תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של Fujitsu, יום ג' 16 בינואר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

איסטרוניקס השלימה את תכנית השותפים Fujitsu Select Expert

"פוג'יטסו גאה בשותפיה העסקיים בישראל ושמחה על מינוי איסטרוניקס כשותף Fujitsu Select Expert", כך אמר רענן ביבר, מנהל פוג'יטסו ישראל

20/12/2017 10:00
משמאל לימין: דורון מסילקר, מנהל קו מוצר פוג'יטסו באיסטרוניקס; דיאנה רמפל, מנהלת איסטרוניקס מחשבים ותקשורת; אריה איתן, בעלים שותף איסטרוניקס; חואן פרוקר סגן-נשיא והמנהל האזורי בפוג'יטסו; ארז ויינר מנהל ערוצים בפוג'יטסו ישראל; רענן ביבר מנכ"ל פוג'יטסו ישראל; דורון איתן, מנהל חטיבת מערכות משובצות באיסטרוניקס. צילום: יח"צ

פוג'יטסו (Fujitsu) בישראל העניקה הסמכה לאיסטרוניקס במסגרת תכנית השותפים הגלובלית שלה"Fujitsu Select Expert". בכל מדינה מעניקה פוג'יטסו הסמכה ל-10 שותפים בלבד, מתוך כוונה להתמקד במקצועיות מירבית.

תכנית השותפים Fujitsu Select Expert, הינה תכנית ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ונעשית באמצעות השתלמויות וקורסים שונים שעוברים גם צוותי המכירות והיועצים של פוג'יטסו בעצמה.

שותף עסקי שעבר בהצלחה את ההכשרה נהנה ממגוון משאבים שמעמידה עבורו פוג'יטסו: שיתוף במידע עסקי סודי NDA של החברה, לצורך הבנה של המוצרים; מידע על מפת הדרכים של החברה; שיטות עבודה מומלצות (Best Practice) תוך שיתוף מנסיונה של החברה ושותפיה בכל העולם; סיוע לשותף לזהות ולזכות ביחד בפרויקטים הדורשים מיומנויות מקצועיות גבוהות; שיתוף במידע טכני של שותפיה העסקיים של פוג'יטסו  – כגון סאפ (SAP), מיקרוסופט (Microsoft), אורקל (Oracle), קומוולט (Commvault), נוטניקס (Nutanix) וכו'; הזמנה של השותפים העסקיים מסדנאות הנערכות מעת לעת ל-Tech-Community של החברה בעולם; עידוד ומתן פרסים ותמריצים למצטיינים ועוד.

מדובר בתוכנית מתמשכת ורציפה, כך שהשותף שעמד בהצלחה בהכשרה חייב "לתחזק" את הידע ולעמוד אחת לתקופה בהכשרות נוספות. תכנית ההכשרות מקיפה נושאים רבים הנחלקים לשתי קבוצות עיקריות: Workplace & Mobility Systems מערכות מחשוב קצה ו-Server & Storage Solutions מערכות מחשוב ואחסון לדטה-סנטר.

לדברי רענן ביבר, מנהל פוג'יטסו בישראל, "אני שמח וגאה בהסמכתה של איסטרוניקס כשותף Fujitsu Select Expert. מדובר בהכשרה לא פשוטה, הכוללת השלמת קורסי הכשרה מנדטוריים ומעבר הבחינות הקשורות. כל קורס נושא מספר מסוים של נקודות הסמכה ובכדי להגיע להיות שותף Select Expert נדרש לצבור מספר רב של נקודות. התוכנית מאפשרת לשותף העסקי שלנו ידע מעמיק במוצרי החברה ושירותיה ובכך מאפשרת הוספת ערך מוסף גבוה למוצריה החברה, וללקוחותינו עבודה עם שותף עסקי מקצועי, מיומן ובעל מוטיבציה גבוהה".

אירועים קרובים