תוכן שיווקי

אורנג'ינה שוופס בחרה במג'יק לחיבור בין מערכות הליבה של סניפיה באירופה

הפתרון הוטמע בחטיבותיה האירופיות על מנת ליצור אחידות בין מערכות ה-CRM ,ERP, שרשרת אספקה, מערכות ניהול השותפים ומערכת ה-HR

18/06/2017 11:53
אריק מיפנו, מנכ"ל מג'יק ישראל

מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי פרסה את פתרון האינטגרציה Magic xpi במשרדי סנטורי – משקאות ומזון (אירופה), ספקית מובילה של משקאות קלים (כולל אורנג'ינה, שוופס ועוד) באירופה, מקבוצת סנטורי.

על מנת לבחון את החלפת פלטפורמת ה-ETL הקיימת של החברה בפתרון האינטגרציה של מג'יק, הטמיעה אורנג'ינה סנטורי צרפת, בתחילה, פרויקט ראשון באמצעות Magic xpi שמטרתו לחבר בין מערכות ה-CRM וה-ERP.

המתאמים המובנים של מג'יק למערכות Salesforce ו-SAP ECC אפשרו להשלים את הפרויקט בחודש אחד בלבד. לאחר הצלחה זו, הטמיעה סנטורי את הפלטפורמה בכל חטיבותיה באירופה, על מנת ליצור אחידות בין מערכות ה-CRM ,ERP, ניהול שרשרת האספקה, מערכת ה-HR ומערכות ניהול השותפים.

לדברי טיירי סרה, ראש תחום מערכות ה-IT ,FO ו-CRM בקבוצת סנטורי משקאות ומזון באירופה, "על מנת להחליף את כלי ה-ETL הקודם שלנו, חיפשנו כלי אינטגרציה מקיף, אפקטיבי וידידותי שיוכל לענות על צרכינו העסקיים ההולכים וגדלים".

"פתרון האינטגרציה של מג'יק הציג רמות פרודוקטיביות ואמינות גבוהות, שהתאימו בדיוק לדרישותינו. התאמת ממשק המשתמש לצרכי המפתחים אפשרה לנו להתקדם במהירות ללא טעויות, וכתוצאה מכך Magic xpi משמש כעת ככלי המרכזי לביצוע אינטגרציה בין היישומים העסקיים באורנג'ינה סנטורי אירופה".

אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל, אמר כי "אנחנו שמחים לצרף את אורנג'ינה סנטורי צרפת ואת סנטורי משקאות ומזון אירופה, לחוג ההולך וגדל של חברות בינלאומיות, אשר נהנות מהיתרונות ומהחזר ההשקעה הגבוה שמציע פתרון האינטגרציה Magic xpi".

"באמצעות הפתרון של מג'יק הצלחנו לגרום לארגון מורכב, עם סניפים ומערכות רבות, המתנהלות כל אחת כאי בודד, לעבוד יחד ביעילות כיחידה אחת, תוך חסכון רב במשאבים".

אירועים קרובים