תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Fortinet 361° Security Forum, ימים ד'-ה' 1-2 בנובמבר, אילת

גרטנר: פורטינט נבחרה למובילה בפתרונות UTM בפעם השמינית ברציפות

הדו"ח מראה כי פורטינט נמצאת במיקום הגבוה ביותר עבור היכולת לממש את החזון שלה בשוק ה-UTM

15/08/2017 14:59
ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט. צילום: יח"צ

גרטנר (Gartner) פרסמה את דו"ח ריבוע הקסם בנושא ניהול איומים מאוחד (SMB Multifunction Firewalls). לפי הדו"ח, פורטינט (Fortinet) נבחרה כמובילה בתחום בפעם השמינית ברציפות.

בחירתה של פורטינט למובילה נובעת, בין היתר, משלמות החזון שלה והיכולת להוציא אותו לפועל, כאשר הכוונה היא להערכה שבוצעה על ידי גרטנר למארג האבטחה (Security Fabric) של החברה.


כמו כן, פורטינט דורגה במקום הגבוה ביותר בריבוע הקסם עבור היכולת לממש בפועל את החזון שלה בשוק ה-UTM, כאשר פתרונות ה-FortiGate UTM מספקים אבטחה ושירותי רשת מלאים, המותאמים לדרישות הביצועים והערך עבור עסקים קטנים ובינוניים וארגונים מבוזרים.

ישנה חשיבות רבה לביצוע הערכה עצמאית וניתוח שוק על ידי חברות כמו גרטנר, וזאת במטרה לסייע לעסקים לזהות את הספקים המתאימים ביותר המסוגלים להגן על הנתונים והנכסים הקריטיים שלהם נגד נוף איומים ההופך ליותר ויותר עוין.

ג'ון מדיסון, סגן נשיא בכיר לתחום מוצרים ופתרונות בפורטינט, אמר כי "פורטינט גאה על בחירתה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר בתחום ניהול איומים מאוחד בפעם השמינית ברציפות.

כחלוצים ומובילים קבועים של פתרונות UTM, אנו מחדשים ללא הרף את הטכנולוגיות שלנו כדי לספק אבטחת קצה-לקצה ורשתות עתירות ביצועים אשר ישמשו כבסיס לאלפי תשתיות IT לחברות SMB ולארגונים מבוזרים".

אירועים קרובים