תוכן שיווקי

AimBetter הישראלית מסתערת על השוק הברזילאי

החברה התבלטה בתערוכת IT Forum Expo שהתקיימה בסאן פאולו, ונרשמה התלהבות בקרב בכירים בעולמות ה-IT הברזילאי מהפלטפורמה שלה לניתוח ובקרה בזמן אמת של בסיסי נתונים ואפליקציות ארגוניות

27/11/2017 10:26
מסתערת על השוק העולמי. AimBetter

גאווה ישראלית – AimBetter הישראלית, מפתחת ומשווקת של פלטפורמה לניתוח ובקרה בזמן אמת של בסיסי הנתונים ואפליקציות ארגוניות, הודיעה על חתימה של הסכם שיווק והפצה עם חברת הטכנולוגיה הברזילאית Polis. החברות השיקו את פעילותן המשותפת בתערוכת IT Forum Expo, שהתקיימה בתחילת החודש בסאן פאולו.

המערכת של AimBetter מופצת במודל שירות ענן (SaaS), והיא מאפשרת לפקח באופן אחוד ומרכזי על מכלול רכיבי בסיסי הנתונים – Database Performance Monitoring (ראשי תיבות DPM). היא מסייעת לזהות חריגות ושינויים בזמן אמת, ומאפשרת לגופי ה-IT בארגון לשפר את הביצועים, הזמינות, הניהול והתחזוקה של בסיסי הנתונים ומערכי השרתים.

בנוסף, מאפשרת הפלטפורמה זיהוי בזמן אמת של עומסים במערך בסיסי הנתונים, זיהוי בזמן אמת של תקלות, והחזרתם לפעילות תקינה בצורה פרואקטיבית – זאת עוד קודם להתרחשותה של תקלה או נפילה של המערכות. הסוויטה של AimBetter גם מציגה את המידע בצורה ויזואלית ופשוטה, מזהה צווארי בקבוק במערכות, ומאפשרת ניהול אפקטיבי של מערכי השרתים ובסיסי הנתונים.

כמו כן, בנוסף לשירותי הסוויטה לניתוח ובקרה בזמן אמת מציעה AimBetter שירותי Expert Support, הכוללת מומחי DBA פעילים סביב לשעון אשר מעניקים תמיכה מקצועית בפתרון של בעיות אותן מזהה הסוויטה.

יהודה לסרי, מנכ"ל AimBetter. צילום: יח"צ

יהודה לסרי, מנכ"ל AimBetter. צילום: יח"צ

AimBetter פעילה משנת 2015, ובראשה עומדים יהודה לסרי, מנכ"ל ומייסד משותף; ואלון וודובוז, CTO ומייסד משותף. החברה פעילה בשוק העולמי, ומנתחת בזמן אמת למעלה מ-12 אלף בסיסי נתונים בקשת רחבה של ארגונים. הכניסה לשוק הברזילאי של החברה הינה נדבך חשוב באסטרטגיית הפריצה של AimBetter לשווקים גלובליים חדשים.

לדברי לסרי, "מאות ארגונים בארץ ובעולם בחרו בפלטפורמה שלנו, הטמיעו אותה, ונהנים מיכולות שליטה גבוהות בסביבות המחשוב הארגוניות. זה מאפשר לאנשי ה-IT בארגון להיות יעילים ופרודוקטיביים יותר, לפתור תקלות במהירות ואף למנוע אותן. זה גם מאפשר לארגון לעבוד בצורה חלקה יותר, עם פחות תקלות ונפילות של המערכות, והגדלה של פריון העובדים בארגון. זאת הסיבה המרכזית שבגללה החברה הברזילאית התלהבה מהפתרון שלנו, ובהתאם גם הייתה התגובה של השוק הברזילאי בתערוכת ה-IT בה השקנו שם את הפעילות".

בהתייחסו להזדמנות הברזילאית ציין לסרי כי "אנחנו רואים התלהבות בשוק הברזילאי מהפתרון, והפוטנציאל שקיים בשוק הברזילאי הוא עצום. הפתרון שלנו מביא יחסי עלות-תועלת גבוהים גם ביחס לתחרות ולספקיות המסורתיות של תחומי הניטור והבקרה, כאשר ארגונים ואינטגרטורים מזהים את הפוטנציאל שהפלטפורמה מציעה. הכניסה לשוק הברזילאי הינה נדבך נוסף באסטרטגיה שלנו לפרוץ לחו"ל, ולהגדיל את בסיס הלקוחות והשותפות הטכנולוגיות שלנו".

אלכסנדר קוהליץ, מנכ"ל Polis, ציין כי "אנחנו שמחים על הסכם שיתוף הפעולה עם AimBetter. הפלטפורמה שלה מבוססת הענן לניטור סביבות בסיסי הנתונים, בדגש על סביבות SQL, הינה טכנולוגיה פורצת דרך".

"לא זאת בלבד שהפלטפורמה של AimBetter מסוגלת לחסוך עד 80% בעלויות הישירות של הוצאות התחזוקה של סביבות SQL, אלא שהיא גם מצמצמת כמעט לחלוטין עלויות עקיפות הנובעות מצמצום down time של המערכות. אנו מאמינים כי הפתרון של AimBetter מגיע בזמן הנכון לשוק הברזילאי והדרום אמריקאי".

לפרטים נוספים אודות פלטופרמת הניטור והבקרה של AimBetter לחצו כאן.

אירועים קרובים