תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT CONNECTIONS LIVE, יום ה' 7 בדצמבר, אווניו

ה-Hyper Scale – העתיד של תחום הגיבוי וניהולו

יוסי אשכנזי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל, מסביר למה וכיצד ה-Hyper Scale משפיע על שוק הגיבוי העולמי

15/10/2017 13:32
יוסי אשכנזי, מנהל הטכנולוגיות הראשי של קומוולט. צילום: קובי קנטור ז"ל

קומוולט (Commvault) חרתה על דגלה מיום היווסדה להוביל את קידמת הטכנולוגיה בתחום ניהול המידע.

על מנת לעמוד ביעד זה קומוולט מספקת יכולות רבות ומגוונות בתחום, ובכל גרסה היא משחררת עוד ועוד יכולות חדשות.

כל יכולת חדשה מסייעת ללקוחותינו להתגבר על אתגרים רבים מולם הם ניצבים יום יום כגון התממשקות עם הענן; ממשקי וירטואליזציה מרובים; ניהול צילומים של מערכי אחסון רבים מיצרנים שונים; ניוד ושכפול נתונים לטובת התאוששות עסקית; סיוע בהגירה לענן; גיבוי מחשבי קצה; ארכוב מידע; הגנה והצפנה של הנתונים; הגנה והתמודדות מול איומי כופרה, ועוד.

כלל היכולות הללו משולבות תחת ממשק אחוד ופשוט לניהול.

קומוולט, שנבחרה על ידי חברות האנליטיקה גרטנר (Gartner) ופורסטר (Forrester) כמובילה בשוק הגיבוי העולמי, מאוד קשובה ללקוחותיה ופתוחה ללמוד כיצד היא יכולה לתת פתרונות טובים יותר שיתאימו לאתגרים איתם הלקוחות מתמודדים. בכל גרסה חדשה משולבים המלצות של לקוחות שיושמו על ידי מפתחי קומוולט, כמו ה-Hyper Scale, התחום החם והמתפתח כיום בשוק.

האתגר – ניהול האחסון ללא פגיעה בעבודה השוטפת

ה-HyperScale הוא פתרון תוכנתי אשר ניתן להרחבה אופקית לטובת כוח עיבוד והגדלת שטח דיסק. פתרון זה מאפשר ללקוחות שלנו לעקוף מגבלות חומרה ללא השבתות, תוך כדי הגנה מקסימלית על המידע הארגוני. פתרון זה משלב בתוכו שרתים ונפחי אחסון אשר מנוהלים כ-'בריכה' אחת שניתן להגדילה לפי הצורך בצורה פשוטה וקלה.

לפי סטטיסטיקות שפרסמו לאחרונה על ידי מספר אנליסטים בכירים, ארגוני IT כלל לא מודעים לכך ש-70% מהמידע הארגוני מאוכלס על "אחסון משני", ועל פי גרטנר עד 2021 80% מהמידע הארגוני יאוכלס על אחסון בעל יכולת התרחבות אופקית -Scale out.

אחסון זה הינו בדרך כלל אחסון איטי וזול המספק שירותים למידע מגובה, מאורכב ומידע שהוא בדרך כלל לא נגיש בפעילות שוטפת. האחסון המשני בדרך כלל מורכב משרתים מבוזרים, אחסון מבוזר, יצרני חומרה שונים  וניהול  מבוזר ומורכב. תקורת הניהול והתחזוקה של אחסון משני זה היא מאוד לא פשוטה ודורשת הגנה על המידע, הוספת נפחים, ניהול יצרני חומרה מרובים ועוד.

קומוולט היא ממובילות תחום ה-Hyper Scale בעולם ועושה בו שימוש נרחב על מנת שתוכל לספק ללקוחותיה מענה איכותי לכלל האתגרים בשוק, מרמת הגיבוי והשחזור ועד ניהול המידע ואכלוסו. פתרון זה מאפשר ללקוחות קומוולט ניהול קל ופשוט, גמישות וזמינות נתונים (Cloud Like), ניצול החומרה בצורה אופטימלית, הגנה על המידע, התרחבות אופקית לנפחים של יותר מ-10 פטה-בייט בצורה פשוטה ללא צורך בהשבתות, הנגשת המידע למשתמש הקצה תוך כדי שילוב של ממשקי Self Service ואי-תלות ביצרן חומרה.

בכנס הקרוב, אשר יתקיים ב-7 לדצמבר 2017 במרכז הקונגרסים אווניו, נציג ונדגים את הפתרון, ונשמח לענות על כלל השאלות בתחום זה.

אירועים קרובים