תוכן שיווקי

קמינריו מסכמת את 2017: שנה של גידול מרשים בפעילות

החברה מדווחת על התרחבות גלובלית בפעילות העסקית ובמספר הלקוחות, וגידול משמעותי במכירות לפתרונות ענן פרטי וציבורי

28/01/2018 12:20
רון דוידי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי לאזורי EMEA ו-APAC. צילום: יח"צ

קמינריו, חברת אחסון ה-All-flash המובילה, מגדירה מחדש את העתיד של מרכזי הנתונים המודרניים. הפתרון הייחודי שלה מאפשר לארגונים להצליח בעולם לפי דרישה (On demand) של ימינו, ומכין אותם לטפל באופן חלק בחידושים של מחר. מערך Kaminario K2 all-flash מספק את האג'יליות, הסקלאביליות, הביצועים והיתרונות הכלכליים שאותם דורשים מרכזי נתונים כדי להתמודד עם העולם מוכוון הענן הדינמי של היום, ומספק גישה לנתונים בזמן אמת – בכל מקום ובכל זמן. מאות לקוחות בעולם ובישראל מסתמכים על Kaminario K2 כדי להעצים את היישומים הקריטיים שלהם וכדי להגן על האקו-סיסטם הדיגיטלי שלהם.

רון דוידי, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי לאזורי EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ו-APAC (ר"ת אסיה פסיפיק וסין) בקמינריו, מסכם בסיפוק את הצלחות 2017 ומוכן לאתגרים של 2018.

ב-2017 התרחבה קמינריו מבחינת הכנסות ולקוחות בכל הטריטוריות שבהן היא פועלת. בארצות הברית, דרום מזרח אסיה ואירופה נרשם גידול משמעותי בהכנסות ובלקוחות. דוידי מציין בסיפוק שבשנה החולפת הצטרפו לרשימת לקוחות קמינריו, ובהיקפים משמעותיים, גופי ענק כמו לנובו (Lenovo) בסין, סמסונג (Samsung) בדרום קוריאה, Ingenico Group הצרפתית – מובילה גלובלית בפתרונות נקודות מכירה (POS) ותשלומים אלקטרוניים (ePayments), כמו גם TeamViewer – יצרנית הפתרון לתמיכה ושליטה מרחוק, ולקוחות נוספים.

גם לפעילות המכירות בישראל, בהובלתו של חיים כהן, הייתה שנה מצוינת, עם הישגים כפולים מהיעדים, כשבולטת הצטרפות חברת הביטוח איילון לרשימה המתארכת של לקוחות קמינריו.

כאשר צוות ה-IT של איילון החל לבחון את הדור הבא של אחסון מבוסס פלאש (All-Flash Array), רצו אנשיו הבטחה שהביצועים יהיו קבועים, ללא תלות בעומסי העבודה, וכן פשטות ניהול ויכולת התרחבות גמישה. עם הבחירה במערך ה-All-Flash של קמינריו, עומדים לרשותם כיום הביצועים הנדרשים כדי להריץ ולפתח דו"חות עסקיים בצורה מהירה משמעותית, ללא פגיעה בשאר היישומים בסביבת הייצור. כמו כן, יש להם את הגמישות להגדיל את נפח האחסון והביצועים באופן חלק וללא הפרעה לעבודה השוטפת. קמינריו ביצעה את העסקה וההטמעה עם BeLocal כשותף עסקי.

דוידי מציין כי חלק משמעתי מהכנסות קמינריו באות מלקוחות קיימים מרוצים, שרוכשים מערכות נוספות ומרחיבים את השימוש – בהחלט עדות משמחת לשביעות רצון.

ומה ב-2018?

השנה תבצע קמינריו טרנספורמציה משמעותית לכיוון של פעילות Software Only. כלומר, החברה תמכור ללקוחות רק את התוכנה – מה שייתן להם גמישות רבה יותר ברכישה בהיבטי תקופה והיקפים.
שינוי נוסף במדיניות ה-Go to Market של קמינריו קשור למיקוד הרב שלה בתחום התוכנה כשירות (SaaS) וחברות האונליין, עם הרחבה לחברות XSP (כל ה-SPs למיניהם), כשהמטרה היא להביא את הגמישות הטכנולוגית והעסקית של קמינריו ללקוחות אלה בתחומים שונים, כולל הענן. זאת, על בסיס של תשלום לפי שימוש, מה שחוסך ללקוחות ב-CAPEX (השקעת הון) הכרוכה בהצטיידות מראש, ומאפשר חיוב חודשי לפי הרישיונות שהלקוח זקוק להם. מודל זה, שנוסה במהלך 2017 בארצות הברית וזוכה להצלחה עצומה, קשור טכנולוגית להכרזה משמעותית של קמינריו במהלך השנה האחרונה, על רמה חדשה של פתרונות האחסון All-flash – Kaminario K2.N ו-Kaminario Flex. K2.N, המבוססים על NVMe (ר"ת Non-Volatile Memory Express) ומספקים תשתית אחסון ניתנת להרכבה דינמית (Composable), שמספקת ביצועים מוגברים, וכן סקלאביליות ואג'יליות יוצאות דופן עבור סביבות ענן פרטי.

"עסקי SaaS ויישומים לפי דרישה מניעים את הצורך לאופטימיזציה של תשתית מרכזי הנתונים בהיקפי הענן, על מנת להשיג חוויית משתמש מיטבית ותמיכה בעומסי עבודה אנליטיים ודינמיים", אומר טל שפסה, מהנדס מערכות בכיר בקמינריו. "ארגוני IT מודרניים מחפשים פתרונות אחסון הניתנים להתאמה מרבית עבור יישומים ספציפיים, תוך אספקת הגמישות של הענן הציבורי. K2.N ו-Flex ממנפים טכנולוגיות NVMe מתפתחות כדי לספק ביצועים מוגברים יחד עם רמה חדשה של סקלאביליות וגמישות".

אירועים קרובים