תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Extreme NOW World Tour, יום ב' 22 בינואר, גלריית דובנוב, תל אביב

"אנו באקסטרים נטוורקס – חלופה אמיתית בעולם התקשורת"

18/01/2018 12:18
אלי קנדל, מנהל אקסטרים נטוורקס ישראל: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"אנו חברת תקשורת עם מטען מושקע של ניסיון נצבר במשך שנים רבות, לצד חדשנות הנובעת מהשקעה במחקר ופיתוח ורכישות רחבות היקף. כך, אקסטרים נטוורקס (Extreme Networks) מהווה חלופה מובילה אמיתית בעולם הרישות וההתקשורת", כך אמר אלי קנדל, מנהל פעילות אקסטרים נטוורק ישראל.

קנדל התראיין לקראת אירוע Extreme NOW World Tour. האירוע ייערך בשבוע הבא, ביום ב', ה-22 לינואר, בגלריה דובנוב בתל אביב. האירוע הוא חלק ממסע עולמי, במסגרתו יוצאים מנהלים ומומחי אקסטרים נטוורקס העולמית לסיור מפגשים עם לקוחות ושותפים של החברה  סביב העולם.
לקראת אירוע - Extreme NOW World Tour, יום ב' 22 בינואר, גלריית דובנוב, תל אביב

אקסטרים, אמר קנדל, היא חברת רישות ותקשורת, אשר הוקמה בשנת 1996, המטה שלה יושב בסן חוזה שבקליפורניה. לדברי קנדל, החברה עוסקת בשכבת התקשורת בדטה סנטרים, בונה קמפוסים של רשתות אלחוטיות, מספקת מערכות ניהול אנליטיות לשכבת הרשת, ומספקת NAC.

"הטכנולוגיות של החברה מספקות למנהלי התקשורת בארגונים יכולת ניטור שליטה ובקרה על תעבורת הרשת. לחברה אלפי לקוחות ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם. אקסטרים נטוורקס סיימה את השנה עם שווי שוק של 1.42 מיליארד דולרים והכנסות שנתיות של 600 מיליון דולרים".

בשנת 2016 החברה רכשה את עסקי ה-WLAN מזברה טכנולוגיות (Zebra Technologies), שבעבר היו שייכים למוטורולה (Motorola). בשנה החולפת רכשה אקסטרים נטוורקס את חטיבת הרישות של אוויה (Avaya)  ואת חטיבת הדטה סנטר של ברוקייד (Brocade).

"כלל הרכישות הללו – לצד פיתוח פנימי – מספקות לנו את היכולת לתת ללקוחות האנטרפרייז הארגוניים, כמו גם לספקיות שירות ותקשורת, היצע כולל בעולם התקשורת", אמר קנדל. "כך, יש לאקסטרים יותר מ-2,500 לקוחות שהם ספקיות שירות ומפעילות סלולר, לצד יותר מ-5,500 ארגוני אנטרפרייז שהם לקוחות Fabric".

ערך מוסף ללקוחות הקיימים

קנדל היה בעברו בקבוצת ה-CTO של אוויה, ולפני כמה שבועות הקים את הסניף הישראלי של אקסטרים נטוורקס. "פתיחת המשרד נועדה לטובת העמקת הקשר עם הלקוחות הקיימים והרחבה של הפעילות שלנו עם לקוחות חדשים, בעולמות ה-SDN של אווייה", הסביר.

"כלל הפתרונות של אקסטרים מתממשקים לטכנולוגיות שרכשנו. באופן זה אנו משדרים ללקוחות מסר של המשכיות: אנו מספקים פלטפורמה אחת, מרכזית, הנותנת מענה לכל הרכישות שהחברה עשתה. זאת, בנוסף לתמיכה העכשווית שתומכת בכלל מתגי התקשורת, של אקסטרים ואחרות".

לדברי קנדל, "האיחוד של התוכנות של אקסטרים יחד עם מודולים נוספים, כגון אנליטיקות ומערכות NAC – מעניק ערך מוסף ללקוחות הקיימים שלנו. יש לנו פתרונות מעשירים ומשלימים ברמות התקשורת ואבטחת מידע".

בכנס, סיכם קנדל, "תחשוף החברה את חזונה ואת מפת הדרכים האסטרטגית שלה – כולל בחינת שותפויות אסטרטגיות חדשות. הוא ייערך במעמד כמה בכירים מאקסטרים נטוורקס העולמית, בראשם מארק סלייטר, CTO אזור EMEA, בוריס גרמשב, מנהל אזורי לאזור המדינות הנורדיות ומזרח אירופה, ומנהל ההנדסה, קיריל זוקוב, מאזור מזרח אירופה".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים