תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, יום ה' 7 בדצמבר, אווניו

"ארגונים נדרשים לייצר יותר ערך מהנתונים"

26/11/2017 12:34
כריסטיאן לאנג, סגן נשיא למכירות לאזור EMEA, קומוולט. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"ארגונים נדרשים לייצר יותר ערך מהנתונים, ופלטפורמת הנתונים המאוחדת שלנו מספקת יכולות לעשות זאת, אפילו בסביבות ה-IT  המורכבות ביותר, עם ריבוי ספקים וריבוי עננים", כך אמר כריסטיאן לאנג, סגן נשיא למכירות לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה), קומוולט (Commvault).

לאנג התראיין לקראת אירוע COMMVAULT CONNECTIONS LIVE. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ה', 7 בדצמבר 2017, באולם הכנסים אווניו, קרית שדה התעופה.

לדברי לאנג, "כמעט 70% מנתוני הלקוחות שלנו נצרכים כעותק משני, והמשמעות היא דרישה רחבה בקרב הלקוחות הארגוניים לקבל ערך טוב יותר ממערכי הנתונים האלה עבור כל דבר – החל מעמידה ברגולציה ועד להשגת תובנות עסקיות שיספקו יתרון עסקי".

המהירות, האמינות וקלות השימוש, אמר, "הופכים לחיוניים יותר עבור כל הלקוחות שלנו, וזו הסיבה להשקת Commvault HyperScale Appliance ו-Commvault HyperScale Software – העונים על התנועה המתמשכת של ארגונים לשימוש באחסון משני".

החזון – פלטפורמה שמספקת שירותים דמויי ענן – בהפעלה מקומית

החזון שלנו, אמר לאנג, "הוא להביא פלטפורמה מודרנית, מאוחדת, לניהול ולהגנת נתונים, אשר מספקת שירותים דמויי ענן – בהפעלה מקומית. הדרישה לאחסון משני והצורך להוציא ערך חדש מעותקים משניים, מביאים לקוחות לחפש חלופות לאחסון ולניהול עומסים הולכים וגוברים של נתונים, וכן להתקדם מההתקנים הייעודיים המסורתיים לכאלה בעלי יכולת גידול (scale-up)".

"אנו ייחודיים בתחום, עם פתרונות לעבודה בהיקף ארגוני, המבוססים על גישה משולבת ומודרנית של scale-out. לכך מתווספת תוכנת ניהול הנתונים שלנו, המשתלבת באופן מלא באסטרטגיה הזו".

בהתייחסו לאזור שבאחריותו, אמר לאנג כי "יש לנו סדרה של עדיפויות ברורות לגבי פיתוח עסקי ב-EMEA. השוק המרכזי שלנו ממשיך להיות ארגוני אנטרפרייז. אנו מרחיבים במהירות את צוותי המכירות עם מומחים בעלי ידע ייעודי לתעשיות השונות. אנו גם מבצעים השקעות נרחבות בתהליכים ובכוח האדם של השותפים העסקיים שלנו".

"חלה התקדמות מצוינת ביוזמות שלנו באזור"

לדבריו, "הכרזנו גם על יוזמות כדי לתמוך בביקוש הגובר משוק הביניים (ומעלה) לפתרונות גמישים לניהול נתונים כשירות, עבור DR, ארכוב, חיפוש נתונים, יכולות עמידה ברגולציה וטיפול בנקודות קצה. הפיתוחים הטכנולוגיים האחרונים בפלטפורמה שלנו עונים במיוחד על הצורך בהשגת יעילות מירבית לרוחב סביבות מגוונות – הם מאפשרים לשותפים שלנו להציע את הפתרונות הגמישים והיעילים ביותר, תוך מתן הכשרה ותמיכה טובות. במקביל, אנו עונים לדרישות שוק ה-SMB, עם פתרונות מבוססי חומרה".

"חלה התקדמות מצוינת ביוזמות שלנו באזור", אמר לאנג. "חלק גדול מכך תפסה ההשקה המוצלחת מאוד של Commvault HyperScale, פתרון עם ארכיטקטורה מודרנית לאחסון scale-out והגנת נתונים, וכבר יש לנו כמה וכמה לקוחות מפתח לפתרון".

"ביצענו גם התקדמות מצוינת במינוף ההפצה שלנו גם בעולם הארגוני עם סיסקו (Cisco), שתשווק את פתרון ה-HyperScale, וכן עם שותפי ההפצה המרכזיים שלנו, הנמצאים כעת בעמדת שיווק של גרסאות החומרה של Commvault HyperScale. אנו מרחיבים את המשאבים שלנו בכל מרכיבי האקו-סיסטם – בתחום המסחרי, בניהול הלקוחות, שיווק והפעלה".

לאנג סיכם באומרו כי "הסניף הישראלי של החברה הוא דוגמה מהדהדת למצוינות באזור מסיבות רבות. רוח שיתוף הפעולה ועבודת הצוות בצוות, ועם השותפים והלקוחות, מהווים דוגמה עבור כולם, והמשוב מהלקוחות שלנו על הפעילות המסחרית והתמיכה הוא תמיד יוצא מן הכלל. המנכ"ל שלנו, בוב האמר, יגיע לאירוע, מה שמעיד על ראייתו את חשיבות הסניף המקומי ברמה העולמית".

אירועים קרובים