תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Fortinet 361° Security Forum, ימים ד'-ה' 1-2 בנובמבר, אילת

פורטינט משיקה שירות מודיעין איומים גלובלי

שירות מודיעין האיומים FortiGuard, מצייד את מנהלי אבטחת המידע במודיעין איומים מתקדם לצד המלצות התגוננות מאיומים, אשר מאפשר תגובה מהירה ומניעת מתקפות ממוקדות

31/08/2017 14:22
ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט. צילום: יח"צ

פורטינט (Fortinet), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר בעלי ביצועים גבוהים, השיקה שירות מודיעין איומים חדש המחמש את מומחי אבטחת הסייבר במידע רחב היקף אודות איומי סייבר ובכך מדגיש את מגמות האיומים וסיכוני הסייבר המאיימים על ארגוניהם.

שירות מודיעין האיומים FortiGuard (TIS) של פורטינט מאפשר למנהלי אבטחת מידע להיערך בזמן לאיומים חדשים גלובליים ולהגן על הארגונים שלהם באופן אקטיבי מפני האיומים המתפתחים בקצב מהיר.

FortiGuard TIS היא פלטפורמת מודיעין איומים מבוססת-ענן המספקת מטריצת איומים ומגמות פעילות, המאפשרת למנהלי אבטחת מידע להבין באופן מיידי מה מתרחש בזירת האיומים הגלובלית. הפלטפורמה ממנפת את המחקרים המתקדמים המבוצעים על ידי מעבדות FortiGuard. מעבדות FortiGuard מעסיקות מעל ל-200 מומחים, המנתחים נתונים אשר נאספים ממעל לשלושה מיליון חיישנים ברחבי העולם.

מודיעין איומים גלובלי ונגיש

לפי הסקר האחרון של פורסטר (Forrester), הנערך בקרב 342 חברות אבטחה מובילות, נמצא כי אתגר הסייבר הגדול ביותר של מנהלי אבטחת מידע הוא הסתגלות ל-"טבעם המתפתח במהירות של איומי סייבר".

הדו"ח ממליץ כי מנהלי אבטחת מידע יאספו מידע מודיעני טוב אודות איומי סייבר, אשר יספק תובנות לשיטות התוקפים ולסממנים של אפשרויות פריצה.

עוד מצוין בדו"ח כי 78% ממנהלי אבטחת המידע אשר אימצו פלטפורמת מודיעין איומים, לא חוו פריצה. מכאן, ניתן להסיק כי מנהלי אבטחת מידע אשר מינפו את מודיעין האיומים בשילוב עם אסטרטגיית אבטחה המונעת על ידי טכנולוגיה, היו בעלי מוכנות טובה יותר להגן על הארגונים שלהם.

פלטפורמת FortiGuard TIS תוכננה במיוחד במטרה לספק את מודיעין האיומים הדרוש למנהלי אבטחת מידע על מנת להיות מעודכנים במגמות האיומים האחרונות, דבר אשר יאפשר להם לדווח באופן אפקטיבי על איומי הסייבר ל-C-Suite ולחבר המנהלים. בו-בזמן, הפלטפורמה מאפשרת ניהול יעיל יותר של מבצעי האבטחה המאפשרים למקסם את המשאבים ולהגן באופן פרואקטיבי כנגד מגמות האיומים המתחדשות.

שירות מודיעין האיומים מאפשר למנהלי אבטחת מידע להבין באופן מיידי אילו סוגים של איומי סייבר נמצאים במגמת עלייה. מאחר ומידע זה קל להבנה, ניתן לדווח עליו באופן רוחבי לשאר הארגון ולאפשר למומחי האבטחה דרך יעילה יותר לנהל את הצוותים שלהם העוסקים במבצעי אבטחת סייבר.

דיווחים בשרשרת האיומים מספקים פרטים נוספים לגבי מגמות האיומים הייחודיות והספציפיות המשפיעות בזמן אמת על התעשייה שלהם ועל העולם. מומחי אבטחה יכולים לצפות ביישומים הפעילים ביותר, בחתימות עבור מניעת חדירות, בתוכנות זדוניות ובוטנטים על בסיס תעשייה-לתעשייה ולהשוות בקלות את המגמות הללו בתוך התעשייה שלהם, על ידי השוואה של גודל, מיקום גיאוגרפי והנוף הכללי של הארגון.

מנהלי אבטחת מידע יכולים לחקור באופן מעמיק פרטים אודות איומים ספציפיים על מנת לזהות את מגמת הפעילות שלהם, דירוג ושכיחות.

שילוב עם האנציקלופדיה של FortiGuard מספק תיאור משופר של איומים, הכולל פרטים אודות המקור, התנהגויות וצעדי תיקון אפשריים. נקודות חולשה מסוימות באפליקציות ותוכנות זדוניות יכולות להכיל הערות נוספות מטעם החוקרים של מעבדות FortiGuard, המספקות תובנות מתוזמנות עבור איומים ממוקדמים או חדשים.

ניתן למצוא פרשנות מורחבת בבלוגים של פורטינט, בדו"חות הרבעוניים של נוף איומי הסייבר של FortiGuard ובתדרוכים השבועיים של מודיעין האיומים של FortiGuard.

ג'ון מדיסון
, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי, "תודות לרוחבה של רשת החיישנים שלנו, פורטינט נמצאת במיקום ייחודי המאפשר לספק מודיעין איומים טלמטרי מדויק על פני טווח רחב ומגוון של מקורות ברחבי העולם. מעבדות FortiGuard מנתחות מעל ל-50 מיליארד אירועים בכל יום, וכעת, תודות לשירות מודיעין האיומים FortiGuard, אנו יכולים לספק את אותן תובנות איומים נרחבות ללקוחותינו ולקהילת האבטחה העולמית באופן גורף".

זמינות

שירות מודיעין האיומים FortiGuard זמין בגרסת בטא פתוחה.

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים