תוכן שיווקי

בחברת הביטוח איילון – הביצועים קובעים

עדכונים יומיים של מודיעין עסקי מסייעים לעסקים לצמוח

17/08/2017 10:50
אלדד עומר, מנהל תשתיות המחשוב באיילון. צילום: יח"צ

כחברת ביטוח גדולה הנמצאת בצמיחה, איילון חברה לביטוח חייבת לספק שירותי IT עם ביצועים גבוהים וקבועים לאלפי סוכנים עצמאיים ברחבי הארץ. יישומי בינה עסקית (BI) ותוכנה כשירות (SaaS) הן קריטיות במיוחד לפעילות החברה.

כאשר צוות ה-IT של איילון החל לבחון את הדור הבא של אחסון מבוסס פלאש (All Flash Array), הם רצו הבטחה כי הביצועים יהיו קבועים, ללא תלות בעומסי העבודה. הם רצו פשטות ניהול ויכולת התרחבות גמישה. עם הבחירה במערך ה-All-Flash של קמינריו, כעת יש להם הביצועים הנדרשים כדי להריץ ולפתח דו"חות עסקיים בצורה מהירה משמעותית והכל ללא פגיעה בשאר היישומים בסביבת הייצור.

בנוסף, יש להם את הגמישות להגדיל את נפח האחסון והביצועים באופן חלק וללא הפרעה לעבודה השוטפת, וזאת כדי לעמוד בדרישות העסקיות ובפיתוח השירותים הדיגיטליים של החברה. קמינריו ביצעה את העסקה וההטמעה עם BeLocal כשותף עסקי.

איילון היא בין שש קבוצות הביטוח והשירותים הפיננסים הגדולות בישראל. החברה חוותה צמיחה משמעותית בפעילותה בכל תחומי הביטוח והשירותים הפיננסים, אשר נתמכת בין היתר באמצעות סוכני ביטוח עצמאים כערוץ ההפצה המרכזי.

איילון מספקת טווח רחב של שירותי ביטוח ופיננסים, הכוללים ביטוח כללי, ביטוח בריאות, חסכון לטווח ארוך, ביטוח חיים, וביטוח רכב ורכוש. לחברה גם מומחיות בביטוחי אחריות מקצועית עבור עורכי דין, רואי חשבון, מהנדסים ועוד.

האתגר

איילון, המעסיקה כ- 1,200 עובדים, פועלת במספר אתרים בישראל, כולל שלושה דטה סנטרים התומכים בסביבות ייצור, התאוששות מאסון וארכיוני גיבוי. מוצרי הביטוח והפיננסים שלה נמכרים באמצעות אלפי סוכני ביטוח הפרוסים ברחבי המדינה. אופי הפעילות העסקית מחייב גם עמידה קפדנית ברגולציה ובדרישות אבטחת המידע. חשיבות זמינות המערכות ומהירות הגישה למידע העסקי ובמתן שירותים יעילים ומתקדמים לסוכני וללקוחות החברה הינו קריטי.

צוות ה-IT של איילון החל לבחון את הדור האחרון של מערכות אחסון מבוססות פלאש, המבטיחות ביצועים משופרים ותכונות מתקדמות. התברר להם שהם רוצים משהו שרוב חברות האחסון לא יכולות לספק או להתחייב ל-SLA קבוע של ביצועים ב- 100% מהזמן.

"ביצועים אמינים לאורך זמן וללא תלות בשאר משתני הסביבה היה הקריטריון המרכזי מבחינתנו. אסור שתהיה כל פגיעה בביצועים משום סיבה שהיא. מערכות פלאש רבות יכולות לתת ביצועים מהירים רוב הזמן. מניסיוננו, קמינריו מספקת ביצועים מהירים כל הזמן", אומר אלדד עומר, מנהל תשתיות המחשוב באיילון.

בוחנים אפשרויות

לצוות ה-IT של איילון היה חזון ברור לגבי הדרישות מהדור הבא של אחסון בחברה, החל בדרישה להתחייבות לביצועים קבועים.

הם הכינו תוכנית גדילה בנפחי אחסון ויצרו תמונה מלאה לגבי פערי תפקודיות ביכולות במערכות הקיימות. הם בחנו מקרוב פתרונות של יצרנים מובילים אחרים בתוכם הפתרון של קמינריו (Kaminario), תוך כדי בדיקת ארגונים אחרים שלקחו פתרונות זהים או דומים וזאת על מנת להבין את חווית ההטמעה והעבודה השוטפת שלהם.

היעד של הצוות היה ליצור תשתית יציבה עם ביצועים יציבים לאורך, שתהיה מוכנה לעתיד ללא כל הפתעות הנובעות מהוספת יישומים או שירותים חדשים על גבי התשתית ובפרט שירותים דיגיטליים מתקדמים.

הפתרון

הבטחת הביצועים של קמינריו היוותה גורם מכריע בבחירה שלנו. "ישנן סיבות רבות מדוע למוצרים אחרים אין יכולת הבטחה לביצועים טובים כל הזמן", אומר עומר.

"בחרנו במערכת קמינריו מכיוון שהיא מספקת לנו ביצועים יציבים תחת כל סוג עומס. עם שיפור של כ-40% בביצועים אנו יכולים עתה לספק לעובדים ולסוכנים שלנו דו"חות ושירותים מתקדמים ומהירים".

איילון גם נהנית ממערכת הניהול הפשוטה של קמינריו. "כשהשתמשנו בפתרון של יצרן מוביל אחר היו לנו מספר ממשקי ניהול נפרדים עבור ניהול האחסון וממשק ומוצר נוסף של המערכת לשכפול הנתונים לאתר הגיבוי", אומר עומר.

"כעת יש לנו תצוגה ויזואלית אחת פשוטה, המספקת תמונה מלאה של המערכת ולא נדרשים מאתנו כישורי ניהול ותפעול מיוחדים של המערכת".

מהירות שכפול המידע בין מרכז הנתונים הראשי והמרכזים המרוחקים השתפרה בכמעט 40% באמצעות רפלקציית Native של קמינריו ללא צורך בשימוש במוצרים נוספים. ה-RPO קצר מאוד ועונה על דרישות העסק. תהליכים עתירי ביצועים ו- I/O, כולל אפליקציות בפיתוח עצמי אשר ביצועיהן השתפרו ב-30% בממוצע. יכולות האבטחה השתפרו מאוד ע"י מימוש הצפנת המידע ברמת מערכת האחסון והמערכות יכולות לגדול בקלות כדי לתמוך גם ביישומים מתקדמים נוספים.

מוסיף ואומר עמית גבע, סמנכ"ל מערכות המידע באיילון חברה לביטוח, כי "המסע הדיגיטלי של איילון יימשך, כאשר החברה תמשיך לפתח ולספק שירותים עסקיים מתקדמים הנתמכים על ידי הגמישות של מערכי All-Flash של קמינריו".

אירועים קרובים