תוכן פרסומי
ראשי » כללי » האם אתם ממשיכים לשמור על אתר נגיש?

תוכן שיווקי


כופרה בתוסף נגישות. אילוסטרציה: iconvectorstock/BigStock

האם אתם ממשיכים לשמור על אתר נגיש?

פורסם ב-18 בדצמבר 2017
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

כידוע אתרי אינטרנט חייבים לעמוד בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות – בהתאם לתקן הישראלי שנקבע לפי הנחיות WCAG לרמה AA. קיימת חשיבות רבה לתחזוקה השוטפת של האתר לכל אורך השנה ושמירה על נגישותם של כלל הקבצים, התמונות והסרטונים שמועלים לאתר החברה.

אתרי אינטרנט הם דינאמיים: התכנים משתנים, גרסאות תוכנה משתנות, העובדים המתחזקים את האתר מתחלפים ונוצרים פיתוחים חדשים – כל אלה עשויים לגרום לכך שהאתר לא יהיה יותר נגיש.

כדי לשמור על אתר נגיש כל השנה, גם לאחר שלב ההנגשה הראשי, אנו ממליצים לכם לאמץ בארגון ליווי נגישות שוטף, ולהימנע מתביעות מיותרות.

נושאים חשובים בליווי נגישות שוטף

יש לוודא שחברת הנגישות מבצעת בדיקות תקופתיות יזומות לאורך השנה ולא רק באופן חד פעמי. כמו כן, מומלץ לקבל ליווי וייעוץ בפיתוחים חדשים וסיוע בבדיקת תכנים ועיצובים חדשים והנגשת מסמכים חדשים שנוספו לאתר מאז תהליך ההנגשה.

בנוסף כדאי להיעזר במומחה נגישות שיעביר הדרכות מקצועיות ייעודיות בנושא נגישות האתר לעובדי החברה המטפלים באתר כגון אנשי תוכן, מתכנתים ומעצבים. אפשרות נוספת וחשובה מאוד היא בדיקה של הפניות והתלונות שהתקבלו על ידי הגולשים בנושא בעיות נגישות באתר ומתן פתרונות רלוונטיים על ידי חברת הנגישות.

חיבור ישיר בין נגישות וקידום אורגני

תוכן נגיש באתרכם יסייע רבות לקידומו במנועי החיפוש השונים בכלל, ובגוגל (Google) בפרט. במהלך תהליך הנגשת האתר, ניתן להתאים אותו ואת התוכן שבתוכו לקידום במנועי החיפוש. כידוע, התוכן הוא החלק המרכזי והחשוב ביותר באתר אינטרנט, ולכן הוא גם חייב להיות נגיש לכמיליון וחצי אזרחים עם מוגבלויות, ולאפשר להם ליהנות מהטקסטים בדיוק כמו כלל אזרחי המדינה.

אנשים עם מוגבלויות, שבעבר לא יכלו לגלוש באתר שאינו נגיש, יוכלו כעת לגלוש באופן קל וברור. גם אנשים מבוגרים ואף עולים חדשים יוכלו לקרוא, להבין ולהתמצא טוב יותר באתר נגיש לעומת אתר שלא עבר תהליך של הנגשה.

תוכן נגיש מסייע רבות לקידום האתר באופן אורגני, והוא מאפשר הגדלה משמעותית של הטראפיק לאתר שלכם, ובכך ניתן להרוויח מיקום גבוה יותר במנועי החיפוש השונים. מעבר למחויבות החברתית בנושא זה, ומעבר לחוק המחייב, יש כאן כדאיות עסקית שמאפשרת הגדלת החשיפה העסקית לקהל המטרה ב-25% לפחות.

בחירה בחברה גדולה ובעלת ניסיון

A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט הינה החברה הגדולה והמובילה בישראל בתחום בדיקות הנגישות באינטרנט, עם ניסיון רב בליווי חברות, ארגונים ובתי תוכנה בתהליך הנגשת הנכסים הדיגיטליים – אתרי אינטרנט, אפליקציות, אתרי מובייל, מדיה חברתית ותוכן.

החברת עובדת בשיתוף פעולה מלא עם כל הגופים הרלוונטיים בארץ לנושא ההנגשה בדיגיטל: עמותת נגישות ישראל, איגוד האינטרנט הישראלי, מכון התקנים, והנציבות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות של משרד המשפטים.

כמו כן, A-2-Z חברה בארגון העולמי להנגשה – IAAP (ר"ת International Association of Accessibility Professionals).

אנחנו מזמינים אתכם לשיחת התייעצות ללא כל התחייבות: 03-7694600

האם אתם ממשיכים לשמור על אתר נגיש? Reviewed by on . כידוע אתרי אינטרנט חייבים לעמוד בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות - בהתאם לתקן הישראלי שנקבע לפי הנחיות WCAG לרמה AA. קיימת חשיבות רבה לתחזוקה השוטפת של הא כידוע אתרי אינטרנט חייבים לעמוד בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות - בהתאם לתקן הישראלי שנקבע לפי הנחיות WCAG לרמה AA. קיימת חשיבות רבה לתחזוקה השוטפת של הא Rating: 0

הגיבו