תוכן שיווקי

אקווה סקיוריטי ורד-האט יספקו אבטחת קונטיינרים על פלטפורמת OpenShift

Aqua Container Security Platform שולבה ב-Red Hat Container Catalog; תומכת בתאימות מלאה ב-Red Hat OpenShift Platform

23/10/2017 13:35
אמיר ג'רבי, ה-CTO של אקווה סקיוריטי. קרדיט צילום: יח"צ

אקווה סקיוריטי (Aqua Security) הישראלית, ספקית פתרונות האבטחה המובילה לקונטיינרים וירטואליים, הודיעה כי שיתוף הפעולה שלה עם רד-האט (Red Hat) מביא את יכולות אבטחת קונטיינרים של אקווה ל-Red Hat OpenShift Platform.

עם סרטיפיקציה מרד-האט ופרסום בקטלוג מוצרי הקונטיינר של החברה, לקוחות ארגוניים יכולים לאמץ אסטרטגיית פיתוח מבוססת קונטיינרים מתוך ידיעה שאבטחת הקונטיינרים של אקווה לאורך כל מחזור החיים ובקרות הציות (compliance) שלה, פועלות בתאימות מלאה עם מערך פתרונות הקונטיינר של רד-האט, כולל Red Hat OpenShift ,Red Hat Enterprise Linux ו- Red Hat Atomic Host.

"המיקוד של פלטפורמות PaaS (פלטפורמה-כשירות) וקונטיינרים היה תמיד בפישוט חוויית הלקוח בהטמעת יישומים לייצור", אמר ג'וליו טאפיה, מנהל האקו-סיסטם של OpenShift ברד-האט.

"אנו שמחים לשתף פעולה עם אקווה כדי לאפשר ללקוחות אמון רב יותר ומבחר רחב יותר של אבטחת קונטיינרים כאשר לקוחות Red Hat OpenShift Platform מטמיעים יישומים מבוססי קונטיינר".

להחדיר באופן מאובטח סודות לתוך קונטיינרים

כפלטפורמת אבטחת קונטיינר מוסמכת עבור Red Hat OpenShift, ניתן להטמיע את Aqua Container Security Platform ישירות בסביבות Red Red Hat OpenShift, Red Hat Enterprise Linux ו-Red Hat Atomic Host.

הפתרון כולל אבטחת Images, בקרות לזמן ריצה (runtime), מעטפת הגנה נגד התקפות, וכן נראות מוגברת עבור יישומי קונטיינר. אקווה תומכת גם בקונטיינרים על Windows, אשר רד-האט הודיעה לאחרונה כי גם הם ייתמכו על-ידי OpenShift.

הפתרון של אקווה ורד-האט מאפשר ללקוחות לנהל סיכונים במהלך פיתוח הקונטיינר; לבנות ולאכוף מדיניות אבטחה; להשיג נראות ועמידה בתקנים עבור יישומי קונטיינר מבוססי Red Hat OpenShift Platform; ולהחדיר באופן מאובטח סודות (Secrets) לתוך קונטיינרים.

"חזונה של אקווה הוא להפוך אבטחה לנפוצה בסביבות מבוססות קונטיינרים, ושיתוף הפעולה המתמשך שלנו עם רד-האט הוא מפתח למימוש חזון זה", אמר אמיר ג'רבי, מייסד משותף וה-CTO של אקווה סקיוריטי. "אנו רואים ש- Red Hat OpenShift Platform זוכה לעניין רב בקרב לקוחותינו הארגוניים".

אירועים קרובים