תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, יום ה' 7 בדצמבר, אווניו

"האתגר: להתמודד עם הגידול בכמויות המידע וריבוי היישומים"

06/12/2017 16:27
שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל. צילום: רן מירון

כתב: הילל יוסף

"אתגרי מנהלי התשתיות כיום הם הצורך להתמודד עם הגידול בכמויות המידע וריבוי היישומים. זאת, כמענה למורכבות ההולכת וגדלה במערכי ה-IT הארגוניים והצורך לייצר יותר ערך מהנתונים", כך אמר שי נוני, מנהל אזורי קומוולט (Commvault), ישראל ואפריקה.

נוני התראיין לקראת אירוע COMMVAULT CONNECTIONS LIVE. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ה', 7 בדצמבר 2017, באולם הכנסים אווניו, קרית שדה התעופה.

לדברי נוני, "מנמ"רים ומנהלי התשתיות נדרשים לחפש פתרונות למיטוב התפעול של מערכי המחשוב שלהם, תוך מתן מענה לאתגרים בעידן החדש, בהיבטי גיבוי, טיפול ביישומי ענן, ארכוב, חיפוש מידע, אפליקציות ארגוניות, התקני קצה, אנליטיקה, ניהול האחסון ועוד".

המענה של קומוולט, אמר נוני, "מאפשר לקבל על גבי פלטפורמה אחת איגום ואיגוד לכל האתגרים הללו. החזון של החברה הוא להביא פלטפורמה מודרנית, מאוחדת, לניהול ולהגנת נתונים, המספקת שירותים דמויי ענן – בהפעלה מקומית. הדרישה לאחסון משני והצורך להוציא ערך חדש מעותקים משניים, מביאים לקוחות לחפש חלופות לאחסון ולניהול עומסים הולכים וגוברים של נתונים, וכן להתקדם מההתקנים הייעודיים המסורתיים לכאלה בעלי יכולת גידול (scale-up). אנו ייחודיים בתחום, עם פתרונות לעבודה בהיקף ארגוני, המבוססים על גישה משולבת ומודרנית של scale-out. לכך מתווספת תוכנת ניהול הנתונים שלנו, המשתלבת באופן מלא באסטרטגיה הזו".

לדבריו, "ערכנו עשרות פרויקטים בענן, בשיתוף עם השחקנים הגדולים, גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft), ואמזון (Amazon). אנו מאפשרים ללקוחות להשתמש בענן הציבורי, או הפרטי, ושאתרים אלה יהיו גם אתר התאוששות מאסון. רבים מהלקוחות הארגוניים רוצים שכפול מ/אל הענן".

מצפן לפתרונות מתקדמים

כך, אמר נוני, "המהירות, האמינות וקלות השימוש הופכים לחיוניים יותר עבור כל הלקוחות שלנו, וזו הסיבה שהכרזנו באחרונה על השקת Commvault HyperScale Appliance ו-Commvault HyperScale Software – העונים על התנועה המתמשכת של ארגונים לשימוש באחסון משני".

"הפתרונות הללו מאפשרים – לא רק גיבוי לדיסק וביטול כפילויות – אלא גם יכולת גיבוי בלא הפרעה. זאת, עם פרוטוקולים המאפשרים אחסון ושליפה ישירות מדיסק הגיבוי, בלא צורך בשחזור. הפתרון הוא של ניהול דורות ואחסון של עותקי בסיסי נתונים – לטובת פיתוח ובדיקות ויצירת עותקים מתוך עותק הגיבוי של הייצור, עם יכולת קריאת הנתונים בלא לשחזרם. זאת, בניגוד לעבר – אז היה נדרש לשחזר את המידע בטרם קריאתו. כיום ניתן לגבות את המידע ולקרוא אותו ישירות".

התועלות המתקבלות מאופן עבודה זה, הסביר, "הם חיסכון בזמן, גידול דרמטי בזמינות המידע, לצד ניצול מיטבי של ההשקעה. לאחר שנעשה הגיבוי, במקום להחזיק אותו באתר DR נפרד, ניתן לקבל גישה לסביבות הגיבוי – ומשם לקרוא אותו, בלא לשחזר. בדרך זו אנו עונים למגמות העיקריות בעולמות הגיבוי והאחסון, עם מענה מלא להגנת מידע".

"קומוולט מתחדשת בלא הרף", אמר נוני. "כך, ערכנו בריתות חדשות עם סיסקו (Cisco), המספקת את הפתרונות שלנו כחלק מפתרונות UCS שלה, נט-אפ (NetApp) הרחיבה את ההתקשרות שלנו. שיתוף הפעולה שלנו עם HPE החל קורם עור וגידים, ואנו ממשיכים בקשר החזק עם היטאצ'י (Hitachi) ופוג'יטסו (Fujitsu). כל שחקניות האחסון מחפשות גיבוי וניהול אחסון – ושלנו הוא המיטבי".

"הסניף הישראלי של החברה", אמר נוני, "נחשב לכוכב עולה באזור אירופה, אנו ממשיכים לקבל פרסים על חדשנות, בשל לקוחות ישראלים שהחברה מקשיבה להם. אנו חווים את הגידול היחסי במכירות הגבוה ביותר באירופה. הפכנו לשמש כמעין מצפן לפתרונות מתקדמים".

בכנס, סיים נוני, "יו"ר, נשיא ומנכ"ל קומוולט, בוב האמר, יגיע לאירוע, מה שמעיד על ראייתו את חשיבות הסניף המקומי ברמה העולמית. במסגרת הכנס נשיק התקן ייעודי משלנו, ונציג את מפת הדרכים הטכנולוגית של החברה, כזו אשר תסייע לארגונים במסעם לעולם החדש, הדיגיטלי".

אירועים קרובים