תוכן שיווקי

וריטאס משיקה את Backup Exec 16

החברה משיקה גרסה עדכנית ל-Backup Exec פתרון גיבוי הוליסטי לגיבוי ושחזור מידע מכל אמצעי האחסון הקיימים היום בארגון ומכל סביבה- וירטואלית, פיזית וענן

01/06/2017 09:29
אבי צבי, מנהל PreSale תחום וריטאס, ב-CMS. צילום: בן עמי חלף

ענקית ניהול המידע, וריטאס (Veritas), באמצעות CMS, המפיצה הבלעדית של Veritas Backup Exec בישראל, משיקה את הגרסה החדשה של פתרון הגיבוי המוביל והנפוץ של מגזר ה-SMB עד האנטרפרייז לסביבות וירטואליות, פיזיות וענן – Veritas Backup Exec 16.

מדובר בפתרון גיבוי הוליסטי מוכח, שנותן מענה לכל סוגי סביבות המחשוב (וירטואלי, פיזי או ענן – ציבורי ופרטי), המאופיין בגמישות ואמינות גבוהים, בקונסולת הפעלה אחת ובאינטגרציה מתקדמת עם המהדורות העדכניות ביותר של Microsoft Server ,Microsoft Hyper-V ו-VMware vSphere, כאשר בנושא חיבוריות לענן ציבורי התווסף Cloud-Connector ל-Azure של מיקרוסופט (Microsoft ).

מערכת Veritas Backup Exec 16 מסוגלת לבצע שחזור, במגוון רחב וגמיש של שיטות, של מכונות וירטואליות, שרתים, מסדי נתונים, קבצים ואובייקטים פרטניים של אפליקציות. המערכת עושה זאת במהירות ויעילות, כאשר עותקי הגיבוי ניתנים לשליטה מאתרי DR ציבוריים או פרטיים בהם הלקוח עושה שימוש, כחלק מאסטרטגיית ה-DRP של הארגון.

"בזמן שהמערכת מאפשרת למשתמשים להגן על כמה שיותר מידע שהארגון מייצר, היא גם מפחיתה את עלויות האחסון והניהול שלו באופן משמעותי", אומר אבי צבי, מנהל PreSale תחום וריטאס, ב-CMS.

לדבריו, "יתרון זה נובע מיכולת ביטול הכפילויות הגלובלי (Global Deduplication) – כאשר להבדיל מפתרונות אחרים המתבססים על חישובים נקודתיים, ל-Backup Exec גמישות רבה הנותנת מענה לאתגרים הנובעים מהגידול במידע והשינויים החלים בו. יכולת ביטול הכפילויות הגלובלי באה לידי ביטוי בכל משימות הגיבוי הווירטואליות והפיזיות בצורה של: חלונות גיבוי קצרים, צמצום התעבורה ברשת ותפיסה מינימלית של נפח הדיסק הדרוש לאחסון הגיבוי.

להגדיל את נוחות השימוש

למוצר יוצאות חבילות עדכונים Feature-Packs – לאורך השנה הקלנדרית. Feature Pack2 מתוכנן להשתחרר במהלך יולי 2017.

וריטאס היא חברת ניהול המידע המובילה בעולם כיום אשר מחזיקה בתואר זה ברציפות משנת 1999 לפי פרסומי דו"ח גרטנר (Gartner) האחרון (יולי 2016). היא עוסקת בגיבוי ושחזור מידע, ארכוב, גילוי מידע, ניהול האחסון ושירותים בזמינות גבוהה ומספקת שירותים ל-86% מהחברות ברשימת פורצ'ן 500 (Fortune 500).

CMS, הנה חברת ההפצה הגדולה בישראל בתחום המחשוב וה-IT המשווקת מוצרי חומרה ותוכנה, אחסון ואבטחת מידע, ומוצרי תקשורת לארגונים, עסקים וחברות בישראל. החברה מייצגת את מיטב החברות המובילות בעולם המחשוב וה-IT, ביניהן מיקרוסופט, אינטל (Intel), סימנטק (Symantec), לנובו (Lenovo), אפסון (Epson), וריטאס, ודל (Dell).

כמו כן החברה בעלת מערך הפצה ענף הכולל כ-1,500 משווקי משנה הפועלים בתחום הביתי, העסקי והארגוני.

כמשווקת הבלעדית בישראל של Veritas Backup Exec 16 ובמסגרת שיתוף הפעולה ייסדו CMS ו-וריטאס, סדנאות והכשרות "Hands-On" רבעוניות בישראל בתחום ה-Backup Exec, אשר מסייעות ללמידה והתנסות במוצר באופן אישי, ובליווי בכירים מווריטאס העולמית.

בנוסף הקימה CMS אתר ייעודי ללקוחות ושותפי החברה, המהווה מרכז ידע שימושי למערכת Backup Exec ומכיל עדכונים, מידע ותוכן אודות המערכת, היישומים שלה, סרטוני הסבר ועזרי מכירה. באופן זה שיתוף הפעולה יגדיל את נוחות השימוש, איכות ורמת השירות למערכת Backup Exec עבור הלקוחות והאינטגרטורים.

לאתר החדש לחצו כאן.

אירועים קרובים