תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Bynet Expo 2017

ארכוב ואינדוקס מיילים עם פתרונות קומוולט

17/05/2017 16:35
דודי שוחט, ארכיטקט פתרונות בקומוולט ישראל

כתב: דודי שוחט, ארכיטקט פתרונות בקומוולט (Commvault) ישראל

קומוולט, כחברה ששינוי עולם ה-Legacy והובלת תחום החדשנות בגיבוי חרוט על דגלה, מציגה מגוון פתרונות פורצי דרך בתחום גיבוי ואחזור המידע. בנוסף לכן, החברה פורצת דרך גם בעולם ארכוב ואינדוקס המידע.

החל מגרסא 11 של פתרון הגיבוי שלה, קומוולט מציגה מודול מתקדם לארכוב מיילים הכולל בתוכו את פתרון אינדוקס המידע המהווה פריצת דרך משמעותית בתחום לעומת מוצרים מתחרים שעדיין נשארו מאחור.

הפתרון מאפשר ביצועים מקסימלים לארכוב המיילים וחסכון בשטח אחסון עבור ארגונים בכל הגדלים. בנוסף לארכוב מיילים, מתבצע באופן שקוף למשתמש תהליך האינדוקס המאפשר חיפוש אינטרקטיבי ונוח.

פתרון זה מקל על חייו של משתמש הקצה ומאפשר לו לבצע איתור יעיל ומהיר של כל המיילים בתיבת הדואר האלקטרוני, כולל כל הקבצים המצורפים.

תוצאות בזמן שיא

אם ניקח לדוגמא קובץ Excel המצורף למייל שהתקבל, כאשר המשתמש יבצע חיפוש למילת מפתח כלשהי, החיפוש יתבצע גם בתוך אותו הקובץ ויחזיר תוצאות בזמן שיא. האינדוקס מתבצע בתצורת OnDemand, כך שהחיפוש עבור מייל מתאפשר מספר שניות לאחר קבלתו או שליחתו על-ידי המשתמש.

הפתרון מתממשק לתוכנת המייל של המשתמש, כגון Microsoft Outlook, גם בעמדה המקומית וגם דרך גלישה בפתרונות Terminal Services למניהם כגון סיטריקס (Citrix).

מהלך ההטמעה דורש התקנה של Plugin פשוט ומקנה יתרון ענקי – אין צורך כלל בלימוד המשתמשים בארגון בעבודה מול מערכת חדשה. העבודה מול המערכת מבוססת על מוצר שהם כבר מכירים ורגילים לעבוד איתו.

כמו כן, הפתרון מאפשר לבצע Compliance Search. זהו ממשק Web המאפשר חיפוש מאונדקס אשר חוצה את כלל המיילים בארגון ומיועד לנושאי משרה ספציפים בארגון, מחלקה משפטית, הנהלה וכיו"ב. במילים אחרות, המערכת נותנת גם פתרון לעולם אבטחת המידע.

"פירמטו לי את המחשב ואני לא מוצא את ה-PST שלי"

המערכת מאפשרת התממשקות ל-Active Directory כך שכל נושא הגישה לחיפוש מיילים מאונדקסים מתבסס על הרשאות מהדומיין.

ניתן לתת למשתמש הרשאות חיפוש על מספר תיבות. אם ניקח מקרה של עובד העוזב את החברה, נוכל לספק פתרון עבור ראש הצוות האחראי, ולספק לו גישה למיילים העסקיים של אותו עובד דרך אותו ממשק ה-Outlook המוכר, ללא צורך באחזור מיילים או ייצוא ל-PST וכדומה.

פריצת דרך נוספת בתחום הינה פתרון המהווה תחליף קל למימוש לעולם ה-PST. כיום ניתן בתהליך פשוט לכנס את כלל ה-PST בארגון אל מערך האינדוקס של קומוולט, ובכך לייעל את העבודה וריכוז כלל המידע תחת פלטפורמה אחת.

בזכות זה ניתן לחסוך שטח אחסון רב וגם את הטיפול בתקלות הקצה הנגרמות מעבודה מול מערך PST גדול. אין יותר מקרים של "פירמטו לי את המחשב ואני לא מוצא את ה-PST שלי" ו-"נעלמו לי מיילים מהתיבה".

דרישות המערכת עבור פתרון זה מינמילסטיות. בגרסה החדשה, שרת אינדקס בודד מאפשר הגנה של עד 250 מיליון אובייקטים, שווה ערך למערך דואר בגודל של עד 30-40 טרה.

אירועים קרובים