תוכן פרסומי
ראשי » כללי » חוכמת ההמונים היא המפתח לטרנספורמציה הדיגיטלית

תוכן שיווקי


חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס. צילום: יח"צ

בעקבות אירוע - Red Hat Forum Israel 2017

חוכמת ההמונים היא המפתח לטרנספורמציה הדיגיטלית

ארגון שרוצה לצלוח את הטרנספורמציה הדיגיטלית, חייב לעשות שימוש נכון בפתרונות קוד פתוח ● חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, מסביר כיצד ארגונים יכולים לעבור לעידן הדיגיטל, ואיך רד-האט עוזרת ללקוחותיה לבצע את המעבר בצורה החלקה ביותר

פורסם ב-16 בנובמבר 2017
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

כתב: חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס

עולם שירות הלקוחות משתנה לנגד עינינו. עד לפני מספר שנים הלקוח היה צריך להגיע לעסק כדי לקבל שירות – למשל להגיע לסניף הבנק על מנת לבצע פעולות בחשבון, לבקר במשרדי חברת הסלולר כדי לקבל שירות לקוחות ותמיכה טכנית, ועוד. אך כל זה הולך ונעלם מהעולם.

כמו שבגלל הטכנולוגיה הפסקנו לראות חלבנים, כך גם הצורך של הלקוחות להגיע לבית העסק על מנת לקבל שירות הולך ונעלם. כיום העסקים צריכים להגיע ללקוח ולא להפך. בנקים סוגרים סניפים ומפתחים אפליקציות יעודיות, חברות הסלולר משכללות את המענה האינטרנטי ועושות שימוש נרחב בשירות הלקוחות באמצעות הצ'אט, חברות רבות מטמיעות בוט בפייסבוק (Facebook) שיודע להעניק שירות ברמה גבוהה, ועוד. אין צורך לצאת מהבית כדי לקבל שירות.

איך ארגונים יעמדו בקצב ההתפתחות הטכנולוגית?

השינויים הללו מתרחשים בראש ובראשונה בתפיסת השירות של העסק, אך הם חייבים להיות מלווים על ידי טכנולוגיה חדשנית. אם בעבר עסקים יכלו להתהדר בהיותם חדשניים ובעלי טכנולוגיה מתקדמת, היום זה הפך להיות החמצן של הארגון. ארגון שלא מצליח לעמוד בחדשנות שהמהפכה הדיגיטלית דורשת פשוט יחדול מלהתקיים.

איך ארגונים יעמדו בקצב ההתפתחות הטכנולוגית? רק באמצעות פתרונות המבוססים על חוכמת ההמונים כמו פלטפורמת הקוד הפתוח של רד-האט (Red Hat). רק שיתוף המוחות של מאות אלפי ואף מיליוני אנשים, משאבים, ידע וניסיון, יכול לעזור לארגונים להדביק את הפער הטכנולוגי שגדל כל יום. אין אף חברה קניינית שיכולה לגייס ולעשות שימוש בידע וביצירתיות של מיליוני משתמשי הקוד הפתוח.

לארגוני אנטפרייז יש אתגר – מצד אחד הם חייבים, כמו כל עסק, לקחת חלק במהפכה הדיגיטלית, ומצד שני הם זקוקים ליציבות ואבטחה כדי שיוכלו לתת שירות רציף ללקוחות. רד-האט, מובילת תחום הקוד הפתוח בעולם, מבססת מערכות ליבה ארגוניות על חוכמת ההמונים, ומאפשרת לארגונים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית.

רמת השירות הטובה ביותר שניתן לקבל

מצד שני היא מספקת להם את כל המעטפת הדרושה כדי להמשיך ולספק שירות ומוצרים בזמינות מקסימאלית – שירותי QA, קוד יציב, אבטחת מידע, תמיכה טכנית 24/7, דוקומנטציה, עדכונים ותיקוני תוכנה, ועוד.

רד-האט מספקת ללקוחותיה פתרון מקצה אל קצה בתחום החדשנות הדיגיטלית. החל מה-Open Stack, תשתית לבניית ענן פרטי, פלטפורמת PaaS שמקצרת את ה-Time to Market ומייעלת משאבים, CloudForms המאפשר לנהל סביבות היברידיות.

מטריקס, המפיצה הבלעדית של רד-האט בישראל מראשיתה, מהווה את מרכז התמיכה בארץ ותומכת ב-800 לקוחות. בשיתוף רד-האט ישראל מובילה מטריקס את בשורת החדשנות והקוד הפתוח של החברה.

החוזק והניסיון של שתי החברות משתלבים באמצעות שיתוף הפעולה ההדוק, ומספקים ללקוחות את פתרונות הקוד הפתוח המובילים בעולם ואת רמת השירות הטובה ביותר שניתן לקבל.

חוכמת ההמונים היא המפתח לטרנספורמציה הדיגיטלית Reviewed by on . כתב: חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס עולם שירות הלקוחות משתנה לנגד עינינו. עד לפני מספר שנים הלקוח היה צריך להגיע לעסק כדי לקבל שירות - למשל להגיע לסני כתב: חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס עולם שירות הלקוחות משתנה לנגד עינינו. עד לפני מספר שנים הלקוח היה צריך להגיע לעסק כדי לקבל שירות - למשל להגיע לסני Rating: 0

הגיבו