תוכן שיווקי

קמינריו הוכתרה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר למערכי אחסון Solid-State

החברה ממשיכה בתנופה של 2017 עם הכרה חדשה בשלמות החזון וביכולת הביצוע שלה בריבוע הקסם 2017 של גרטנר למערכי אחסון Solid-State

20/07/2017 11:02
דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון All-Flash מובילה, הודיעה כי היא הוכרה כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) לשנת 2017 בתחום Solid-State Arrays. זאת הודות ליכולת הביצוע ולשלמות החזון שלה.

קמינריו מאמינה כי המעבר מדירוג כ-"בעלת חזון" (visionary) ב-2016 ל-"מובילה" (leader) ב-2017, מדגיש את צמיחתה המתמשכת וחדשנותה.

"בשנים האחרונות השקענו באופטימיזציה של הטכנולוגיה ושל המודל העסקי שלנו כדי לשרת את הצרכים של ספקי יישומים בסדר הגודל של הענן, כולל שחקני SaaS (תוכנה-כשירות) וארגוני אנטרפרייז המאמצים אסטרטגיות דטה סנטר מודרני", אמר דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו.

לדבריו, "ההכרה על ידי גרטנר כמובילים, מבליטה את מחויבותנו לדחוף קדימה את מעטפת החדשנות וליצור מודל עסקי בר-קיימא".

עסקי קמינריו ממשיכים להתרחב, כאשר יותר ויותר לקוחות SaaS ושותפים עסקיים, מאמצים את מערך אחסון All-Flash של החברה להרצת אפליקציות לפי דרישה שלהם – כולל Healthtech ,Fintech ,E-commerce, ויישומים ארגוניים-כשירות.

האימוץ המהיר של פתרון ה-All-Flash שלה מקודם בעיקר על-ידי ביקוש גדל ביישומים בסדר הגודל של הענן המבוססים על מסדי נתונים, כמו גם עניין גובר ביישומים מבוססי למידת מכונה (ML) ובינה מלאכותית (AI).

ב-2017 היו לקמינריו הצלחות רבות. מוקדם יותר השנה הודיעה החברה על סבב גיוס של 75 מיליון דולר, שהביא את הסכום הכולל שגויס ל-218 מיליון דולר.

החברה גם הודיעה על מערך אחסון ה-All-Flash – ה-sixth generation k2 שלה, המופעל על-ידי ארכיטקטורת Vision OS מוגדרת-תוכנה שלה. ה-K2 מותאם לאספקת ביצועים גבוהים עקביים תחת עומסי העבודה הדינאמיים ביותר, בסדרי גודל של פטה-בייטים רבים.

לקוחות מוגנים על-ידי Kaminario ForeSight – תוכנית האחריות העסקית המקיפה ביותר בתעשייה. ForeSight מספקת יכולת חיזוי ללא תקדים עבור קריטריונים לקבלת החלטות אסטרטגיות, כולל קיבולת אפקטיבית, ביצועים, זמינות, והיכולת להרחיב (scale-up) סביבה.

להורדת ריבוע הקסם 2017 של גרטנר ל-Solid-State Arrays לחצו כאן.

אירועים קרובים