תוכן שיווקי
לקראת אירוע - FinTech Junction, יום ב' 12 ביוני, הילטון תל אביב

אבטחת מידע וסייבר על פי מיקרוסופט

07/06/2017 12:44
טל שריד, מנהל חדשנות וסייבר חטיבת Service, מיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

כתב: טל שריד, מנהל חדשנות וסייבר חטיבת Service, מיקרוסופט (Microsoft) ישראל

העולם משתנה בקצב אקספוננציאלי. בעולם של בינה מלאכותית, Cyborgs, אינטרנט של הדברים, בוטים ותשתיות קריטיות – הגנת סייבר חשובה יותר מתמיד.

על פי סקר של ה-World Economic Forum, הערך השנתי שמושמד בשוק בגלל פשיעת סייבר, מגיע לשלושה טריליון דולר!


מיקרוסופט רואה עצמה מחויבת למחשוב אמין. ביל גייטס התייחס לנושא וציין כי "זו תהיה העבודה החשובה ביותר שנעשה", וזה מסר חשוב שמשתקף גם בעקרונות הניהול של סאטיה נאדלה – להבטיח בטחון בעידן של הטרנספורמציה הדיגיטלית באמצעות פלטפורמות מקיפות, מודיעין ייחודי ושותפויות נרחבות. התפיסה מכונה Microsoft Secure.

ארבעת העקרונות של Microsoft Secure

העקרון הראשון הוא פלטפורמה מאובטחת. עשרות שנים של מחקר ופיתוח הושקעו בבניית פלטפורמה מאובטחת שמתפרשת על On Premise, ענן ו-Hybrid, תוך שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר שמאפשרות למשתמשים להגן, לאבחן ולהגיב במהירות ובאפקטיביות.

● העקרון הייחודי השני הוא Microsoft Security Graph. מיקרוסופט נמצאת בעמדה ייחודית שמאפשרת לה לאסוף ולנתח טריליונים של אירועים מרחבי העולם ולספק תובנות מתקדמות שלא היו זמינות בעבר בשום מקום במלחמה נגד איומי סייבר. החברה משתמשת בתובנות האלה בטכנולוגיות הסייבר-סקיוריטי שלה והדבר מאפשר לה לספק ערך מוסף בהגנת מערכות.

● העקרון השלישי הוא ה-Partner ecosystem של החברה: החברה מקיימת שותפות עם חברות ועובדת בצורה צמודה עם בעלות ברית בתעשייה, עם רשויות החוק ועם ממשלות, וזאת על מנת לבנות, ללמוד, לחנך, לשתף פעולה, לפתח, לחקור ולקדם ביחד את הגנת הסייבר כאקו-סיסטם הוליסטי.

● לבסוף, חטיבת ה-Global Enterprise Services Cybersecurity של מיקרוסופט. זו מספקת שירותים מתקדמים שמקדמים באופן מתודי את מערך ההגנה של הארגון, מאפשרים התאוששות מהירה ממתקפות מתקדמות עם שירותים כמו Enterprise Threat Detection (ETD) ,Persistent Adversary Detection Service (PADS) ,and וצוות חירום  (incident response) במקום האירוע  על ידי צוות ה-StrikeForce.

מיקרוסופט החדשה בונה למעשה את ה-Super Compute החזק בעולם, ה-Open Source בה מוביל את הפעילות והמוביליות בחוויית המשתמש היא המכתיבה את הטון. היכן ש-Artificial Intelligence וה-Quantum Computing מלווים את מיקרוסופט אל העתיד, מחשוב אמין ומוגן שזור בצורה הכי עמוקה ומשמעותית בכל מה שאנחנו עושים.

מיקרוסופט תציג את יכולות הסייבר סקיוריטי שלה בכנס ה-Fintech שייערך ב-12 ביוני.

כרטיסים אחרונים ב-50% הנחה באמצעות קוד FINPC50. מהרו להירשם!

אירועים קרובים