תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Sophos

"פתרון Sophos בשל ויציב ומצריך פחות טיפול ותחזוקה מצד האנשים הטכניים"

29/05/2017 14:41
ליאור רוזנטל, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-MedOne. צילום: יח"צ

בעקבות כנס Next Gen IT Security של Sophos ו-Power Communications, שוחחנו עם ליאור רוזנטל, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-MedOne.

ספר על הארגון בו אתה עובד
"MedOne הינה החברה הגדולה, הוותיקה והמובילה בארץ בתחום של שירותי דטה סנטר ושירותי מחשוב ענן".

"לחברה שלושה מתקנים תת-קרקעיים ומעל 17 אלף מ"ר של שטחי אירוח עבור ארגוני האנטרפרייז בישראל. החברה מארחת חוות שרתים וסביבות מחשוב של מרבית הארגונים בישראל בסביבות Production ,DR ,Backup ובנוסף החברה מספקת פתרונות של המשכיות עסקית למקרי חירום".

"בתחום מחשוב הענן, החברה מספקת ללקוחותיה עשרות פתרונות ענן ציבורי באמצעות שתי פלטפורמות ענן ציבורי המותקנות בשניים ממתקני הדטה סנטר המאובטחים של החברה".

"פתרונות הענן הציבורי של החברה מספקים ללקוחותיה זמינות של 99.999% – הגבוהה ביותר בעולם ומאפשרים להם לחסוך, להתייעל ולהפעיל את מערך ה-IT שלהם בצורה מיטבית".

אילו מוצרים של Sophos אתה מטמיע אצל לקוחותיך?
"אנחנו מבצעים פרויקטים הכוללים את כל משפחת פתרונות SG Sophos, בהם Fire Wall ,IPS ,VPN ,Anti Virus ,Mail  Filtering ,Web Filtering ,WAF. פתרונות אלו מתאימים הן ללקוחות שמחזיקים את המידע שלהם on premises, והן ללקוחות שמשתמשים בפתרונות הענן של MedOne".

בחרנו ב-Sophos לאחר בדיקה מדוקדקת, בסופה מצאנו כי פתרונות ה-UTM של Sophos נותנים מענה מלא למגוון הרחב של לקוחותינו, החל מארגונים בסדר גודל קטן ובינוני וכלה בארגונים גדולים ומבוזרים".

מדוע בחרתם לעבוד עם Sophos? מה הערך המוסף ש-Sophos נותנת לשותפים שלה?
"בחרנו ב-Sophos מאחר שהיא מציעה פתרון מוכח, אמין וקל להטמעה והתקנה, בעל יחס עלות/תועלת גבוה. הפתרון בשל ויציב ומצריך פחות טיפול ותחזוקה מצד האנשים הטכניים. יתרה מכך, ניתן לנו שירות מעולה מצד Sophos ו-Power Communications, המפיץ בארץ".

"חשוב לציין ש-Sophos מוכרת את הפתרונות שלה רק דרך שותפים, ויש לכך משמעות מיוחדת וראויה לציון בניהול השותפים, שיתוף מידע, יכולות שיווק ותמיכה מצד החברה".

מהם לדעתך המוצרים פורצי הדרך של Sophos המבדלים אותה ממתחרותיה?
"ככלל, כל סוויטת הפתרונות של סביבת הענן Sophos Central מאפשרת לנו לנהל ולספק ללקוחותינו פתרון אבטחת מידע מלא בענן, על פי דרישותיהם תוך יכולת שליטה וניהול אופטימליים. כל אלו תורמים לשביעות רצון של הלקוח, לצד יחס עלות/תועלת גבוה במיוחד".

אירועים קרובים