תוכן שיווקי

כונני HGST השיגו ל-E8 Storage יתרון תחרותי משמעותי בשוק מערכי האחסון

הפתרון של HGST מאפשר ל-E8 להציע ללקוחותיה עלייה של פי עשרה בביצועים והורדה של 50% בעלות הבעלות הכוללת

16/08/2017 15:35
E8 Storage

חברת האחסון E8 Storage בחרה בכונני NVMe SSD של HGST מבית ווסטרן דיגיטל (Western Digital) בזכות העובדה ש-HGST הינה ספק האחסון של הדור הבא, עם ביצועים פורצי דרך בעולם פתרונות הענן עבור ארגונים גדולים.

על ידי הטמעת כונני HGST PCIe SSDs מסדרת Ultrastar SN200 כחלק ממארז ה-NVMe של E8, ייהנו לקוחות החברה מעלייה של פי עשרה בביצועים, ירידה של 50% בעלות הכוללת (TCO) ועד 153 טרה-בייט עבור כל מארז 2U.

"הבחירה של E8 Storage במותג האחסון המוביל HGST עומדת בשורה אחת עם השאיפה שלנו לספק ללקוחותינו פתרונות אחסון באיכות הגבוהה ביותר. הכללתם של כונני PCIe SSD מסדרת Ultrastar SN200 לתוך מארז ה-NVEe של E8 Storage מאפשרת לנו לענות על צורך חשוב בשוק פתרונות הענן", אמר זיוון אורי, מנכ"ל ומייסד E8 Storage. "אנו שמחים לשלב את הפתרונות הללו בהצעה שלנו ולחזק משמעותית את הערך שאנו מציעים למשתמשי הקצה ".

HGST

HGST

"הביצועים, הקיבולת והאמינות של כונני SSD HGST הפכו אותם למרכיב מהותי בעמידה בדרישות הנתונים הקיצוניות של יישומי מחשוב בזיכרון ובעומסי עבודה קריטיים", אמר אולריך הנסן, סגן נשיא שיווק מוצרי SSD בווסטרן דיגיטל.

"בזכות ההתאמה ל-NVMe ומינוף ההצלחות של ווסטרן דיגיטל בתחום אחסון ה-Flash, כונני Ultrastar SN200 PCIe SSD שלנו מרחיבים את האפשרויות של שכבת האחסון במארזי המחשוב. השילוב בין כונני ה-SSD החדשניים ומארז ה-NVMe וארכיטקטורת התוכנה של E8, מספק ערך רב עבור מרכזי נתונים המבקשים לנצל את היתרונות של NVMe".

כונני PCIe SSD מסדרת HGST Ultrastar SN200, סדרת כונני PCIe SSD תואמת NVM Express, מספקים ביצועי זיכרון מרשימים יחד עם אחסון בעל קיבולת ועמידות. מדובר בכוננים של 2.5 אינץ' dual-ported SFF, עם קיבולת של עד 7.68 טרה-בייט, הניתנים להחלפה וטיפול בקלות. בזכות כונני HGST SN200, יתאפשר ל-E8 להגיע לנפחים של עד 153 טרה-בייט בפתרונות ה-2U שלה, מה שיאפשר להגדיל את הקיבולת מבלי להתפשר על ביצועי IOPS.

פתרון NVMe SSD, E8 Storage ממקסם את ביצועי ה-NVMe ומספק ללקוחותיו את היתרונות – הן של פלאש המקומי והן של האחסון המרכזי. כונני UltrastarSN200 Series 7.68TB NVMe מסייעות ל-E8 להתמודד עם מאגרי מידע בעלי קיבולת גבוהה, ביצועים מיטביים וה-latency הנמוך ביותר עבור מסדי נתונים של NoSQL / SQL.

הפתרון של E8 Storage הוא הבחירה האידיאלית ליישומים ארגוניים בעלי ביצועים גבוהים, כגון ניתוח נתוני שוק בזמן אמת, מרכזי נתונים בקנה מידה גדול ומחשוב עתיר ביצועים.

אירועים קרובים