תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של אואזיס, יום ג', 24 באוקטובר, אולם אושן, גני התערוכה, תל אביב

"האתגר: להקים תשתיות תקשוב כשהמידע גדל אקספוננציאלית"

03/10/2017 15:24
תומר שרון, מנכ''ל אואזיס. צילום: ניב קנטור

כתב: הילל יוסף

"האתגר המרכזי בפניו ניצבים המנמ"ר ואנשי צוותו הוא להעמיד, להתאים ולתחזק את מערכות ותשתיות התקשורת והמחשוב בארגון שלהם, בתקופה בה הקישוריות וכמות המידע גדלים באופן לא פרופורצינלי", כך אמרו תומר שרון, מנכ"ל אואזיס, ומוטי זמיר, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה.

שרון וזמיר דיברו לקראת כנס הלקוחות השנתי של אואזיס. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' אחר הצהריים, 24 לאוקטובר, באולם אושן, גני התערוכה בתל אביב. זו הפעם השנייה שהחברה מקיימת כנס לקוחות שכזה, והפעם האומן האורח שיופיע באירוע הוא הקומיקאי ישראל קטורזה.

לדברי שרון, "נדרש לבצע התאמה של תשתיות ה-IT לארגון דינאמי. התשתיות הללו אמורות לתמוך בצמיחתו של הארגון – ולא להכביד עליו. נדבך נוסף – וחשוב – הוא מתן מענה לכלל איומי הסייבר, ההולכים ומתרבים ונהיים מתוחכמים. אבטחת המידע והגנת הסייבר הן חלק מהותי באפיון התשתיות. מדובר על תפיסת Security by design – לפיה נדרש לחשוב ולטפל בהיבטי אבטחת המידע כבר בשלב הראשון, של חשיבה על ותכנון התשתיות. הגנת הסייבר היא קרדינלית לאפיון התשתיות, ולעתים בה מתחילים".

לדברי זמיר, "בעבר, המנמ"ר ואנשי צוותו היו מקימים דאטה סנטר וכל שנדרש מהם הוא רק לתחזק אותו. כיום, המצב שונה, ונדרש לספק גמישות ויכולת גידול – בשל הצורך לספק שירותים במהירות. מאפיין נוסף הוא מתן מענה מהיר לרגולציות השונות המגיעות בתכיפות. לכן, המנמ"ר וצוות ה-IT בארגון נדרשים לגמישות ולהתאים את עצמם לשוק הדינמי, על מנת לספק שירותים – וזה לא קל. השירותים מסופקים 'תוך כדי ריצה', כי בסופו של יום, התשתיות משרתות את המטרה העסקית של הארגון. פעם ה-IT היה 'חדר המכונות' – ואילו היום הוא מצוי בחזית".

"על מערכי המחשוב בארגונים להיות מעודכנים, להביא את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר, עם חשיבה מחוץ לקופסה", אמרו שרון וזמיר, "עם אוטומציה, עבודה בתצורת ענן פרטי, ענן ציבורי, מחשוב ענן היברידי. כל זאת, לצד בנייה של שכבות הגנת הסייבר ואבטחת מידע – בלא להתפשר על איכות השירות, בלא לפגוע באיכות התשתיות. יש לענות לאתגרי האבטחה, תוך עמידה בתקנים שבתחום, אשר הופכים להיות קריטיים".

תומר שרון, מנכ''ל אואזיס. צילום: ניב קנטור

מוטי זמיר, סמנכ"ל שיווק ומכירות באואזיס. צילום: ניב קנטור

לדברי השניים, "אתגר נוסף שיש לענות לו הוא אצל חברות ישראליות שהלקוחות שלהן נמצאות בעולם, ולכן – הדטה סנטר שלהם נמצא בכמה מקומות בעולם. כך, פעמים לא מעטות צוותים מקצועיים של אנשי אואזיס יצאו לחו"ל והקימו שם תשתיות לדטה סנטרים".

אואזיס, אמר שרון, "צמחה בעולם של ספקיות התקשורת והיא נותנת שירותים לכל ספקי התקשורת בישראל. אנו חיים באופן דינאמי, ויש לנו הבנה מעמיקה של התחום, וזה יתרוננו. יש לנו את הגמישות הנדרשת על מנת שהלקוחות הארגוניים שלנו יוכלו לשרת מאות אלפי לקוחות, תוך מתן גמישות עסקית".

לדבריו, "אואזיס היא חברה המתאפיינת בכוח אדם מקצועי, עם יציבות תעסוקתית. כך, מנהלי המכירות, הפריסייל והפוסט-סייל – עובדים מול אותם לקוחות למשך זמן רב. הלקוחות אוהבים את היציבות הזו בעולם של שינויים – כי הם מקבלים שקט. לחברה יש ניסיון מקצועי רב, ואנשיה אינם מתפשרים על אספקת איכות".

"האתגרים בפניהם ניצבים המנמ"רים כיום אינם טריוויאליים", סיכמו זמיר ושרון, "זה משהו אותו אנו חווים כבר שנים רבות, וזו אחת הסיבות בגינה הם פונים לאואזיס. אנו משרתים לקוחות ארגוניים בעולמות ההיי-טק, התעשיה, וספקיות תקשורת. בין לקוחותינו נמנים פלייטיקה, לומניס, פיוניר, 019 טלזר, אקספון, סלקום, גולן טלקום, פלאפון, חברות אינטרנט ישראליות ועוד".

"אנו ממשיכים במסורת של כנס בשעת ערב, כנס לא פורמלי, שיאופיין בצחוק רב – ולא בשיח טכנולוגי. בשנה שעברה היה אירוע עשור להקמת החברה, וגם השנה החלטנו לחגוג ולחבק את השותפים יחד עם הלקוחות. ישראל קטורזה יעשה את העבודה והמוטו שלנו הוא IT עם חיוך. אנו באואזיס נהנים מהעבודה שלנו. הבה נתנתק מהלחץ ונהנה – אז גם נצליח".

אירועים קרובים