלמנטרי רב-לאומית הנסחרת בנאסד"ק (NASDAQ) ומתמקדת בעסקים קטנים-בינוניים, אובדן כושר עבודה, רכב, ומוצרים אלקטרוניים, הודיעה על שותפויות עם מספר חברות סטארט-אפ טכנולוגיות ישראליות ב-OurCrowd Global Investor Summit שהתקיים בירושלים בסוף השבוע האחרון.

AmTrust Innovation הוסיפה לאחרונה נוכחות מקומית בישראל והיא ממוקדת באיתור ויצירת שותפויות והשקעות בחברות שיקדמו וימכנו אינטראקציות עם לקוחות וסוכנים, וייעלו תהליכים עסקיים בתחום הביטוח, כולל חתמות, תביעות ותשלומים.

מנהלים בכירים ב-AmTrust וביניהם ה-COO (מנהל תפעול ראשי), כריס לונגו, ה-CIO (מנהל מערכות מידע ראשי) אריאל גורליק, וה-CMO (מנהל שיווק ראשי) מיכאל לבור, קיימו מפגש פתוח עם חברות טכנולוגיה ישראליות במהלך הכנס, כדי לדון בדרך בה חברות טכנולוגיה יכולות לחבור באופן הטוב ביותר עם מבטחים כדי להשיג הצלחה הדדית.

"ישראל מהווה מרכז פיתוח טכנולוגיות חדשות, עם מיקוד מתפתח בתחום ה-InsurTech, ו-AmTrust מנצלת עובדה זו דרך הנוכחות המקומית שלנו", אמר יאיר סמיט, סגן נשיא לפיתוח אסטרטגי ב-AmTrust.

לדבריו, "חברנו לשתי חברות, Reply.ai ו-Verishow, לשיפור האינטראקציות שלנו עם לקוחותינו דרך יכולות תקשורת צ’טבוט, וידאו-צ’ט ותקשורת משופרת עם מערכות AmTrust. כמו כן, אנו מאמינים כי פלטפורמת הבינה המלאכותית של Spark Beyond תספק לנו תובנות והמלצות שישפרו משמעותית את עסקינו ויספקו ערך רב ל-AmTrust".

להשיג הצלחה הדדית

SparkBeyond הינו מנוע מחקר מבוסס בינה מלאכותית, המסוגל לגלות תבניות מורכבות בנתונים, ליצירת המלצות עסקיות ותהליכיות שעל פיהן ניתן לפעול. AmTrust משתמשת ביכולות SparkBeyond כדי לסייע בשיפור תהליכי הערכות הפרמיה והכיסויים של החברה.

פתרון הצ'טבוט של Reply.ai יתמוך בנציגי שירות לקוחות (CSRs) של AmTrust, וימכן אינטראקציות לקוחות לשיפור זמני שירות ותקשורת בין לקוחות ופלטפורמות החיובים, תשלומים וניהול פוליסות של החברה.

Verishow תספק לסוכנים ולנציגים של AmTrust יכולות וידאו-צ'ט, כולל גלישה משותפת, אינטראקציית מסמכים, וחתימה אלקטרונית (e-signature) מאושרת.

שותפויות הטכנולוגיה של AmTrust שהוכרזו ב-OurCrowd, מהוות דוגמה עדכנית ביותר למיקוד החברה במודרניזציית עסקיה ותעשיית הביטוח בכלל. בשבוע שעבר חשפה החברה את אפליקציית האחריות המקושרת החכמה TapSafe, שתאפשר לצרכנים למצוא, לזהות ולהגן באופן אוטומטי על כל מכשיריהם המקושרים, כולל טלפונים, טאבלטים, רכזות בית חכם, אביזרי מחשוב לבית ועוד.

למידע נוסף על AmTrust, לחצו כאן.

אירועים קרובים