תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - ווי אנקור: We Are The Champions

"המטרה: שהלקוחות ירגישו שכיף להם לעשות עסקים איתנו"

05/11/2017 11:15

"מה שקובע את היכולת שלנו להצליח בשוק הזה, בסופו של דבר, הוא סט הערכים שלנו", אמר שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, מקבוצת חילן. "אנו שואפים שלקוחותינו ירגישו שכיף להם לעשות עסקים איתנו וכיף לקבל מאיתנו שירות. זה המסר העיקרי. מעבר לטכנולוגיה, אם חברה לא בנויה נכון על ערכים של 'עסקים עושים עם אנשים' – קשה מאוד לשרוד בשוק הזה, ואנו מקפידים מאוד על העיקרון הזה. לקוחות רבים הולכים איתנו דרך ארוכה בגלל המצוינות שלנו בעולמות הטכנולוגיה, השירות, החדשנות והשותפות שלנו – עם הלקוחות ועם היצרנים".

צור אמר את הדברים בערב לקוחות שקיימה החברה בזאפה חיפה ללקוחותיה בצפון, בניהולו של איתן בר לב.

"יש לנו כ-1,200 לקוחות בישראל, אנו פעילים בשוק כמעט 25 שנים ומספקים שירות 24/7 לכל מגוון הלקוחות. מדי שנה אנו מבצעים 700-800 פרויקטים בעולמות של דטה סנטר, בעולמות של אחסון, וירטואליזציה, שרתים, גיבויים, הגנה על מידע ו-DRP. החברה מונה 110 עובדים, ומלבד המשרדים הראשיים, יש לנו גם סניף בחיפה", פתח צור את האירוע.

"אנחנו ממוקדים בשלושה תחומים עיקריים. התחום הראשון הוא תשתיות, ובמפגש הזה אנחנו נמצאים עם השותפים המרכזיים שלנו בתשתיות נט-אפ (NetApp), VMware, קומוולט (Commvault) וסיסקו (Cisco).

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור. צילום: רמי נחום

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור. צילום: רמי נחום

"התחום השני הוא שירותי ענן. הקמנו את weCloud לפני כשבע שנים ואנחנו ספק ה-IaaS מן הגדולים בישראל. יש לנו כבר 130 לקוחות בשירותי הענן, שמעבירים את כל מתקני הייצור לענן שלנו. התחום מאוד מתפתח אצלנו כעת, ואנו מספקים סל שלם של פתרונות בענן.

"התחום השלישי, שגם הוא מתפתח מאוד אצלנו, הוא הגנה בסייבר ופתרונות ביג דאטה. אנו מובילים את העולמות של SIM ו-SOC".

עוד ציין צור את תוכניות החברה לעתיד הקרוב, ואמר, כי "בטווח של השנתיים הקרובות אנו שואפים להיות מובילים בתחום הענן ההיברידי, או המנוהל או הפרטי או הציבורי. אנו רואים מגמה חזקה של הרחבת כל הפעילויות שלנו בענן – גם בענן המנוהל וגם בעולמות של הסייבר וה-Big Data".

השותפים

בסיום דבריו הציג צור את השותפים העיקריים של החברה בתחום התשתיות: "השותפים שלנו בכל העולמות של דטה סנטר, של ענן היברידי, ענן פרטי, ענן מנוהל וענן ציבורי, הם ארבע החברות המובילות היום בתחום של תשתיות IT – בראש ובראשונה נט-אפ, שיש לנו איתה מערכת יחסים ארוכה מאוד – אנחנו היינו אלה שהבאנו אותה לישראל לפני כ-25 שנים. הצמיחה שעשינו איתה היא מדהימה – אנו היום ספק הסטורג' הגדול ביותר בישראל.

"השותף השני שאנו מובילים הוא קומוולט, שעוסקת בתחום ההגנה על המידע. אנו עובדים עם החברה כבר חמש שנים ואנחנו השותף המוביל שלה בישראל, יש לנו כבר מאות התקנות עם קומוולט.

"השותף השלישי הוא סיסקו, שאנו שותף מרכזי שלהם בישראל בעולמות המחשוב. התחלנו לעבוד עם החברה לפני שבע שנים, ויש לנו מאות התקנות של סיסקו בישראל. יש לנו שותפות חזקה מאוד עם החברה גם בעולמות של אבטחת מידע, ואנו משלבים את הפתרונות שלה גם בענן וגם בדטה סנטר.

"השותף הרביעי הוא VMware. אנו היינו החלוצים בישראל והבאנו את הפתרונות שלה לפני כשמונה שנים. אנו השותף הגדול ביותר בישראל של החברה".

המידע הוא המלך

ינון וטשר, מנהל שותפים בנט-אפ ישראל, ציין כי " אנו חיים בעידן שבו המידע הוא המלך. תחשבו על החברה הקמעונית הגדולה ביותר בעולם, עליבאבא (Alibaba), שאין לה מוצר אחד על המדף, או חברת המוניות הגדולה ביותר בעולם, אובר (Uber), שאין לה אף מונית. לכל החברות האלה יש מוצר מבוסס מידע".

"מדי יום אנו מתאמצים כדי לדעת איך לנהל את המידע, והמידע הזה הוא חמקמק, הוא כבר לא אגור באיזה בסיס נתונים גדול, אלא בקצות הארגון או בענן, והוא גם מבוזר, שונה ודינאמי, כלומר היום הוא פה ומחר הוא שם".

ינון וטשר, מנהל שותפים בנט-אפ ישראל. צילום: רמי נחום

ינון וטשר, מנהל שותפים בנט-אפ ישראל. צילום: רמי נחום

התפקיד שלנו, אמר וטשר, "הוא להגן עליו ולשמור עליו באופן יעיל, אנו צריכים את היכולת לאחזר אותו גם בעתיד הרחוק, ואולי החשוב ביותר – אנו צריכים את יכולת הבחירה – משמע להתקשר לענן אחד או לאחר, ועדיין להיות מסוגלים להזיז את המידע הזה בארגון".

"החזון של נט-אפ, שאנו מכנים אותו דטה פאבריק – מארג מידע, הוא לייצר מעין שטיח, שבו כל נקודה יכולה להגיע לכל נקודה. בכל מקום שבו יונח המידע – נוכל להזיז אותו בתוך המארג הזה. כך אנו שואפים לסייע ללקוחותינו לנהל את המידע בעידן המוזר הזה".

שי נוני, מנכ"ל קומוולט בישראל. צילום: רמי נחום

שי נוני, מנכ"ל קומוולט בישראל. צילום: רמי נחום

"יש חיבור מעניין מאוד בין החברות שנמצאות כאן, שמתעסק בדיוק עם אותם דברים שמטרידים את הלקוחות – הדטה, שכולנו מדברים עליה, שמכניסה את כולם לחרדה, אמר שי נוני, מנכ"ל קומוולט בישראל.

"אם אני מדבר מהצד של הלקוחות – הלקוחות צריכים לדעת שיש להם שקט, ושיש מישהו שבאמת ובתמים בא לסייע להם להתגבר על החרדה הזאת שנקראת דטה, ואיך מנהלים אותה, איך מאחסנים אותה ואיך מטפלים בה ואיך מחפשים אותה".

"השותפים העסקיים שנמצאים כאן עובדים יחד כבר שנים רבות, ונמצאים בקדמה ובחדשנות שמאפשרת ללקוחות לנהל טוב יותר את הנתונים שלהם. המחויבות כלפי הלקוחות היא הגורם הראשון במעלה".

"התפקיד של קומוולט בעולם הזה של ניהול והגנה על הנתונים הוא לייצר קונסולידציה שמטפלת בנתונים גם בחשיבה על העתיד".

ארן אראל, סמנכ"ל מכירות בסיסקו ישראל. צילום: רמי נחום

ארן אראל, סמנכ"ל מכירות בסיסקו ישראל. צילום: רמי נחום

ארן אראל, סמנכ"ל מכירות בסיסקו ישראל, סיפר כיצד סיסקו משקיעה בטכנולוגיות חדשות, ואמר, כי היא עושה זאת במודל של ספינאאוט – לוקחים צוות של מוכשרים מתוך החברה, מאפשרים להם להקים חברת סטארט-אפ, וכשהפתרון שלהם מבשיל, אנו קולטים את הסטארט-אפ בחזרה לתוך החברה".

"עשינו את זה כמה פעמים בעולם הדטה סנטר ספציפית, כשהפעם הראשונה הייתה כשנכנסנו לעולמות של פייבר צ'אנל. וכך בהמשך, כל מוצר דטה סנטר או נטוורקינג של סיסקו היה פיתוח של ספינאאוט. זו תמיד אותה קבוצה של ארבעה אנשים, שיוצאת למודל הזה של ספינאאוט".

חלק נכבד מהרכישות הן בתחומי הדטה סנטר. שלוש הרכישות האחרונות, שקדמו לרכישת ברודסופט בשבוע שעבר תמורת שני מיליארד דולר, היו כולן בעולמות האפליקציות והדטה סנטר, ובלחבר טכנולוגיות שונות לכדי פלטפורמה אחת".

אירועים קרובים