תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Sophos, יום ה' 25 במאי, סטוקו

"Intercept X של Sophos מזהה כופרות שלא היו ידועות – בתוך שניות"

11/05/2017 08:06
גיל פלד, מנכ״ל, אקספרטואיטי. צילום: יח"צ

לקראת כנס Next Gen IT Security של Sophos ו-Power Communications שוחחנו עם שיחה עם גיל פלד, מנכ״ל, אקספרטואיטי.

ספר על הארגון בו אתה עובד.
"אקספרטואיטי הינה חברת אבטחת מידע ואינטגרציה והינה Value added reseller עבור לקוחותיה, ומתחמה בפתרונות אבטחה, אחסון וגיבוי של הוונדורים הגדולים. כמו כן מוכרת ציוד של וונדורים אלו עבור לקוחותיה".

"החברה דוגלת במתן הפתרונות הטובים והמתאימים ביותר עבור לקוחותיה, הן בשירות והן במתן פתרונות מתקדמים ודאגה רבה ואישית ללקוחותיה. החברה עובדת מול מגזר ה-SMB והאנטרפרייז וכן לקוחות ביטחוניים".

"מאז הקמתה החברה עובדת עם פתרונות האבטחה וההגנה מבית Sophos שהינם מובילים ומהפכניים בתחום ההגנה ההיקפית על הארגון".

אילו מוצרים של Sophos אתה מטמיע אצל לקוחותיך?
"החברה הינה המובילה במשק בתחום הטמעת מערכות Sophos על כלל מוצריהם".

"בין המוצרים המובילים שהחברה מתמקדת בהם אפשר למצוא את מערכות Sophos SG ו-Sophos XG, שהינם מהמתקדמים בעולם בתחום ה-Unified Treat Managment".

"כמו כן החברה מטמיעה את מוצרי הענן של Sophos, בהם ניתן למצוא את ההגנה ההיקפית החזקה ביותר לתחנות קצה ושרתים, הכוללת גם את פתרון Intercept X המספק הגנה מפני וירוסים מסוג כופר והכל בממשק מרכזי בענן".

"מערכות נוספות של Sophos שהחברה מטמיעה, הינם ניהול ניידים MDM וכן מערכות הצפנה של Sophos".

מדוע בחרתם לעבוד עם Sophos? מה הערך המוסף  ש-Sophos נותנת לשותפים שלה?
"החברה בחרה ב-Sophos לאחר בחינה של פתרונות רבים ולאחר שמצאה כי Sophos הוא בית אחד המרכז בתוכו כמות רבה מאוד של מוצרים חדשניים ומהפכניים בשוק, וכל זאת בממשקי ניהול פשוטים ונוחים אשר הופכים את מוצריה לנגישים לניהול עבור לקוחותיה".

"בנוסף לכך הקשר הישים עם Sophos ונציגותה בארץ – Power Communications מאפשרת לתת פתרונות לכל מגוון הלקוחות ולהתאים יחד את המוצרים המתאימים".

מהם לדעתך המוצרים פורצי הדרך של Sophos המבדלים אותה ממתחרותיה?

"קשה להצביע על מוצר בודד של Sophos שהינו פורץ דרך מכיוון שכולם באלו, הן בממשק הענן המרכזי אשר בו ניתן לנהל כמעט כל מוצר של Sophos, והן במערכות ה-Unified Treat Management שהינם בהחלט פורצי דרך ייחודיים וחדשניים".

"יחד עם זאת, ניתן לציין באופן מיוחד את פתרון Intercept X. הפתרון מסוגל לחסום נוזקות יום אפס (Zero-Day), תוכנות ניצול בלתי ידועות והתקפות נסתרות. הוא בעל יכולת נגד-כופרה מתקדמת, אשר יכולה לזהות כופרות שלא היו ידועות קודם לכן בתוך שניות".

"בנוסף כמובן, ההגנה על יחידות הקצה בהם השרתים והתחנות, אשר גם פה Sophos הינה מהפכנית וחדשנית בדרך בה מוצריה מבצעים את העבודה".

אירועים קרובים