תוכן שיווקי

Kaminario K2 all-flash מאפשר ל-OnSolve לשלוח התראות חירום למיליונים בו זמנית

באמצעות מערכי Kaminario K2 all-flash מגיעה החברה לביצועי שיא, אמינות ופשטות, המאפשרים הצלת חיים

11/12/2017 12:52
Kaminario K2 all-flash

OnSolve מארצות הברית – מובילת שוק בכלי תקשורת ועבודה שיתופית מבוססי-ענן, מספקת תקשורת רגישה לזמן, שנועדה להתריע, ליידע ולהגן על חיים בעסקים ובקהילות. החברה בחרה במערכי האחסון K2 all-flash של קמינריו (Kaminario) הישראלית, כדי להשיג את הביצועים, היעילות והפשטות התפעולית שנזקקה להם. עד היום שלחה החברה 200 מיליון התראות חירום מידיות.

מערכת OnSolve, המשמשת מדינות, רשויות מקומיות וארגונים ברחבי ארצות הברית, מספקת התראות לקהילות, עובדים ומתקנים. היא מתריעה על מצבי חירום, פגעי מזג אוויר חמורים וצורך בפינוי, וכן על הפסקות חשמל מתוכננות, אירועים עירוניים, והודעות כלליות עבור אנשי צוותים ותושבים. המערכת נבנתה כדי לשדר מידע המשפיע על אנשים באופן מיידי. לכן כל השבתה בלתי מתוכננת של המערכת או צווארי בקבוק בביצועים עלולים להציב חיים בסכנה.

המערכות של החברה דורשות ביצועים חזקים, עמידות בתקלות ויכולת חיזוי, והמשמעות היא שהשירות שלה חייב לפעול בשלמות ובאופן רציף כל הזמן. כדי לעמוד בדרישות הסף המחמירות שלה החליטה OnSolve לשדרג את מערכות האחסון שלה בכדי להגדיל את נפחי האחסון והביצועים שיאפשרו תקשורת מיידית עם מיליוני לקוחותיה.

החברה התקינה שני מערכי דור חמישי של Kaminario K2 all-flash בכל אחד משלושת הדטה סנטרים שלה. כל מערך מצויד בנפח אחסון כולל של 22 טרה-בייט אחסון זמין על פי דרישה. כיום OnSolve משלמת רק עבור 15 טרה-בייט אחסון בהם היא משתמשת כרגע בכל מערך קמינריו שלה, ועל פי דרישה יעמדו לרשותה 7 טרה-בייט הנותרים בכל מערך, וייכנסו לשימוש ללא כל עיכוב בפעילות.

OnSolve גם משתמשת בטכנולוגיה החדשנית K2 snapshot של קמינריו כדי לבצע העתקים של בסיסי נתונים לצורך פיתוח אפליקציות ו-QA (הבטחת איכות). החברה מנצלת את היתרונות של ביטול כפילויות נתונים (deduplication) והצפנה, וארכיטקטורת ה-scale-up ו-scale-out של K2 ממצבת אותה מוכנה להתרחבות קלה וללא הפרעות בתגובה לביקוש עתידי.

אירועים קרובים