תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Fortinet 361° Security Forum, ימים ד'-ה' 1-2 בנובמבר, אילת

פורטינט מרחיבה את יכולות ניהול מארג האבטחה לעסקים קטנים ובינוניים

גרסת ה-3.2 FortiCloud המעודכנת מאפשרת ניהול מלא של התקני FortiGate לריכוז פעולות אבטחה

30/08/2017 11:28
ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט. צילום: יח"צ

פורטינט (Fortinet), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר בעלי ביצועים גבוהים, הכריזה על עדכון משמעותי לפתרון התוכנה-כשירות המוביל FortiCloud לגרסה 3.2, המיועד לעסקים קטנים ובינוניים ולספקי שירותי אבטחה מנוהלים.

ה-FortiCloud 3.2 מציע יכולות ניהול משופרות על מנת לספק בקרה בכל מקום ובכל זמן על פתרונות מארג האבטחה (Security Fabric), המגינים על עסקים גלובליים רבים.

שירותי ה-FortiCloud של פורטינט מאוחסנים בדטה סנטרים ייעודים הממוקמים בצפון אמריקה, אירופה ואסיה, ומופקדים על ניהולם של מעל ל-280 אלף התקני אבטחה ברחבי העולם.

FortiCloud 3.2 מאפשר ניהול מלא של התקני FortiGate לצורך פריסה, ניהול וניתוח מרכזיים של פתרונות ניהול האיומים המאוחד (UTM), נקודות גישה אלחוטיות, מתגים וארגזי החול של פורטינט.

נוחות השימוש והערך הגבוה של FortiCloud הופכים אותו לפתרון אידיאלי עבור עסקים קטנים ובינוניים, אשר זקוקים להגנה המעולה של מארג האבטחה. כמו כן, הפתרון מספק את נקודת הכניסה המושלמת לספקי שירותי אבטחה מנוהלים חדשים וקיימים ומאפשר להם לספק שירותי אבטחה מעולים ללקוחותיהם.

אבטחת סייבר המיועדת להגנה על עסקים קטנים

בארצות הברית לבדה, עסקים קטנים ובינוניים מהווים כ-99.7% מכלל העסקים המספקים תעסוקה ל-48% מכוח העבודה הפרטי ומייצרים 33.6% מכלל ערך הייצוא. אין עוררין על העובדה כי עסקים קטנים ובינוניים ממנפים את ההטבות של הכלכלה הדיגיטלית והם התורמים הקריטיים למסחר העולמי.

עסקים קטנים ובינוניים ניצבים בפני אתגרי אבטחת סייבר ייחודים, מאחר ולרוב הם בעלי תקציבי אבטחה ומחלקות IT עם משאבים מוגבלים הנאלצים להתגונן מפני נוף איומי סייבר עוין המתפתח ללא הרף.

פורטינט מתמודדת עם האתגרים הללו על ידי אספקת פתרונות אבטחה מובילים בתעשייה, המותאמים אישית על מנת לעמוד בדרישות של עסקים קטנים ובינוניים. יישומי ה-FortiGate UTM של פורטינט נבחרו לאחרונה למובילים בריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2017 בפעם השמינית ברציפות, ודו"ח IDC האחרון בנושא יישומי אבטחה גלובליים מדגיש כי פורטינט ממשיכה לשלוח כמות רבה יותר של יישומי אבטחה מכל ספק אחר.

ה-FortiCloud מרכז את הפריסה, הניהול והניתוח של פתרונות אבטחה עבור עסקים קטנים ובינוניים דרך קונסולה מבוססת-ענן, במטרה לפשט את האבטחה ולהגן בצורה הטובה ביותר מפני האיומים המתפתחים במהירות של ימינו.

FortiCloud 3.2 מוסיף יכולות ניהול מלאות לתכונות הניתוח והתיעוד הקיימות, וכך מאפשר שליטה מלאה על מארג האבטחה בארגון דרך קונסולת תוכנה-כשירות מרכזית ואינטואיטיבית.

היכולות החדשות כוללות: ניהול מלא של הפיירוולים של FortiGate המאפשר פריסה, תצורה, ניטור וטיפול בבעיות באמצעות ממשק ענן אחד; אספקה מוכנה לשימוש ומבוססת-ענן של מוצרי FortiGate,FortiAP ו-FortiSwitch, אשר אינם מצריכים רמת מומחיות גבוהה על מנת להפעילם; בקרי גישה גרעיניים, פוליסות שימוש ביישומים ושילוב של ארגז חול, המשפרים את ההגנה כנגד איומים מתקדמים ואיומי zero-day; מודל התוכנה-כשירות מבוסס הענן מתאים את קנה המידה שלו בקלות כאשר העסק מתפתח ומבטל את הצורך בעלויות חומרה מיותרות.

מפשטים פעולות עבור ספקי אבטחה

יכולות ניהול האבטחה בכל מקום ובכל זמן, בשילוב עם תכונות ה-Multitenancy, הופכות את ה-FortiCloud לנקודת הכניסה המושלמת עבור ספקי שירותי אבטחה מנוהלים קיימים וחדשים, המחפשים לספק שירותי אבטחה מובילים בתעשייה ללקוחותיהם.

ה-FortiCloud מפשט את הפריסה והתצורה של שירותי הלקוחות ובו-בזמן מקטין באופן משמעותי את הצוות הדרוש על מנת לנטר ולתת מענה לבעיות המופיעות ברשתות של הלקוח.

מודל התוכנה-כשירות של FortiCloud מציע עלות בעלות כוללת נמוכה ויעילות ביצועית המסייעות לספקי שירות חדשים להיכנס לשוק, ומספק תשואה מהירה עבור ההשקעה של שותפים קיימים על מנת שאלה יוכלו לייצר במהירות הכנסה חוזרת ורווחים גבוהים יותר.

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי, "הגנה מפני נוף איומים מורכב המתפתח במהירות היא עניין מאתגר אפילו עבור הארגונים הגדולים ביותר, והדבר מהווה סיכון גדול אף יותר עבור עסקים קטנים ובינוניים, שלעיתים קרובות מוגבלים במשאבים אנושיים וכספיים".

לכן, אמר, "פורטינט מספקת באופן עקבי פתרונות אבטחה מתקדמים, גמישים וקלים לשימוש, במטרה להגן באופן מקסימלי על העסק ומשאביו. FortiCloud 3.2 מרכז ומרחיב את השליטה בפתרונות מארג האבטחה על מנת לאפשר לעסקים קטנים ובינוניים להקדיש פחות זמן לאבטחה ויותר זמן להרחבת העסק שלהם".

אירועים קרובים